دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
چارچوبی برای ارزیابی و تحلیل وضعیت ویژگی‌های فرهنگ کار

حبیب اله رعنایی کردشولی؛ مسلم علیمحمدلو؛ محسن جاجرمی زاده؛ عباس عباسی؛ احمد الهیاری بوزنجانی

دوره 25، شماره 81 ، آذر 1395، ، صفحه 25-56

https://doi.org/10.22054/jmsd.2016.6756

چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر، معرفی الگویی است که به کمک آن بتوان ویژگی های فرهنگ کار و تلاش در سطوح مختلف، اعم از یک صنعت خاص یا سطوح منطقه ای و ملی را به تصویر کشیده و تحلیل نمود. برای این منظور، با استفاده از روش تحلیل محتوای متنی، تلاش شد تا با بررسی متون علمی و مذهبی، کدهایی که نمایانگر ارزش‌ها و هنجارهای فرهنگی مطلوب و یا نامطلوب کار ...  بیشتر

فرهنگ دانایی (ابعاد، شاخص ها و مقایسه چند سازمان)

سید محمد زاهدی؛ علی انتظاری هرسینی

دوره 18، شماره 56 ، دی 1386، ، صفحه 45-70

چکیده
  فرهنک دانایی، به عنوان یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر مدیریت دانش، بیان کننده  ارزشها و باورهای افراد در مورد خلق، تسهیم، و بکارگیری دانش است؛ و نقشی بسیار اساسی در موفقیت یا عدم موفقیت مدیریت دانش ایفا می کند. از این رو سنجش فرهنگ دانایی و ایجاد و تقویت ارزشها و باورهای سوق دهنده فعالیت های مدیریت دانش، اهمیت بسیاری دارد. در ...  بیشتر