آ
-
آموزش فردمحوری
مسائل و راه کارهای تشکیل دانشگاه های اینترنتی در ایران [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 18-134]
ا
-
ایران
بررسی رابطه راهبردهای بازار – محصول و عملکرد صادر کنندگان ایرانی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 69-98]
-
ایران
مسائل و راه کارهای تشکیل دانشگاه های اینترنتی در ایران [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 18-134]
-
استاندارد گذاری
راهبردهای اساسی استاندارد گذاری: یکنواختی و افشا در گزارشگری مالی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 187-208]
-
اصول بنیادی مدیریت
توسعه منابع انسانی با رویکرد راهبردی [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 135-148]
-
اطلاعات
تأثیر نحوه ارائه اطلاعات و میزان پردازش اطلاعات برکیفیت تصمیم گیری [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 221-252]
-
اطلاعات حسابداری
تأثیر نحوه ارائه اطلاعات و میزان پردازش اطلاعات برکیفیت تصمیم گیری [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 221-252]
-
افشا
راهبردهای اساسی استاندارد گذاری: یکنواختی و افشا در گزارشگری مالی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 187-208]
-
الگوی ارتباطات آمیخته
الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 49-77]
-
انتخاب مدیران
بررسی روش های بهسازی تصمیم گیری برای انتخاب مدیران [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 182-200]
-
انتظارات مدیران
عوامل اثرگذار بر انتظارات مدیران [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 19-54]
ب
-
بازار – محصول
بررسی رابطه راهبردهای بازار – محصول و عملکرد صادر کنندگان ایرانی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 69-98]
-
بخش دولتی
مدل امتیازات متوازن : الگویی برای سنجش عملکرد در بخش دولتی [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 3-18]
-
برنامه ریزی استراتژی
طراحی مدل برنامه ریزی استراتژی صنعتی استانی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 154-185]
-
بهره وری
بررسی عوامل و موانع انسانی بهره وری از دیدگاه مدیران سازمان های مشمول قانون تأمین اجتماعی" [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 78-117]
پ
-
پردازش اطلاعات
تأثیر نحوه ارائه اطلاعات و میزان پردازش اطلاعات برکیفیت تصمیم گیری [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 221-252]
-
پژوهش
در جستجوی مدلی برای ارزیابی عملکرد سازمان های پژوهش و توسعه [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 123-153]
-
پیش شرط
تئوری عامه در مدیریت دولتی : پیش شرط های تدوین تئوری عامه [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 149-181]
ت
-
تجارت
بررسی رابطه راهبردهای بازار – محصول و عملکرد صادر کنندگان ایرانی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 69-98]
-
تصمیم گیری
بررسی روش های بهسازی تصمیم گیری برای انتخاب مدیران [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 182-200]
-
تعمیم ایده
قابلیت یادگیری سازمانی رویکردی نوین برای توسعه متوازن سازمان ها [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 21-50]
-
توانمند سازی
معرفی توانمند سازی در مدیریت و الگوهای آن [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 99-121]
-
توسعه
در جستجوی مدلی برای ارزیابی عملکرد سازمان های پژوهش و توسعه [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 123-153]
-
توسعه راهبردی
توسعه منابع انسانی با رویکرد راهبردی [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 135-148]
-
تولید سلولی
شناسایی خانواده قطعات و قطعات گلوگاهی در سیستم تولید سلولی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 51-67]
-
تئوری عامه
تئوری عامه در مدیریت دولتی : پیش شرط های تدوین تئوری عامه [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 149-181]
چ
-
چارچوب نظری
راهبردهای اساسی استاندارد گذاری: یکنواختی و افشا در گزارشگری مالی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 187-208]
ح
-
حسابداری
سودمندی استفاده از روش مالیات معوق [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 231-244]
د
-
دانش سازمانی
معیارهای انتخاب تجربه در مستند سازی تجارب مدیران [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 209-230]
-
دانشگاه های اینترنتی
مسائل و راه کارهای تشکیل دانشگاه های اینترنتی در ایران [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 18-134]
-
درآمد
سودمندی استفاده از روش مالیات معوق [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 231-244]
-
درجه تطبیق آن با استاندارد تعریف شده برای آن محصول یا خدمت است. به تعریف دیگر
ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 273-292]
ر
-
راهبرد
بررسی رابطه راهبردهای بازار – محصول و عملکرد صادر کنندگان ایرانی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 69-98]
-
راهکار
مسائل و راه کارهای تشکیل دانشگاه های اینترنتی در ایران [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 18-134]
-
رضایت مشتری
رویکرد جدید به مدیریت کیفیت [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 201-220]
-
روش های بهسازی
بررسی روش های بهسازی تصمیم گیری برای انتخاب مدیران [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 182-200]
-
رویکرد راهبردی
توسعه منابع انسانی با رویکرد راهبردی [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 135-148]
ز
-
زیرساخت اخلاقی
مدیریت دولتی و ضرورت تقویت زیر ساخت های اخلاقی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 5-20]
س
-
سازمان پژوهش
در جستجوی مدلی برای ارزیابی عملکرد سازمان های پژوهش و توسعه [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 123-153]
-
سازمان دولتی
مدیریت دولتی و ضرورت تقویت زیر ساخت های اخلاقی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 5-20]
