دوره 33 (1403)
دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان)

کامران فیضی؛ ابوالفضل کزازی؛ وهاب خلیلی شجاعی

دوره 19، شماره 57 ، خرداد 1387، ، صفحه 105-132

چکیده
  محور اصلی این تحقیق، بررسی تاثیر کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری (مدیریت ارتباط با مشتری) بر رضایت مشتریان مشتریان با استفاده از مدل کیفیت خدمات (سرکوال)، می باشد.در این تحقیق، ابتدا مفاهیم رضایت مشتری و رویکرد "مدیریت ارتباط با مشتری " با استناد به مقالات و پژوهشهای معتبر بررسی شد، سپس با استفاده از مدل سرکوال معیارهای مناسب برای سنجش ...  بیشتر

شناسایی خانواده قطعات و قطعات گلوگاهی در سیستم تولید سلولی

ابوالفضل کزازی؛ سید علی مرعشی

دوره 10، شماره 39.40 ، اسفند 1382، ، صفحه 51-67

چکیده
  آرایش ماتریس ماشین – قطعه در طراحی سیستم های تولید سلولی و سیستم های تولیدی انعطاف پذیر نکته ای بسیار مهم بحساب می آید. نتیجه ی این آرایش ایجاد مزیت های متعدد در سیستم های تولیدی است. از میان روش های گوناگونی که برای استفاده در آرایش سلولی ماشینها وجود دارد روش ضریب تشابهی بکرات مورد استفاده قرار گرفته است. استفاده از CMS باعث آرایش ...  بیشتر

نگرشی کاربردی برای اجرای موثر کایزن

ابوالفضل کزازی

دوره 8، شماره 29.30 ، شهریور 1380، ، صفحه 33-52

چکیده
  دورنمای اصلی روش های مدیریت ژاپنی در زمینه های مختلف از جمله ارتقاء بهره وری، کنترل کیفیت جامع، تولید به هنگام و روابط انسانی، همگی را می توان در واژه کایزن خلاصه کرد. ایجاد کایزن، پیشرفت را در تمام فعالیت های کسب و کار ممکن می سازد. به همین دلیل مقاله حاضر به تشریح مفاهیمی می پردازد که اجرای موفقیت آمیز کایزن را در سازمان های مختلف ...  بیشتر