دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
فرهنگ دانایی (ابعاد، شاخص ها و مقایسه چند سازمان)

سید محمد زاهدی؛ علی انتظاری هرسینی

دوره 18، شماره 56 ، دی 1386، ، صفحه 45-70

چکیده
  فرهنک دانایی، به عنوان یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر مدیریت دانش، بیان کننده  ارزشها و باورهای افراد در مورد خلق، تسهیم، و بکارگیری دانش است؛ و نقشی بسیار اساسی در موفقیت یا عدم موفقیت مدیریت دانش ایفا می کند. از این رو سنجش فرهنگ دانایی و ایجاد و تقویت ارزشها و باورهای سوق دهنده فعالیت های مدیریت دانش، اهمیت بسیاری دارد. در ...  بیشتر

ابعاد و مدل های اندازه گیری سرمایه فکری

سید محمد زاهدی؛ فرشته لطفی زاده

دوره 18، شماره 55 ، مهر 1386، ، صفحه 39-64

چکیده
  هدف از نگارش این مقاله تبیین مفهوم سرمایه فکری و اجزای آن و همچنین معرفی مدلهای گوناگون اندازه گیری سرمایه فکری می باشد. در این مقاله ابتدا به تعریف سرمایه فکری و اجزای آن پرداخته شده و در این راستا از نظرات اندیشمندان مختلف استفاده شده است. جهت نیل به این منظور مبانی نظری بررسی شده است. در قسمت های بعدی ضرورت سنجش و مدل های اندازه گیری ...  بیشتر

پژوهش در فرهنگ سازمانی

سید محمد زاهدی

دوره 11، شماره 41.42 ، شهریور 1383، ، صفحه 223-246

چکیده
  فرهنگ سازمانی یکی از موضوعات مورد علاقه نویسندگان و پژوهشگران رشته مدیریت در دهه های اخیر بوده است. پژوهش های زیادی در این زمینه انجام شده و مقالات و کتب متعددی به رشته تحریر در آمده اند که از گونه گونی بسیار در مبانی نظری، اهداف و روش ها برخوردار می باشند. آنچه در این مقاله مطرح می شود مجموعه مطالب مهمی درباره نحوه مطالعه فرهنگ سازمانی ...  بیشتر