ا
-
اثربخشی
تأثیر سیستم های یکپارچه سازمانی بر فرآیند تصمیم گیری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 87-112]
-
اجتماعی شرکت
رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 71-86]
-
اداره امور شهر
عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 47-70]
-
ارزیابی عملکرد شرکت ها
توسعه یک مدل تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی عملکرد تولید به همراه یک مطالعه موردی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 91-106]
-
ارزیابی متوازن
طراحی الگوی کنترل استراتژیک برای صنایع ایران با رویکردکارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 1-21]
-
استراتژی توسعه تکنولوژی
مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 23-54]
-
استراتژی دانش
ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 127-150]
-
استراتژی های مدیریت دانش
مفروضاتی برای پیاده سازی استراتژی های مدیریت دانش با توجه به ساختارهای سازمان [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 151-172]
-
اطلاع رسانی
عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 47-70]
-
اعتلای نام و نشان تجاری شرکت
رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 71-86]
-
اعتماد عمومی
عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 47-70]
-
اوزان مشترک
توسعه یک مدل تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی عملکرد تولید به همراه یک مطالعه موردی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 91-106]
ب
-
بازار گرایی
تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 1-25]
-
برنامه دولت
تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 53-85]
پ
-
پاداش و پرداخت
بررسی نظام جامع پاداش و پرداخت در سازمانهای دانش پایه (مطالعه موردی پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 143-169]
-
پاسخگویی
عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 47-70]
-
پاسخگویی
اثر نظارت و بازرسی در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 127-142]
ت
-
تجارت الکترونیک
مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 105-132]
-
تجزیه و تحلیل
تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 53-85]
-
تجهیزات ترافیک شهری
مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیک شهری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 73-90]
-
تصمیم گیری گروهی
مدلی کاربردی در انتخاب تامین کننده خرید (مطالعه ای در یک پژوهشگاه تحقیقاتی) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 171-189]
-
تعهد عاطفی
آسیب شناسی تعهد سازمانی از منظر سیاست های مدیریت منابع انسانی (از دیدگاه کارکنان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 17-32]
-
تعهد مستمر
آسیب شناسی تعهد سازمانی از منظر سیاست های مدیریت منابع انسانی (از دیدگاه کارکنان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 17-32]
-
تعهد هنجاری
آسیب شناسی تعهد سازمانی از منظر سیاست های مدیریت منابع انسانی (از دیدگاه کارکنان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 17-32]
-
تغییرات بازار
تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 1-25]
-
تیم های کاری
بررسی توسعه کارآفرینانه صنایع کوچک شهرک صنعتی اراک با رویکرد ساختاری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 113-126]
-
توسعه سازمانی
بررسی توسعه کارآفرینانه صنایع کوچک شهرک صنعتی اراک با رویکرد ساختاری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 113-126]
-
توسعه کمی و کیفی
تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 53-85]
ج
-
جوابگویی سازمان های اداری
اثر نظارت و بازرسی در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 127-142]
خ
-
خط مشی
تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 53-85]
د
-
دیدگاه منبع محور
تبیین زیرساختهای مدیریت دانش با استفاده ازمدلهای فرهنگ و رهبری سازمانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 86-104]
ر
-
رضایت مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 105-132]
س
-
ساختار سازمانی
بررسی توسعه کارآفرینانه صنایع کوچک شهرک صنعتی اراک با رویکرد ساختاری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 113-126]
-
ساختار های سازمان
مفروضاتی برای پیاده سازی استراتژی های مدیریت دانش با توجه به ساختارهای سازمان [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 151-172]
-
سازمان های دانش پایه
بررسی نظام جامع پاداش و پرداخت در سازمانهای دانش پایه (مطالعه موردی پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 143-169]
-
سیاست های مدیریت منابع انسانی
آسیب شناسی تعهد سازمانی از منظر سیاست های مدیریت منابع انسانی (از دیدگاه کارکنان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 17-32]
-
سبک رهبری
تبیین زیرساختهای مدیریت دانش با استفاده ازمدلهای فرهنگ و رهبری سازمانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 86-104]
-
سیستم ارزیابی سنتی
ارزیابی عملکرد شرکت بهرهبرداری مترو تهران با مدل کارتارزیابی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 107-125]
-
سیستم اطلاعات جغرافیایی
مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیک شهری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 73-90]
-
سیستم مختصات جغرافیایی
مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیک شهری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 73-90]
-
سیستمهای اطلاعاتی
تأثیر سیستم های یکپارچه سازمانی بر فرآیند تصمیم گیری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 87-112]
-
سیستم های یکپارچه سازمانی
تأثیر سیستم های یکپارچه سازمانی بر فرآیند تصمیم گیری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 87-112]
-
سهم بازار
رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 71-86]
ش
-
شایستگی
مدیریت مبتنی بر شایستگی و نقش آن در مدیریت منابع انسانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 1-16]
-
شایستگی
بررسی میزان شایسته سالاری کارشناسان در بخشدولتی: سازمانهای دولتی استان قزوین [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 33-52]
-
شایسته پروری
بررسی میزان شایسته سالاری کارشناسان در بخشدولتی: سازمانهای دولتی استان قزوین [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 33-52]
-
شایسته داری
بررسی میزان شایسته سالاری کارشناسان در بخشدولتی: سازمانهای دولتی استان قزوین [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 33-52]
-
شایسته سالاری
بررسی میزان شایسته سالاری کارشناسان در بخشدولتی: سازمانهای دولتی استان قزوین [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 33-52]
-
شایسته گزینی
بررسی میزان شایسته سالاری کارشناسان در بخشدولتی: سازمانهای دولتی استان قزوین [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 33-52]
-
شخصی سازی
ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 127-150]
