احمدی. علیاکبر، فیضآبادی. حوریه (1390)، بررسی ارتقای سرمایه اجتماعی بر بهبود عملکرد سازمان (نمونه موردی: سازمانهای ستادی شهرداری تهران)، فصلنامه مدیریت دولتی، دوره 3، شماره 6:78-60.
آبیاغی اصفهانی. سعید، سبک رو. مهدی، برزگر لو. مهین، اعظمی. محمدمهدی (1396)، تأثیر سرمایه اجتماعی بر سلامت سازمانی در سازمانهای دولتی، فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 4، شماره 2:220-199.
آذر، عادل. غلامزاده. رسول، قنواتی. مهدی (1391)، مدلسازی مسیری ساختاری در مدیریت، تهران: نگاه دانش.
آقا نصیری. مریم (1390)، تأثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقای بهرهوری نیروی کار، ماهنامه کار و جامعه، شماره 137:81-69.
امیرخانی. طیبه، پور عزت. علیاصغر (1387)، تأملی بر امکان توسعه سرمایه اجتماعی در پرتو عدالت سازمانی در سازمانهای دولتی، فصلنامه مدیریت دولتی، دوره 1، شماره 1:32-19.
چاووشی. رسول، نقشبندی. ماریا (1393)، بررسی رابطه عدالت سازمانی و سرمایههای اجتماعی کارکنان در شرکت توزیع برق استان کردستان، فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 1، شماره 2:264-247.
حسنی. علی، شمس. عبدالمجید (1391)، راهکارهای مبارزه با فساد اداری بر اساس ارزشهای اسلامی، مجله اسلام و پژوهشهای مدیریتی، شماره 5:104-81.
درویش. حسن، عظیمی. فاطمه (1395)، بررسی تأثیر شفافیت سازمانی بر کاهش فساد اداری با میانجیگری اعتماد سازمانی، فصلنامه مدیریت دولتی، شماره 1: 166- 153.
دیهیم پور. مهدی، میانداری. کمال، نجاری. رضا، عابدی جعفری. حسن (1397)، تأثیر شفافیت سازمانی بر مدیریت ترومای سازمانی با میانجیگری سرمایه اجتماعی، فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 4، شماره 2:307-283.
دیهیم پور. مهدی، میانداری. کمال (1396)، نقش شفافیت سازمانی بر توسعه سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: شهرداریهای غرب استان مازندران)، فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 4، شماره 2، ص 307-283.
ربیعی. علی، صادق زاده. حکیمه (1390)، بررسی رابطه سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی، فصلنامه رفاه اجتماعی، دوره 11، شماره 4:202-191.
رهنمود. فرجالله، عباسپور. باقر (1386)، حاکمیت خوب و امکان پیادهسازی آن در ایران، فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول، شماره 55:38- 25.
ساریخانی. عادل، اکرمی سراب. روحالله (۱۳۹۲)، کارکردهای پیشگیرانه شفافیت در سیاست جنایی، فصلنامه حقوقی دادگستری، شماره 82: ۱۱۶-۹۲.
سرلک. محمدعلی (1395)، ارائه یک چارچوب مفهومی برای پردازش نظریه جنجال- نتیجه، فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، دوره 4، شماره 4:143-131.
صمدی. عباس، عباسی. مهر ناز (1391)، بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار رقابتی شرکتها، فصلنامه مدیریت فرهنگسازمانی، دوره 10، شماره 2:108- 85.
عبدالهی. علی، تو کلی. نازنین (1393)، بررسی نقش فناوری اطلاعات در شفافسازی و کاهش فساد سازمانهای دولتی، فصلنامه چشمانداز مدیریت دولتی، شماره 18:91- 73.
عبدی. جهان، حضوری. محمدجواد، سرلک. محمدعلی، قربانی. علی (1396)، طراحی و تبیین مدل نظریه جنجالسازمانی: پیش آیندها، مداخلهگرها و راهبردهای کنش، فصلنامه پژوهشهای مدیریت در ایران، دوره 21، شماره 3:284-263.
فرج وند. اسفندیار (1396)، از همافزایی تا هم آفرینی، فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، دوره 6، شماره 1:62-51.
