آ
-
آمادگی سازمانی
چارچوب سنجش میزان آمادگی پیاده سازی سیستم BPM درشرکت برق منطقه ای تهران [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 183-201]
-
آمیخته بازاریابی
ارائه روشی جهت تعیین کانال توزیع خدمات: مطالعه ای در یک شرکت مخابراتی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 57-72]
ا
-
احساس اعتماد
تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 37-59]
-
احساس خودسامانی
تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 37-59]
-
احساس شایستگی
تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 37-59]
-
احساس معنی دار بودن شغل
تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 37-59]
-
ادراک اخلاقی
بررسی رابطه بین فلسفه اخلاق فردی فروشندگان و فرایند تصمیم گیری اخلاقی آنها [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 27-62]
-
ادراک عدالت اجتماعی
بررسی تأثیرادراک عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: ادارات کل (بنادر و دریانوردی) و (گمرک) استان گیلان بندر انزلی) [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 91-120]
-
ادراک عدالت ساختاری
بررسی تأثیرادراک عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: ادارات کل (بنادر و دریانوردی) و (گمرک) استان گیلان بندر انزلی) [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 91-120]
-
ادراک عدالت سازمانی
بررسی تأثیرادراک عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: ادارات کل (بنادر و دریانوردی) و (گمرک) استان گیلان بندر انزلی) [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 91-120]
-
ارزیابی عملکرد
الگویی برای تناسب کارکردهای مدیریت منابع انسانی براساس تلفیق نظریه هزینه مبادله و رویکرد بازارهای داخلی سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 63-84]
-
ارزیابی فن آوری
ترکیب روشهای AHP و برنامه ریزی آرمانی صفر یا یک برای انتخاب یک سیستم پیشرفته ساخت و تولید [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 115-151]
-
ارزیابی مدت زمان سیر مرسولات
طراحی و پیاده سازی سیستم سنجش کیفیت توزیع مرسولات عادی در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 149-165]
-
الگوی مینتزبرگ
مقایسه دیوانسالاری دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس الگوی مینتزبرگ [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 153-182]
-
انتخاب پرتفولیوی فرآیند
انتخاب پرتفولیوی مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 1-35]
-
اندازه صنعت
سودمندی درجه تمرکز بازار در پی شبینی بازده سهام گروه های صنعتی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 61-89]
-
اندازه گیری عملکرد
انتخاب پرتفولیوی مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 1-35]
-
انعطاف پذیری راهبردی
انعطاف پذیری سازمانی و عملکرد: مطالعه موردی شرکت های تولیدی ناحیه صنعتی اراک [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 143-162]
-
انعطاف پذیری سازمانی
انعطاف پذیری سازمانی و عملکرد: مطالعه موردی شرکت های تولیدی ناحیه صنعتی اراک [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 143-162]
-
انعطا ف پذیری عملیاتی
انعطاف پذیری سازمانی و عملکرد: مطالعه موردی شرکت های تولیدی ناحیه صنعتی اراک [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 143-162]
ب
-
بازده سهام
سودمندی درجه تمرکز بازار در پی شبینی بازده سهام گروه های صنعتی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 61-89]
-
بانک جهانی
محیط مساعد کسب و کار، پیش نیاز توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 65-89]
-
بانکداری الکترونیکی
بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 125-136]
-
برنامه ریزی خطی صفر و یک چند هدفه
انتخاب پرتفولیوی مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 1-35]
-
بی نظمی
مفاهیم و ویژگ یهای سازمان های نظماشوب [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 91-114]
-
بهبود مدیریت بهره وری
تبیین عوامل مؤثر بر بهبود بهره وری مدیریتمواد زاید جامد شهری [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 89-114]
پ
-
پایداری ١
الگوی سنجش و ارتقای درجه پایداری سازمانی با رویکرد مدیریت دانش [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 37-63]
-
پاداش
الگویی برای تناسب کارکردهای مدیریت منابع انسانی براساس تلفیق نظریه هزینه مبادله و رویکرد بازارهای داخلی سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 63-84]
-
پیاده سازی
چارچوب سنجش میزان آمادگی پیاده سازی سیستم BPM درشرکت برق منطقه ای تهران [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 183-201]
-
پارادایم تفسیری
ارتقای پژوهشهای تفسیری در سازمان: مروری بر مبانی فلسفی و فرایند اجرای روش پدیدارنگاری [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 121-147]
-
پانل دیتا
