نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسنده
هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی
چکیده
ایگور انسف یکی از چهره های کاملا برجسته ی بیست و پنج ساله ی اخیر در زمینه ی آموزش بازرگانی و تجارت است. انجام وظیفه در سمت های متعدد دانشگاهی در آمریکا و اروپا، انتشار مقاله ها و کتابها تالیفی و تحقیقی متعدد که بعضی از آنها با همکاری دیگران تالیف شده و گسترداندن افق نگرش به زوایای مدیریت علمی و علمی ویژگی بارز زندگی حرفه ای او به شمار می آید.
وسعت فعالیت های علمی انسف به قدری است که به نظر می رسد او می خواسته هم خود را برای صورت بندی یکی نظریه ی عمومی مدیریت به کار برد. علاقه وافر انسف به رشته مورد علاقه اش باعث شد او فنون، مفاهیم و واژه های متعددی را از چندین رشته به خدمت گیرد و بعضا به نتایجی عجیب برسد. نتایج فراوان تلاش های او نه تنها به لحاظ پرمایگی بل که به جهت صداقت در اظهار عقایدی که گاهی کاملا نادرست یا غیر عملی بوده اند غیر عادی می نماید.
کلیدواژهها
عنوان مقاله [English]
Categories growth in strategic management decisions and vector based on the works of Igor. HTML Ansf
نویسنده [English]
- hossein rahmanseresht