کردنائیج. اسدالله، فانی. علیاصغر، مسعودی. زهرا (1393)، فرهنگسازمانی حلقه مفقوده شفافیت سازمانی و عملکرد سازمان، فصلنامه مدیریت فرهنگسازمانی، شماره 2:189- 173.
موسوی. مرضیه، عابدی جعفری. حسن، محمدیان. محبوبه (1395)، بررسی رابطه سرمایه اجتماعی سازمانی و سلامت سازمانی با تأکید بر شفافیت و پاسخگویی، فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، شماره 18:176-145.
نرگسیان، عباس. هژبر افکن، حسن، معینی. محمدرضا (1394)، مطالعه تأثیر رسانههای اجتماعی آنلاین بر شفافیت و اعتماد عمومی با اثر میانجیگری مشارکت عمومی، فصلنامه مدیریت دولتی، شماره 3:656- 637.
یوسف زاده. سعید، کیا کجوری. داود (1394)، بررسی رابطه مهارتهای ارتباطی مدیران و سرمایه اجتماعی سازمان، فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 2، شماره 1:116-95
Admin. (2012).Difference Between Crime and Deviance. China University Apply, Apply Online 200+ China University Official of Charge, CUCAS.aggression: A Meta-analysis. Journal of Applied Psychology, 92 (1),228-238.
Akbari, P. & Baharestan, O. (2013). The analysis of the impact of information technology and social capital on entrepreneurial orientation in iran pharmaceutical industry (Case study: Alborz Drug Company). International Journal of Management and Business, 3(3), 215-232.
Amy,morin,(2019), Surprising Reasons Why Kids Misbehave. The Real Reasons that Kids Don't Follow the Rules,very well. Updated March 21, 2019.
Areekul, Ch. Ratana-Ubol, A. & Kimpee, P. (2015). Model development for strengthening social capital for being a sustainable lifelong learning society. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 191, 1613-1617.
Blomgren, m. & Sunde´n, E. (2008). Constructing a European healthcare market, The private healthcare company Capio and the strategic aspect of the drive for transparency Social Science & Medicine,67, 1512–1520.
Burger, R. & Owens T. (2010). Promoting Transparency in the NGO Sector: Examining the Availability and Reliability of Self- Reported Data, World Development, 38(9), 1263-1277.
Champion T.Seun-Fadipe,Adesanmi A.Akinsulore,Olakunle A.Oginni .(2019).Workplace violence and risk for psychiatric morbidity among health workers in a tertiary health care setting in Nigeria: Prevalence and correlates. Volume 272. Pages 730-736.
Crawshaw. (2009).Workplaceulling?mobbing?harassment?distraction by a thousand definitions. Consulting Psychology Journal: Practice and Research, 61(3), 263–267.
English, L. (2003). Emasculating public accountability in the name of competition. Transformation of state audit in Victoria. Critical Perspectives on Accounting, 14(1),51-76.
Gayle Brewera, Barry Holtb , Shahzeb Malikb.(2019). Workplace bullying in risk and safety professionals. Volume 64, February 2018, Pages 129-133.
Hahn, V. (2008). “Committees, sequential voting and transparency”. Mathematical Social Sciences. 56(3), 366–385.
Hershcovis,M. S., Turner, N., Barling, J., Arnold, K. A., Dupré, K. E., Inness,M., LeBlanc, M. M., & Sivanathan, N, (2007), predicting workplace aggression: A Meta-analysis. Journal of Applied Psychology, 92 (1),228-238.
Jansen, R.J.G. Curseu, P.L. Vermeulen, P.A.M. Geurts, J.L.A. & Gibcus, P. (2013). Information processing and strategic decision-making in smalland medium-sized enterprises: The role of human and social capital in attainingdecision effectiveness. International Small Business Journal, 31(2), 192-216.
Kelloway,K.,.Francis,L.Prosser,M. James E. Cameron. (2010). Counterproductive work behavior as protest. Human Resource Management Review,20,18-25.
Lazarova, M. Taylor, S. (2009). Boundary less careers, social capital, and knowledge management: Implications for organizational performance. Journal of Organizational Behavior, 30(1), 119-139.
LeBlanc,M.& Sivanathan, N, (2007), predicting workplace have on you, from the boardroom to the bedroom and beyond-and what to do and Management.205-230.