سودمندی درجه تمرکز بازار در پی شبینی بازده سهام گروه های صنعتی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 61-89]
-
پیچیدگی
مفاهیم و ویژگ یهای سازمان های نظماشوب [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 91-114]
-
پیچیدگی محیط
طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 9-22]
-
پدیدارنگاری
ارتقای پژوهشهای تفسیری در سازمان: مروری بر مبانی فلسفی و فرایند اجرای روش پدیدارنگاری [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 121-147]
-
پست عادی
طراحی و پیاده سازی سیستم سنجش کیفیت توزیع مرسولات عادی در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 149-165]
-
پویایی محیط
طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 9-22]
ت
-
تأمین کننده راهبردی
مدل تصمیم گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تامین کننده راهبردی در زنجیره تامین با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 23-38]
-
تبلیغات اینترنتی
اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 115-124]
-
تجارت الکترونیک
بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 125-136]
-
تحلیل شکاف
ارزیابی عملکردCRM در شرکت ایران خودرو مبتنی بر کارت امتیازی متوازن [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 167-191]
-
تصمیم گیری
مدل تصمیم گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تامین کننده راهبردی در زنجیره تامین با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 23-38]
-
تصمیم گیری چند شاخصه
ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 40-56]
-
تعالی سازمان
تأثیر بلوغ سازمانی بر سرآمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 163-193]
-
تمایل اخلاقی
بررسی رابطه بین فلسفه اخلاق فردی فروشندگان و فرایند تصمیم گیری اخلاقی آنها [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 27-62]
-
تیم رابط های
الگویی برای تناسب کارکردهای مدیریت منابع انسانی براساس تلفیق نظریه هزینه مبادله و رویکرد بازارهای داخلی سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 63-84]
-
توانمندسازی روانشناختی
تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 37-59]
-
توسعه سازمان
تأثیر بلوغ سازمانی بر سرآمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 163-193]
-
توسعه کارآفرینی
محیط مساعد کسب و کار، پیش نیاز توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 65-89]
ج
-
جذابیت رقبا
نقش تعدیل کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جا به جایی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات و رنجش خاطر با قصد رویگردانی مشتریان حقیقی در بخش مسکن بیمه سینا [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 85-114]
چ
-
چابکی سازمان
تأثیر بلوغ سازمانی بر سرآمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 163-193]
ح
-
حق دسترسی به اطلاعات
عوامل مؤثر بر حق دسترسی شهروندان به اطلاعات در حکومت های محلی: مطالعه ای در شهر مشهد [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 73-88]
-
حکمرانی خوب شهری
عوامل مؤثر بر حق دسترسی شهروندان به اطلاعات در حکومت های محلی: مطالعه ای در شهر مشهد [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 73-88]
د
-
دانش سازمانی
رابطه سیبرنتیک و مدیریت دانش در سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 1-25]
-
درگیری با محصول
اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 115-124]
-
دیوان سالاری
مقایسه دیوانسالاری دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس الگوی مینتزبرگ [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 153-182]
ر
-
راهبرد های رهبری
راهبرد های رهبری متخصصان در بخش تحقیق و توسعه [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 1-35]
-
رتبهبندی
ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 40-56]
-
رضایت مشتری
طراحی و پیاده سازی سیستم سنجش کیفیت توزیع مرسولات عادی در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 149-165]
-
رفتار شهروندی سازمانی
بررسی تأثیرادراک عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: ادارات کل (بنادر و دریانوردی) و (گمرک) استان گیلان بندر انزلی) [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 91-120]
-
رفتار مصرف کننده
اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 115-124]
-
رنجش خاطر
نقش تعدیل کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جا به جایی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات و رنجش خاطر با قصد رویگردانی مشتریان حقیقی در بخش مسکن بیمه سینا [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 85-114]
-
رهبری
راهبرد های رهبری متخصصان در بخش تحقیق و توسعه [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 1-35]
-
رهبری محققان
راهبرد های رهبری متخصصان در بخش تحقیق و توسعه [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 1-35]
