دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
طراحی مدلی برای سنجش میزان مهارت‌های مدیران در سطوح مختلف سازمانی

عباس عباسی؛ مسلم علیمحمدلو؛ زهرا کریمی

دوره 27، شماره 87 ، فروردین 1397، ، صفحه 45-73

https://doi.org/10.22054/jmsd.2018.8650

چکیده
  امروزه شناخت و به کارگیری صحیح مهارت­ها، منجر به هدفمند شدن فعالیت‏های مدیران در دستیابی به اهداف می­شود. هدف از این پژوهش، ارائه مدلی برای سنجش مهارت­های مدیران در سطوح مختلف سازمانی می­باشد. این پژوهش از نظر روش از نوع آمیخته (روش کیفی فراترکیب و دلفی در بخش اول و روش پیمایشی کمی و تحلیل آن با استفاده از روش DANP در بخش دوم) ...  بیشتر