Lucas, G.M., & Friedrich, J. (2009),Individual differences in workplace deviance and integrity as predictors of academic dishonesty. Ethics and Behaviour, 15(1), 15-35.
Nahapiet, J. & Ghoshal, S. (1998). Social Capital, Intellectual Capital, and the Organizational Advantage. Academy of Management Review, 23 (2) 242-266..
NathalieLanctôt,StéphaneGuay (2014).The aftermath of workplace violence among healthcare workers: A systematic literature review of the consequences. Volume 19, Issue 5, September–October 2014, Pages 492-501.
Nielsen, C. & Madsen, M. T. (2009). Discourses of transparency in the intellectual capital reporting debate: Moving from generic reporting models to management defined information. Critical Perspectives on Accounting, 22(7), 847-854.
Rawlings, B. (2008). Measuring the relationship between organizational transparency & trust. The Measurement Standard, 8, 425-439.
Robert J. Fischer,Edward P. Halibozek,David C. Walters.(2019). Introduction to Security. Pages 331-361.
Schnackenberg, A. K. & Tomlinson, E. C. (2014). "Organizational Transparency: A New Perspective on Managing Trust in Organization - Stakeholder Relationships", Journal of Management, 40 (1), 1-27.
Seunghwan, M., & Hyungjun, S. (2016). Which type of social capital matters for building trust in government? Looking for a new type of social capital in the governance era. Journal of Sustainability, 8(322), 1-15.
SmashWiki, the Super Smash Bros. wiki. (2016).
Stevan P. Layne.(2014). Safeguarding Cultural Properties. Elsevier. Pages 123-129.
Vogelgesng, G. B. & Lester, P. B. (2009). How leader canget results by laying it on the line. Organizational Dynamics, 38(4), 252-260.
Whipple, J. M. Wiedmer, R. & Boyer, K. (2015). A dyadic investigation of collaborative competence, social capital, and performance in buyer–supplier relationships. Journal of Supply Chain Management, 51(2), 3-21.
WillIams, C. C. (2005). "Trust Diffusion: The Effect of Interpersonal Trust on Structure, Function, and Organizational Transparency",Business & Society, 44 (3), 357-368.
Zampieron, Alessandra.Saraiva, Maria.Pranovi, Rebecca. (2010), Recommendations for Prevention and Management of Violence and Aggression in renal units, Edtna/erca, pp:1-15, ISBN: 978-84-613-8799-1.
احمدی. علیاکبر، فیضآبادی. حوریه (1390)، بررسی ارتقای سرمایه اجتماعی بر بهبود عملکرد سازمان (نمونه موردی: سازمانهای ستادی شهرداری تهران)، فصلنامه مدیریت دولتی، دوره 3، شماره 6:78-60.
آبیاغی اصفهانی. سعید، سبک رو. مهدی، برزگر لو. مهین، اعظمی. محمدمهدی (1396)، تأثیر سرمایه اجتماعی بر سلامت سازمانی در سازمانهای دولتی، فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 4، شماره 2:220-199.
آذر، عادل. غلامزاده. رسول، قنواتی. مهدی (1391)، مدلسازی مسیری ساختاری در مدیریت، تهران: نگاه دانش.
آقا نصیری. مریم (1390)، تأثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقای بهرهوری نیروی کار، ماهنامه کار و جامعه، شماره 137:81-69.
امیرخانی. طیبه، پور عزت. علیاصغر (1387)، تأملی بر امکان توسعه سرمایه اجتماعی در پرتو عدالت سازمانی در سازمانهای دولتی، فصلنامه مدیریت دولتی، دوره 1، شماره 1:32-19.
چاووشی. رسول، نقشبندی. ماریا (1393)، بررسی رابطه عدالت سازمانی و سرمایههای اجتماعی کارکنان در شرکت توزیع برق استان کردستان، فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 1، شماره 2:264-247.
حسنی. علی، شمس. عبدالمجید (1391)، راهکارهای مبارزه با فساد اداری بر اساس ارزشهای اسلامی، مجله اسلام و پژوهشهای مدیریتی، شماره 5:104-81.
درویش. حسن، عظیمی. فاطمه (1395)، بررسی تأثیر شفافیت سازمانی بر کاهش فساد اداری با میانجیگری اعتماد سازمانی، فصلنامه مدیریت دولتی، شماره 1: 166- 153.
