استیری، مهناز؛ عبدالهی، راضیه (1396). مروری بر بازی انگاری و تاثیر آن بر عملکرد و انگیزش کارکنان. چهارمین همایش بین المللی مدیریت اقتصاد و توسعه..
پور عزت، علی اصغر؛ احسانی مقدم، ندا؛ حمیدرضا و فائزه، کوکب (1392).تحلیل مقایسه ای نقش ابعاد گوناگون عدالت و جو سازمانی و وفاداری سازمانی: پژوهش پیرامون یک سازمان فناوری اطلاعات، مدیریت دولتی، دوره 5، شماره یک، صفحات 88-65.
تاجفر، امیرهوشنگ؛ احمدی، علیاکبر؛ قیصری، محمد (1394). بازی انگاری: فناوری نوظهور در خدمت بهبود عملکرد کارکنان. کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیک های مدیریت.
حیدری، حسن؛ موسوی، فرانک و حسن ، سید رضا (1393). طراحی مدل ساختاری منابع انسانی برای دستیابی به وفاداری سازمانی، مدیریت دولتی، دوره6، شماره 3، صفحات 480-457.
دهخدا، علی اکبر (1389). لغت نامه دهخدا، تهران، نشر دانشگاه تهران
رابینز، استیفن(1389). رفتار سازمانی، مفاهیم، نظریه ها و کاربردها، ترجمه علی پارسائیان و محمد اعرابی، چاپ دوازدهم، تهران.
زیانی، محبوبه؛ تاجفر، امیرهوشنگ؛ احمدی، علیاکبر؛ قیصری، محمد (1394). بازی انگاری سازمانی، تلاشی در جهت ارتقاء کنترل پیامدهای رفتاری کارکنان. سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری.
سجادی، پارسا؛ جعفر، فلاحزاده؛ محمد،حسینی (1394). ارزیابی تاثیر محیط کاری و جو سازمانی بر انگیزش شغلی: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، هفدهمین همایش صنایع دریایی،1 الی 4 دی ماه.
سید جوادین، سید رضا؛ اسفندیاری، محمد رحیم؛ آقازاده، هاشم (1386)، بررسی استراتژی های بازاریابی در بازارهای الکترونیکی مورد مطالعه: شرکت های تولیدی برتر ایران، مجله پژوهش نامه بازرگانی، شماره 42، صفحات 118-83.
قره بیگلو، حسین؛ شادی دیزجی، بهنام؛ طالب بیدختی، عباس؛ بهمنی، علی و ارجمند، ایمان (1391)، بررسی رابطه بین عملکرد شغل و رضایت شغلی در بین کارکنان شرکت برق منطقه ای استان گیلان، اولین همایش حسابداری مدیریت و مهندسی صنایع در سازمان ها، گچساران: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران
مایل افشار، مهناز؛ رجب زاده، علی؛ معمارپور، مهدی و کندی، محمد جعفر(1391).رابطه میان رفتار شهروندی سازمان و بهره وری منابع انسانی در میان کارکنان بیمارستانهای منتخب دانشگاههای علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، پزوهش های مدیریت منابه انسانی، دوره2، شماره 3، صفحات 161-145.
Arthur, J. B. & Boyles, T. (2007). Validating the human resource system structure: A levels-based strategic HRM approach. Journal of human resource management review, 17;77-92.
Bakker, A. B. & Demerouti, E., (2008). Towards a model of work engagement. Career Development International, 13, 3, 209-223.
Burke, B., (2014) Gamify: How Gamification motivates people to do extraordinary things. Gartner, Inc.
Cardador, M., Teresa, Northcraft, Gregory B., & Whicker, Jordan., (2017). A theory ofwork gamification: Something old, something new, something borrowed, something cool? Human Resource Management Review, 27(2), 353-365.
Cook, Whitney., (2013). Five reasons you can’t ignore gamification. Chief Learning Officer, 12(5),46-55.
Daams, Peter, Gelderman, Kees, Schijns,Jos. (2008). The impact of loyalty programs in a B-to-B context: Results of an experimental design, Journal of Targeting, Measurement and Analysis for Marketing, Vol. 16, 4, 274–284.
Dale, Steve., (2014). Gamification: Making work fun, or making fun of work? Business Information Review, 31(2), 82-90.
