آ

  • آمیخته بازاریابی ارائه روشی جهت تعیین کانال توزیع خدمات: مطالعه ای در یک شرکت مخابراتی [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 57-72]

ا

  • اثربخشی تأثیر سیستم های یکپارچه سازمانی بر فرآیند تصمیم گیری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 87-112]
  • اجتماعی شرکت رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 71-86]
  • اداره امور شهر عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 47-70]
  • استراتژی دانش ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 127-150]
  • استراتژی های مدیریت دانش مفروضاتی برای پیاده سازی استراتژی های مدیریت دانش با توجه به ساختارهای سازمان [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 151-172]
  • اطلاع رسانی عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 47-70]
  • اعتلای نام و نشان تجاری شرکت رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 71-86]
  • اعتماد عمومی عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 47-70]

ب

  • بازار گرایی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 1-25]
  • بانکداری الکترونیکی بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 125-136]
  • بهبود مدیریت بهره وری تبیین عوامل مؤثر بر بهبود بهره وری مدیریتمواد زاید جامد شهری [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 89-114]

پ

  • پاسخگویی عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 47-70]
  • پیچیدگی محیط طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 9-22]
  • پویایی محیط طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 9-22]

ت

  • تأمین کننده راهبردی مدل تصمیم گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تامین کننده راهبردی در زنجیره تامین با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 23-38]
  • تبلیغات اینترنتی اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 115-124]
  • تجارت الکترونیک بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 125-136]
  • تصمیم گیری مدل تصمیم گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تامین کننده راهبردی در زنجیره تامین با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 23-38]
  • تصمیم گیری چند شاخصه ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 40-56]
  • تغییرات بازار تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 1-25]
  • تیم های کاری بررسی توسعه کارآفرینانه صنایع کوچک شهرک صنعتی اراک با رویکرد ساختاری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 113-126]
  • توسعه سازمانی بررسی توسعه کارآفرینانه صنایع کوچک شهرک صنعتی اراک با رویکرد ساختاری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 113-126]

ح

  • حق دسترسی به اطلاعات عوامل مؤثر بر حق دسترسی شهروندان به اطلاعات در حکومت های محلی: مطالعه ای در شهر مشهد [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 73-88]
  • حکمرانی خوب شهری عوامل مؤثر بر حق دسترسی شهروندان به اطلاعات در حکومت های محلی: مطالعه ای در شهر مشهد [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 73-88]

د

  • درگیری با محصول اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 115-124]

ر

  • رتبهبندی ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 40-56]
  • رفتار مصرف کننده اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 115-124]
  • روش شناسی تعیین کانال توزیع و صنعت مخابرات ارائه روشی جهت تعیین کانال توزیع خدمات: مطالعه ای در یک شرکت مخابراتی [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 57-72]

س

  • ساختار سازمانی بررسی توسعه کارآفرینانه صنایع کوچک شهرک صنعتی اراک با رویکرد ساختاری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 113-126]
  • ساختار های سازمان مفروضاتی برای پیاده سازی استراتژی های مدیریت دانش با توجه به ساختارهای سازمان [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 151-172]
  • سیستمهای اطلاعاتی تأثیر سیستم های یکپارچه سازمانی بر فرآیند تصمیم گیری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 87-112]
  • سیستم های یکپارچه سازمانی تأثیر سیستم های یکپارچه سازمانی بر فرآیند تصمیم گیری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 87-112]
  • سطح منابع در دسترس طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 9-22]
  • سهم بازار رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 71-86]

ش

  • شاخص ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 40-56]
  • شخصی سازی ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 127-150]
  • شدت رقابت تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 1-25]
  • شهرداری و سازمان محلی تبیین عوامل مؤثر بر بهبود بهره وری مدیریتمواد زاید جامد شهری [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 89-114]

ع

  • عملکرد تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 1-25]
  • عملکرد بازاریابی رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 71-86]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی مدل تصمیم گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تامین کننده راهبردی در زنجیره تامین با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 23-38]
  • فرآیند تحلیل شبکه ای مدل تصمیم گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تامین کننده راهبردی در زنجیره تامین با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 23-38]
  • فرآیند تصمیم گیری تأثیر سیستم های یکپارچه سازمانی بر فرآیند تصمیم گیری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 87-112]

ق

  • قدرت خریداران تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 1-25]

ک

  • کار آفرینی بررسی توسعه کارآفرینانه صنایع کوچک شهرک صنعتی اراک با رویکرد ساختاری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 113-126]
  • کارآمدی ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 127-150]
  • کار کرد های مدیریت منابع انسانی مفروضاتی برای پیاده سازی استراتژی های مدیریت دانش با توجه به ساختارهای سازمان [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 151-172]
  • کانال توزیع ارائه روشی جهت تعیین کانال توزیع خدمات: مطالعه ای در یک شرکت مخابراتی [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 57-72]
  • کانال های اطلاعاتی در گردشگری نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 27-46]
  • کدگذاری ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 127-150]
  • کنترل راهبردی طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 9-22]

گ

  • گروه های پژوهشی ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 40-56]

م

  • محتوای تبلیغات اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 115-124]
  • مدیریت دانش ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 127-150]
  • مدل اقتضایی طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 9-22]
  • مزیت رقابتی رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 71-86]
  • مشارکت شهروندان عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 47-70]
  • مشهد عوامل مؤثر بر حق دسترسی شهروندان به اطلاعات در حکومت های محلی: مطالعه ای در شهر مشهد [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 73-88]
  • منابع اطلاعاتی در گردشگری نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 27-46]
  • مواد زائد جامد تبیین عوامل مؤثر بر بهبود بهره وری مدیریتمواد زاید جامد شهری [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 89-114]

ن

  • نگرش نسبت بهتبلیغات اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 115-124]
  • نوآوری ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 127-150]

و

  • ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 125-136]
  • ویژگی های سفر نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 27-46]
  • ویژگی های شخصی نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 27-46]
  • ویژگی های موقعیتی نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 16، شماره 59، 1388، صفحه 27-46]
  • ویکور ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 16، شماره 60، 1388، صفحه 40-56]