-
سیستم
شناسایی خانواده قطعات و قطعات گلوگاهی در سیستم تولید سلولی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 51-67]
-
سیستم تولید
شناسایی خانواده قطعات و قطعات گلوگاهی در سیستم تولید سلولی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 51-67]
-
سنجش عملکرد
در جستجوی مدلی برای ارزیابی عملکرد سازمان های پژوهش و توسعه [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 123-153]
-
سنجش عملکرد
مدل امتیازات متوازن : الگویی برای سنجش عملکرد در بخش دولتی [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 3-18]
-
سهامدار
رویکرد جدید به مدیریت کیفیت [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 201-220]
-
سودمندی
سودمندی استفاده از روش مالیات معوق [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 231-244]
ص
-
صنعت گردشگری ایران
الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 49-77]
ع
-
عامل محور
بررسی عوامل و موانع انسانی بهره وری از دیدگاه مدیران سازمان های مشمول قانون تأمین اجتماعی" [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 78-117]
-
عوامل اثر گذار
عوامل اثرگذار بر انتظارات مدیران [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 19-54]
ف
-
فرایند تصمیم گیری
الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 49-77]
ق
-
قابلیت یادگیری سازمانی
قابلیت یادگیری سازمانی رویکردی نوین برای توسعه متوازن سازمان ها [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 21-50]
-
قانون تامین اجتماعی
بررسی عوامل و موانع انسانی بهره وری از دیدگاه مدیران سازمان های مشمول قانون تأمین اجتماعی" [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 78-117]
-
قدرت
معرفی توانمند سازی در مدیریت و الگوهای آن [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 99-121]
-
قراردادهای روانی
عوامل اثرگذار بر انتظارات مدیران [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 19-54]
-
قطعات
شناسایی خانواده قطعات و قطعات گلوگاهی در سیستم تولید سلولی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 51-67]
-
قطعات گلوگاهی
شناسایی خانواده قطعات و قطعات گلوگاهی در سیستم تولید سلولی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 51-67]
ک
-
کیفیت به معنای ارضای نیاز مصرف کننده است
ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 273-292]
-
کیفیت تصمیم گیری
تأثیر نحوه ارائه اطلاعات و میزان پردازش اطلاعات برکیفیت تصمیم گیری [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 221-252]
-
کیفیت یک محصول یا خدمت
ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 273-292]
گ
-
گردشگران بین المللی
الگوی آمیخته ارتباطات و پیشبرد برای صنعت گردشگری ایران با نگرش به فرآیند تصمیم گیری گردشگران بین المللی در خرید سفر [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 49-77]
م
-
مالیات معوق
سودمندی استفاده از روش مالیات معوق [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 231-244]
-
مدیران
معیارهای انتخاب تجربه در مستند سازی تجارب مدیران [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 209-230]
-
مدیران
بررسی عوامل و موانع انسانی بهره وری از دیدگاه مدیران سازمان های مشمول قانون تأمین اجتماعی" [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 78-117]
-
مدیریت
معرفی توانمند سازی در مدیریت و الگوهای آن [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 99-121]
-
مدیریت اداره عمومی
تئوری عامه در مدیریت دولتی : پیش شرط های تدوین تئوری عامه [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 149-181]
-
مدیریت دانش
معیارهای انتخاب تجربه در مستند سازی تجارب مدیران [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 209-230]
-
مدیریت دولتی
مدیریت دولتی و ضرورت تقویت زیر ساخت های اخلاقی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 5-20]
-
مدیریت دولتی
تئوری عامه در مدیریت دولتی : پیش شرط های تدوین تئوری عامه [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 149-181]
-
مدیریت کیفیت
رویکرد جدید به مدیریت کیفیت [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 201-220]
-
مدل
طراحی مدل برنامه ریزی استراتژی صنعتی استانی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 154-185]
-
مدل امتیازات متوازن
مدل امتیازات متوازن : الگویی برای سنجش عملکرد در بخش دولتی [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 3-18]
-
مدل راهبردی
طراحی مدل برنامه ریزی استراتژی صنعتی استانی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 154-185]
-
مدل کیفی
مدل امتیازات متوازن : الگویی برای سنجش عملکرد در بخش دولتی [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 3-18]
-
مستندسازی
معیارهای انتخاب تجربه در مستند سازی تجارب مدیران [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 209-230]
-
مسنتد سازی - تجارب - شاحص ها - تجربه سازمانی - تصمیممدیریت دانش
معیارهای انتخاب تجربه در مستندسازی تجارب مدیران [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 245-272]
-
منابع انسانی
توسعه منابع انسانی با رویکرد راهبردی [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 135-148]
-
موفقیت سازمانی
بررسی روش های بهسازی تصمیم گیری برای انتخاب مدیران [دوره 10، 37.38، 1382، صفحه 182-200]
و
-
وحدت بخشی
قابلیت یادگیری سازمانی رویکردی نوین برای توسعه متوازن سازمان ها [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 21-50]
ی
-
یکپارچه سازی
قابلیت یادگیری سازمانی رویکردی نوین برای توسعه متوازن سازمان ها [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 21-50]
-
یکنواختی
راهبردهای اساسی استاندارد گذاری: یکنواختی و افشا در گزارشگری مالی [دوره 10، 39.40، 1382، صفحه 187-208]