ا

  • ابراهیمی، عبدالرحیم شناخت وضعیت بازاریابی کشورهای مختلف در 15 سال آتی و توصیه هایی برای افزایش صادرات کالاهای غیر نفتی کشور [دوره 3، 11.10، 1372، صفحه 97-110]
  • ابراهیمی، عبدالرحیم شناختی از هشت الگوی بازاریابی [دوره 3، شماره 12، 1372، صفحه 69-83]
  • افجه ای، سید علی اکبر منشاء و ماهیت دوگانگی های رفتار در سازمان [دوره 3، 11.10، 1372، صفحه 23-36]

پ

  • پژوهشی، محمدرضا تعیین نرخ های صحیح برای تسهیم هزینه های سربار [دوره 3، 11.10، 1372، صفحه 55-70]

د

  • دهدشتی شاهرخ، زهره سنجش شیوه رهبری به عنوان عاملی موثر در بهره وری [دوره 3، شماره 9، 1372، صفحه 143-153]

ز

س

  • ساعتچی، محمود انگیزش، فضای سازمانی و بهره وری در سازمان [دوره 3، شماره 9، 1372، صفحه 95-127]

ع

غ

ف

ک

م

  • محب علی، داود افزایش بهره وری در سازمان های کشور با استفاده از رباتها [دوره 3، شماره 9، 1372، صفحه 27-44]
  • محب علی، داوود آشنائی با گات و معرفی E.D.I به عنوان گامی در راستای تجارت جهانی [دوره 3، شماره 12، 1372، صفحه 23-29]
  • مرتضوی، شهرناز بهره وری نیروی انسانی: بررسی رضایت شغلی، تعهد سازمانی و امنیت کاری [دوره 3، شماره 9، 1372، صفحه 5-25]
  • مینوبخش، بهروز آشنایی با سازمان بهره وری آسیایی [دوره 3، شماره 9، 1372، صفحه 129-141]

و

  • واعضی، رضا محیط سیاسی و کارایی مدیریت دولتی [دوره 3، شماره 9، 1372، صفحه 155-164]