دیهیم پور. مهدی، میانداری. کمال، نجاری. رضا، عابدی جعفری. حسن (1397)، تأثیر شفافیت سازمانی بر مدیریت ترومای سازمانی با میانجیگری سرمایه اجتماعی، فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 4، شماره 2:307-283.
دیهیم پور. مهدی، میانداری. کمال (1396)، نقش شفافیت سازمانی بر توسعه سرمایه اجتماعی (موردمطالعه: شهرداریهای غرب استان مازندران)، فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 4، شماره 2، ص 307-283.
ربیعی. علی، صادق زاده. حکیمه (1390)، بررسی رابطه سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی، فصلنامه رفاه اجتماعی، دوره 11، شماره 4:202-191.
رهنمود. فرجالله، عباسپور. باقر (1386)، حاکمیت خوب و امکان پیادهسازی آن در ایران، فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول، شماره 55:38- 25.
ساریخانی. عادل، اکرمی سراب. روحالله (۱۳۹۲)، کارکردهای پیشگیرانه شفافیت در سیاست جنایی، فصلنامه حقوقی دادگستری، شماره 82: ۱۱۶-۹۲.
سرلک. محمدعلی (1395)، ارائه یک چارچوب مفهومی برای پردازش نظریه جنجال- نتیجه، فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، دوره 4، شماره 4:143-131.
صمدی. عباس، عباسی. مهر ناز (1391)، بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رفتار رقابتی شرکتها، فصلنامه مدیریت فرهنگسازمانی، دوره 10، شماره 2:108- 85.
عبدالهی. علی، تو کلی. نازنین (1393)، بررسی نقش فناوری اطلاعات در شفافسازی و کاهش فساد سازمانهای دولتی، فصلنامه چشمانداز مدیریت دولتی، شماره 18:91- 73.
عبدی. جهان، حضوری. محمدجواد، سرلک. محمدعلی، قربانی. علی (1396)، طراحی و تبیین مدل نظریه جنجالسازمانی: پیش آیندها، مداخلهگرها و راهبردهای کنش، فصلنامه پژوهشهای مدیریت در ایران، دوره 21، شماره 3:284-263.
فرج وند. اسفندیار (1396)، از همافزایی تا هم آفرینی، فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، دوره 6، شماره 1:62-51.
کردنائیج. اسدالله، فانی. علیاصغر، مسعودی. زهرا (1393)، فرهنگسازمانی حلقه مفقوده شفافیت سازمانی و عملکرد سازمان، فصلنامه مدیریت فرهنگسازمانی، شماره 2:189- 173.
موسوی. مرضیه، عابدی جعفری. حسن، محمدیان. محبوبه (1395)، بررسی رابطه سرمایه اجتماعی سازمانی و سلامت سازمانی با تأکید بر شفافیت و پاسخگویی، فصلنامه مطالعات رفتار سازمانی، شماره 18:176-145.
نرگسیان، عباس. هژبر افکن، حسن، معینی. محمدرضا (1394)، مطالعه تأثیر رسانههای اجتماعی آنلاین بر شفافیت و اعتماد عمومی با اثر میانجیگری مشارکت عمومی، فصلنامه مدیریت دولتی، شماره 3:656- 637.
یوسف زاده. سعید، کیا کجوری. داود (1394)، بررسی رابطه مهارتهای ارتباطی مدیران و سرمایه اجتماعی سازمان، فصلنامه مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 2، شماره 1:116-95.
Akbari, P. & Baharestan, O. (2013). The analysis of the impact of information technology and social capital on entrepreneurial orientation in iran pharmaceutical industry (Case study: Alborz Drug Company). International Journal of Management and Business, 3(3), 215-232.
Amy,morin,(2019), Surprising Reasons Why Kids Misbehave. The Real Reasons that Kids Don't Follow the Rules,very well. Updated March 21, 2019.
Areekul, Ch. Ratana-Ubol, A. & Kimpee, P. (2015). Model development for strengthening social capital for being a sustainable lifelong learning society. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 191, 1613-1617.