-
شدت رقابت
تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 1-25]
-
شرکت بهره برداری
ارزیابی عملکرد شرکت بهرهبرداری مترو تهران با مدل کارتارزیابی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 107-125]
ص
-
صنایع ایران
طراحی الگوی کنترل استراتژیک برای صنایع ایران با رویکردکارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 1-21]
ط
-
طبقه بندی چند معیاره موجودی
تلفیق دو مدل طبقهبندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 133-156]
ع
-
عملکرد
تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 1-25]
-
عملکرد بازاریابی
رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 71-86]
ف
-
فرآیند تصمیم گیری
تأثیر سیستم های یکپارچه سازمانی بر فرآیند تصمیم گیری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 87-112]
-
فرآیندهای مدیریت دانش
تبیین زیرساختهای مدیریت دانش با استفاده ازمدلهای فرهنگ و رهبری سازمانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 86-104]
-
فرهنگ سازمانی
تبیین زیرساختهای مدیریت دانش با استفاده ازمدلهای فرهنگ و رهبری سازمانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 86-104]
ق
-
قدرت خریداران
تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 1-25]
ک
-
کارایی
بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 191-209]
-
کار آفرینی
بررسی توسعه کارآفرینانه صنایع کوچک شهرک صنعتی اراک با رویکرد ساختاری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 113-126]
-
کارآمدی
ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 127-150]
-
کار با معنا
بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 191-209]
-
کارت ارزیابی متوازن
ارزیابی عملکرد شرکت بهرهبرداری مترو تهران با مدل کارتارزیابی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 107-125]
-
کار کرد های مدیریت منابع انسانی
مفروضاتی برای پیاده سازی استراتژی های مدیریت دانش با توجه به ساختارهای سازمان [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 151-172]
-
کار هدفمند
بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 191-209]
-
کانال های اطلاعاتی در گردشگری
نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 27-46]
-
کدگذاری
ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 127-150]
-
کشورهای در حسال توسعه
مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 23-54]
-
کنترل
اثر نظارت و بازرسی در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 127-142]
-
کنترل استراتژیک
طراحی الگوی کنترل استراتژیک برای صنایع ایران با رویکردکارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 1-21]
-
کنترل بنیادی
طراحی الگوی کنترل استراتژیک برای صنایع ایران با رویکردکارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 1-21]
-
کنترل تدریجی
طراحی الگوی کنترل استراتژیک برای صنایع ایران با رویکردکارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 1-21]
م
-
مترو تهران
ارزیابی عملکرد شرکت بهرهبرداری مترو تهران با مدل کارتارزیابی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 107-125]
-
مدیریت
تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 53-85]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 105-132]
-
مدیریت برون سپاری
مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 23-54]
-
مدیریت تامین و تدارکات
مدلی کاربردی در انتخاب تامین کننده خرید (مطالعه ای در یک پژوهشگاه تحقیقاتی) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 171-189]
-
مدیریت دانش
ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 127-150]
-
مدیریت دانش
مدیریت مبتنی بر شایستگی و نقش آن در مدیریت منابع انسانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 1-16]
-
مدیریت دانش
مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 23-54]
-
مدیریت شایستگی
مدیریت مبتنی بر شایستگی و نقش آن در مدیریت منابع انسانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 1-16]
-
مدیریت منابع انسانی
مدیریت مبتنی بر شایستگی و نقش آن در مدیریت منابع انسانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 1-16]
-
مدیریت نگهداری و تعمیرات
مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیک شهری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 73-90]
-
مدل بهینه سازی خطی موزون
تلفیق دو مدل طبقهبندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 133-156]
-
مدل فان و ژوو
تلفیق دو مدل طبقهبندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 133-156]
-
مدل کیفیت خدمات (سرکوال)
مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 105-132]
-
مدل وان لانگ
تلفیق دو مدل طبقهبندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 133-156]
-
مزیت رقابتی
رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 71-86]
-
مزیت رقابتی
بررسی نظام جامع پاداش و پرداخت در سازمانهای دانش پایه (مطالعه موردی پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 143-169]
-
مساله انتخاب تامین کننده
مدلی کاربردی در انتخاب تامین کننده خرید (مطالعه ای در یک پژوهشگاه تحقیقاتی) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 171-189]
-
مشارکت شهروندان
عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 47-70]
-
معنویت
بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 191-209]
-
معنویت عملی
بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 191-209]
-
معنویت محض
بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 191-209]
-
منابع اطلاعاتی در گردشگری
نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 27-46]
ن
-
نظارت
اثر نظارت و بازرسی در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 127-142]
-
نظارت و بهبود عملکرد سازمان
اثر نظارت و بازرسی در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 127-142]
-
نظام جامع پاداش و پرداخت
بررسی نظام جامع پاداش و پرداخت در سازمانهای دانش پایه (مطالعه موردی پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 143-169]
-
نقشه برداری سیار
مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیک شهری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 73-90]
-
نمودارهای کنترلی
توسعه یک مدل تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی عملکرد تولید به همراه یک مطالعه موردی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 91-106]
-
نوآوری
ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 127-150]
و
-
ویژگی های سفر
نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 27-46]
-
ویژگی های شخصی
نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 27-46]
-
ویژگی های موقعیتی
نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 27-46]
ه
-
هم ترازی جهانی
مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 23-54]