Deci, E. L., & Ryan, R., (2000). The “What” and “Why” of Goal Pursuit: Human Needs and the Self-Determination of Behavior. Psychological Inquiry, 11, 4, 227-268
Deterding, S., Dixon, D., Khaled, R., & Nacke, L., (2011). From Game Design Elements to Gamefulness: Defining “Gamification”. MindTrek’11, Tampere, Finland, 28-30 September 2011.
Deterding, Sebastian, Dixon, Dan, Khaled, Rilla, & Nacke, Lennart., (2011). From game designelements to gamefulness: defining gamification. Paper presented at the Proceedings of the 15th international academic Mind Trek conference: Envisioning future media environments. 006
Dixon, D., (2011) Player Types and Gamification. Vancouver, BC, Canada, 7-12 May.
Hamari, J., & Koivisto, J., (2013) Social motivations to use gamification: an empirical study of gamifying exercise. In Proceedings of the 21st European Conference on Information Systems. Utrecht, Netherlands, 5-8June 2013.
Hamari, J., Koivisto, J., & Sarsa, H., (2014). Does Gamification Work? – A Literature Review of Empirical Studies on Gamification. In Proceedings of the 47th Hawaii International Conference on System Sciences. Hawaii, USA, 6-9 January, (2014).
Huotari, K., & Hamari, J., (2012) Defining Gamification – A Service Marketing Perspective. MindTreck, Tampere, Finland, 3-5 October 2012
Lee, J. J., & Hammer, J., (2011) Gamification in Education: What, How, Why Bother? Academic Exchange Quarterly, 15, 2, 1-5.
Meyer T J. P. (1997). Organizational commitment, in CL Cooper & IT Robertson(eds.). International review of industrial and organizational psychology, John Wiley & sons, 175-228.
Miles, M. B., Huberman, M. A., & Saldana, J., (2014) Qualitative Data Analysis: A Methods Sourcebook. 3rd edition. Thousand Oaks: SAGE Publications.
Mohamad Qasem, A., & Hamed Suleiman, F. (2009). The Interrelationships of Organizational Loyalty, Organizational Justice, and Group Cohesiveness of Public Sector employees in Kuwait. Researches economies and managerial, N5, 1-32.
Pandey, C. Khare, R. (2012). Impact of Job satisfaction and Organizational Commitment on Employee Loyalty. International Journal of Social Science & Interdisciplinary Research, 1 (8), 26-41.
Pillai, R., Williams, E. S., & tan, J. J. (2001). Are the scales tipped in favor of procedural or distributive justuce? An investigation of the U.S., India, Germany, and Hong Kong (china). The international Journal of Conflict Resolution, 12(4), 312-332.
Robbins, S. (2004). Organisational behavior. Published Frenchs Forest N.S.W.: Pearson Prentice Hall. Second Edition.
Robson, Karen, Plangger, Kirk, Kietzmann, Jan H., McCarthy, Ian, & Pitt, Leyland., (2015). Is it all a game? Understanding the principles of gamification. Business Horizons, 58(4), 411-420 doi:https://doi.org/10.1016/j.bushor.2015.03. 006
Savareikiene, D. Daugirdas, L.,)2009), Forms Of Expression Of Employee Loyalty, available at: http://www.su.It/old.su/bylos/mokslo_leidiniai/soc_tyrimai/2009_16/savareikiene.pdf.89/12/2.
Schaufeli, W. B., (2012) Work Engagement. What Do We Know and Where Do We Go? Romanian Journal of Applied Psychology, 14, 1, 3-10.
Shuck, B., & Reio, T. G., (2014) Employee Engagement and Well-Being: A Moderation Model and Implications for Practice. Journal of Leadership & Organizational Studies, 21,1, 43-58.
Shuck, B., & Rose, K., (2013) Reframing Employee Engagement Within the Context of Meaning and Purpose: Implications for HRD. Advances in Developing Human Resources, 15, 4, 341-355.
Vilares, M. J. & Coelho, P. S., (2003), The employee-customer satisfaction chain in the ECSI mode, European journal of Marketing 37,11/12, Emerald.
Werbach, K., (2014) Game Elements: The PBL Triad. University of Pennsylvania. Availableat: https://class.coursera.org/gamification-003/lecture/42.
Young, M. B. & Chan, S. J. (20015). Focusing the mediating role of institutional trust: How does interpersonal trust promote organizational commitment? The social science journal, 52(3), 481-489.