Blomgren, m. & Sunde´n, E. (2008). Constructing a European healthcare market, The private healthcare company Capio and the strategic aspect of the drive for transparency Social Science & Medicine,67, 1512–1520.
Burger, R. & Owens T. (2010). Promoting Transparency in the NGO Sector: Examining the Availability and Reliability of Self- Reported Data, World Development, 38(9), 1263-1277.
Crawshaw. (2009).Workplaceulling?mobbing?harassment?distraction by a thousand definitions. Consulting Psychology Journal: Practice and Research, 61(3), 263–267.
English, L. (2003). Emasculating public accountability in the name of competition. Transformation of state audit in Victoria. Critical Perspectives on Accounting, 14(1),51-76.
Gayle Brewera, Barry Holtb , Shahzeb Malikb.(2019). Workplace bullying in risk and safety professionals. Volume 64, February 2018, Pages 129-133.
Hahn, V. (2008). “Committees, sequential voting and transparency”. Mathematical Social Sciences. 56(3), 366–385.
Hershcovis,M. S., Turner, N., Barling, J., Arnold, K. A., Dupré, K. E., Inness,M., LeBlanc, M. M., & Sivanathan, N, (2007), predicting workplace aggression: A Meta-analysis. Journal of Applied Psychology, 92 (1),228-238.
Jansen, R.J.G. Curseu, P.L. Vermeulen, P.A.M. Geurts, J.L.A. & Gibcus, P. (2013). Information processing and strategic decision-making in smalland medium-sized enterprises: The role of human and social capital in attainingdecision effectiveness. International Small Business Journal, 31(2), 192-216.
Kelloway,K.,.Francis,L.Prosser,M. James E. Cameron. (2010). Counterproductive work behavior as protest. Human Resource Management Review,20,18-25.
Lazarova, M. Taylor, S. (2009). Boundary less careers, social capital, and knowledge management: Implications for organizational performance. Journal of Organizational Behavior, 30(1), 119-139.
LeBlanc,M.& Sivanathan, N, (2007), predicting workplace have on you, from the boardroom to the bedroom and beyond-and what to do and Management.205-230.
Lucas, G.M., & Friedrich, J. (2009),Individual differences in workplace deviance and integrity as predictors of academic dishonesty. Ethics and Behaviour, 15(1), 15-35.
Nahapiet, J. & Ghoshal, S. (1998). Social Capital, Intellectual Capital, and the Organizational Advantage. Academy of Management Review, 23 (2) 242-266..
Nielsen, C. & Madsen, M. T. (2009). Discourses of transparency in the intellectual capital reporting debate: Moving from generic reporting models to management defined information. Critical Perspectives on Accounting, 22(7), 847-854.
Rawlings, B. (2008). Measuring the relationship between organizational transparency & trust. The Measurement Standard, 8, 425-439.
Robert J. Fischer,Edward P. Halibozek,David C. Walters.(2019). Introduction to Security. Pages 331-361.
Schnackenberg, A. K. & Tomlinson, E. C. (2014). "Organizational Transparency: A New Perspective on Managing Trust in Organization - Stakeholder Relationships", Journal of Management, 40 (1), 1-27.
Seunghwan, M., & Hyungjun, S. (2016). Which type of social capital matters for building trust in government? Looking for a new type of social capital in the governance era. Journal of Sustainability, 8(322), 1-15.
SmashWiki, the Super Smash Bros. wiki. (2016).
Stevan P. Layne.(2014). Safeguarding Cultural Properties. Elsevier. Pages 123-129.
Vogelgesng, G. B. & Lester, P. B. (2009). How leader canget results by laying it on the line. Organizational Dynamics, 38(4), 252-260.
Whipple, J. M. Wiedmer, R. & Boyer, K. (2015). A dyadic investigation of collaborative competence, social capital, and performance in buyer–supplier relationships. Journal of Supply Chain Management, 51(2), 3-21.
WillIams, C. C. (2005). "Trust Diffusion: The Effect of Interpersonal Trust on Structure, Function, and Organizational Transparency",Business & Society, 44 (3), 357-368.
Zampieron, Alessandra.Saraiva, Maria.Pranovi, Rebecca. (2010), Recommendations for Prevention and Management of Violence and Aggression in renal units, Edtna/erca, pp:1-15, ISBN: 978-84-613-8799-1.