-
روش شناسی تعیین کانال توزیع و صنعت مخابرات
ارائه روشی جهت تعیین کانال توزیع خدمات: مطالعه ای در یک شرکت مخابراتی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 57-72]
س
-
ساختار بازار محصول
سودمندی درجه تمرکز بازار در پی شبینی بازده سهام گروه های صنعتی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 61-89]
-
ساختار سازمانی
مقایسه دیوانسالاری دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس الگوی مینتزبرگ [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 153-182]
-
سیبرنتیک
رابطه سیبرنتیک و مدیریت دانش در سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 1-25]
-
سیستم پیشرفته ساخت و تولید
ترکیب روشهای AHP و برنامه ریزی آرمانی صفر یا یک برای انتخاب یک سیستم پیشرفته ساخت و تولید [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 115-151]
-
سیستم های نظماشوب
مفاهیم و ویژگ یهای سازمان های نظماشوب [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 91-114]
-
سطح منابع در دسترس
طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 9-22]
ش
-
شاخص
ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 40-56]
-
شاخص تمرکز صنعتی هرفیندال هیرشمن
سودمندی درجه تمرکز بازار در پی شبینی بازده سهام گروه های صنعتی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 61-89]
-
شهرداری و سازمان محلی
تبیین عوامل مؤثر بر بهبود بهره وری مدیریتمواد زاید جامد شهری [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 89-114]
ص
-
صمیم گیری اخلاقی
بررسی رابطه بین فلسفه اخلاق فردی فروشندگان و فرایند تصمیم گیری اخلاقی آنها [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 27-62]
ض
-
ضرورت درک شده محصول
تأثیر کشورگرایی مصرفکننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 115-142]
ع
-
عملکرد
انعطاف پذیری سازمانی و عملکرد: مطالعه موردی شرکت های تولیدی ناحیه صنعتی اراک [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 143-162]
-
عوامل کیفی و کمی
ترکیب روشهای AHP و برنامه ریزی آرمانی صفر یا یک برای انتخاب یک سیستم پیشرفته ساخت و تولید [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 115-151]
-
عوامل کلیدی موفقیت
چارچوب سنجش میزان آمادگی پیاده سازی سیستم BPM درشرکت برق منطقه ای تهران [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 183-201]
ف
-
فرآیند
چارچوب سنجش میزان آمادگی پیاده سازی سیستم BPM درشرکت برق منطقه ای تهران [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 183-201]
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
انتخاب پرتفولیوی مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 1-35]
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
مدل تصمیم گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تامین کننده راهبردی در زنجیره تامین با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 23-38]
-
فرآیند تحلیل شبکه ای
مدل تصمیم گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تامین کننده راهبردی در زنجیره تامین با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 23-38]
-
فضای نتیجه
ارتقای پژوهشهای تفسیری در سازمان: مروری بر مبانی فلسفی و فرایند اجرای روش پدیدارنگاری [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 121-147]
-
فلسفه اخلاقی
بررسی رابطه بین فلسفه اخلاق فردی فروشندگان و فرایند تصمیم گیری اخلاقی آنها [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 27-62]
ق
-
قابلیت
انعطاف پذیری سازمانی و عملکرد: مطالعه موردی شرکت های تولیدی ناحیه صنعتی اراک [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 143-162]
-
قصد خرید
تأثیر کشورگرایی مصرفکننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 115-142]
-
قصد رویگردانی
نقش تعدیل کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جا به جایی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات و رنجش خاطر با قصد رویگردانی مشتریان حقیقی در بخش مسکن بیمه سینا [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 85-114]
-
قضاوت اخلاقی
بررسی رابطه بین فلسفه اخلاق فردی فروشندگان و فرایند تصمیم گیری اخلاقی آنها [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 27-62]
-
قیمت غیرمنصفانه
نقش تعدیل کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جا به جایی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات و رنجش خاطر با قصد رویگردانی مشتریان حقیقی در بخش مسکن بیمه سینا [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 85-114]
-
قوم مداری
تأثیر کشورگرایی مصرفکننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 115-142]
ک
-
کارت امتیازی
ارزیابی عملکردCRM در شرکت ایران خودرو مبتنی بر کارت امتیازی متوازن [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 167-191]
-
کانال توزیع
