دوره 33 (1403)
دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
ارزشیابی اثر بخشی آگهی های بازرگانی مربوط به خدمات بانکی بانک مسکن

علی اکبر افجه؛ فرشته منصوری موید

دوره 12، شماره 47 ، آذر 1384، ، صفحه 1-24

چکیده
  موضوع این مقاله عبارت است از ارزشیابی اثر بخشی آگهی های بازرگانی مربوط به خدمات بانکی بانک مسکن. پژوهش حاضر با تاکید بر آگهی های بازرگانی به عنوان یک عامل مهم و اثر گذار بر رفتار مشتریان بانکها در انتخاب و خرید خدمات سعی در شناخت و اندازه گیری میزان اثر بخشی تبلیغات وجود دارد. در این پژوهش برای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات بانک مسکن ...  بیشتر

فراتحلیل راهی به سوی شناسایی ارزشیابی ترکیب و تلخیص پژوهش های گذشته

شمس السادات زاهدی؛ ابوالفضل محمدی

دوره 12، شماره 47 ، آذر 1384، ، صفحه 51-79

چکیده
  پژوهش های پایان نامه ای یکی از محصولات نظام پژوهشی دانشگاه های کشور محسوب می شوند. این گونه پژوهش های را لازم است در دوره های زمانی خاصی ارزشیابی کرد و کیفیت آنها را مورد سنجش قرار داد. پایان نامه های دوره های کارشناسی ارشد و دکتری در داخل و خارج کشور در ابعاد مختلف مورد بررسی، مطالعه و ارزشیابی قرار گرفته اند و در هر یک از این ارزشیابی ...  بیشتر

تاملی در اهمیت و لزوم ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت

فتاح شریف زاده

دوره 4، شماره 16 ، اسفند 1373، ، صفحه 97-112

چکیده
  گرچه مسئله ارزشیابی برنامه های آموزش ضمن خدمت توجه عمیق صاحبنظران و مدیران منابع انسانی را به خود معطوف نموده است با اینحال هنوز این عمل چندان مورد استقبال واقع نشده است. به عبارت دیگر در مقایسه با برنامه های برگزار شده آموزش ضمن خدمت، ارزشیابی واقعی معدودی از این دوره های آموزشی صورت گرفته است. بدین سبب فقدان ارزشیابی اصولی برنامه ...  بیشتر