ارائه روشی جهت تعیین کانال توزیع خدمات: مطالعه ای در یک شرکت مخابراتی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 57-72]
-
کشورگرایی مصرف کننده
تأثیر کشورگرایی مصرفکننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 115-142]
-
کشور مبدأ
تأثیر کشورگرایی مصرفکننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 115-142]
-
کیفیت نامناسب خدمات
نقش تعدیل کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جا به جایی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات و رنجش خاطر با قصد رویگردانی مشتریان حقیقی در بخش مسکن بیمه سینا [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 85-114]
-
کنترل راهبردی
طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 9-22]
گ
-
گروه های پژوهشی
ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 40-56]
ل
-
لبه بی نظمی
مفاهیم و ویژگ یهای سازمان های نظماشوب [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 91-114]
-
لوغ سازمانی
تأثیر بلوغ سازمانی بر سرآمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 163-193]
م
-
محتوای تبلیغات
اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 115-124]
-
محدویت منابع
برنامه ریزی آرمانی صفر یا یک
ترکیب روشهای AHP و برنامه ریزی آرمانی صفر یا یک برای انتخاب یک سیستم پیشرفته ساخت و تولید [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 115-151]
-
محیط(فضای) کسب و کار
محیط مساعد کسب و کار، پیش نیاز توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 65-89]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
ارزیابی عملکردCRM در شرکت ایران خودرو مبتنی بر کارت امتیازی متوازن [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 167-191]
-
مدیریت پایداری ٢-
الگوی سنجش و ارتقای درجه پایداری سازمانی با رویکرد مدیریت دانش [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 37-63]
-
مدیریت دانش
رابطه سیبرنتیک و مدیریت دانش در سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 1-25]
-
مدیریت دانش
الگوی سنجش و ارتقای درجه پایداری سازمانی با رویکرد مدیریت دانش [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 37-63]
-
مدیریت فرایند
چارچوب سنجش میزان آمادگی پیاده سازی سیستم BPM درشرکت برق منطقه ای تهران [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 183-201]
-
مدیریت فرآیندهای کسب وکار
چارچوب سنجش میزان آمادگی پیاده سازی سیستم BPM درشرکت برق منطقه ای تهران [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 183-201]
-
مدیریت کارکنان
راهبرد های رهبری متخصصان در بخش تحقیق و توسعه [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 1-35]
-
مدیریت منابع انسانی
الگویی برای تناسب کارکردهای مدیریت منابع انسانی براساس تلفیق نظریه هزینه مبادله و رویکرد بازارهای داخلی سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 63-84]
-
مدل اقتضایی
طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 9-22]
-
مراکز تحقیق و توسعه
راهبرد های رهبری متخصصان در بخش تحقیق و توسعه [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 1-35]
-
مزیت رقابتی
تأثیر بلوغ سازمانی بر سرآمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 163-193]
-
مشهد
عوامل مؤثر بر حق دسترسی شهروندان به اطلاعات در حکومت های محلی: مطالعه ای در شهر مشهد [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 73-88]
-
مطالعات کیفی
ارتقای پژوهشهای تفسیری در سازمان: مروری بر مبانی فلسفی و فرایند اجرای روش پدیدارنگاری [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 121-147]
-
مهندسی مجدد فرآیند
انتخاب پرتفولیوی مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 1-35]
-
مواد زائد جامد
تبیین عوامل مؤثر بر بهبود بهره وری مدیریتمواد زاید جامد شهری [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 89-114]
ن
-
نظریه فازی
انتخاب پرتفولیوی مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 1-35]
-
نظریه گوناگونی
ارتقای پژوهشهای تفسیری در سازمان: مروری بر مبانی فلسفی و فرایند اجرای روش پدیدارنگاری [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 121-147]
-
نگرش نسبت بهتبلیغات
اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 115-124]
و
-
ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان
بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 125-136]
-
ویکور
ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 40-56]
ه
-
هزینه جا به جایی
نقش تعدیل کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جا به جایی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات و رنجش خاطر با قصد رویگردانی مشتریان حقیقی در بخش مسکن بیمه سینا [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 85-114]
ی
-
یادگیری سازمانی
تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 37-59]