ا

  • ابطحی، سید امیر رضا مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیک شهری [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 73-90]
  • ابطحی، سید حسین مدیریت مبتنی بر شایستگی و نقش آن در مدیریت منابع انسانی [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 1-16]
  • ادبی فیروزجایی، علی اثر نظارت و بازرسی در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 127-142]
  • اسماییل زاده، منصور تلفیق دو مدل طبقهبندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 133-156]
  • اصیلی، غلامرضا بررسی نظام جامع پاداش و پرداخت در سازمانهای دانش پایه (مطالعه موردی پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 143-169]
  • اعرابی، سید محمد آسیب شناسی تعهد سازمانی از منظر سیاست های مدیریت منابع انسانی (از دیدگاه کارکنان) [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 17-32]
  • اعرابی، سید محمد طراحی الگوی کنترل استراتژیک برای صنایع ایران با رویکردکارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 1-21]
  • امیری، مقصود توسعه یک مدل تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی عملکرد تولید به همراه یک مطالعه موردی [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 91-106]

ب

  • باقری یزدی، هادی مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیک شهری [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 73-90]
  • باقری کلجاهی، علی آسیب شناسی تعهد سازمانی از منظر سیاست های مدیریت منابع انسانی (از دیدگاه کارکنان) [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 17-32]
  • بحرالعلوم، سید محمد مهدی تبیین زیرساختهای مدیریت دانش با استفاده ازمدلهای فرهنگ و رهبری سازمانی [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 86-104]
  • بردبار، غلامرضا تعیین شاخص های کلیدی عملکرد منابع انسانی با استفاده از رویکرد یکپارچه BSC و AHP [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 55-71]

ج

  • جلالی نیا، شهرام مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 23-54]

ح

  • حقیقی کاشف، مهدی ارزیابی عملکرد شرکت بهرهبرداری مترو تهران با مدل کارتارزیابی متوازن [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 107-125]
  • حکاک، محمد طراحی الگوی کنترل استراتژیک برای صنایع ایران با رویکردکارت امتیازی متوازن [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 1-21]

خ

  • خلیلی شجاعی، وهاب مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 105-132]

ز

س

  • سید نقوی، میر علی تبیین زیرساختهای مدیریت دانش با استفاده ازمدلهای فرهنگ و رهبری سازمانی [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 86-104]

ش

  • شریف زاده، فتاح تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 53-85]
  • شریف زاده، فتاح اثر نظارت و بازرسی در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 127-142]
  • شوال پور، سعید بررسی نظام جامع پاداش و پرداخت در سازمانهای دانش پایه (مطالعه موردی پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 143-169]

ص

  • صادقی، فواد ارزیابی عملکرد شرکت بهرهبرداری مترو تهران با مدل کارتارزیابی متوازن [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 107-125]
  • صالحی صدقیانی، جمشید توسعه یک مدل تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی عملکرد تولید به همراه یک مطالعه موردی [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 91-106]
  • صفایی قادیکلایی، عبدالحمید تلفیق دو مدل طبقهبندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 133-156]

ع

  • علی پناهی، علی بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 191-209]

ف

  • فیضی، کامران مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 105-132]

ق

  • قدیریان، حسین علی مدلی کاربردی در انتخاب تامین کننده خرید (مطالعه ای در یک پژوهشگاه تحقیقاتی) [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 171-189]
  • قدیریان، عباسعلی بررسی نظام جامع پاداش و پرداخت در سازمانهای دانش پایه (مطالعه موردی پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 143-169]

ک

  • کاظمی بیدگلی، عباس تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 53-85]
  • کردستانی، غلامرضا بررسی میزان شایسته سالاری کارشناسان در بخشدولتی: سازمانهای دولتی استان قزوین [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 33-52]
  • کریم سر ایزدی، مهدی تعیین شاخص های کلیدی عملکرد منابع انسانی با استفاده از رویکرد یکپارچه BSC و AHP [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 55-71]
  • کزازی، ابوالفضل مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 105-132]

م

  • محمودزاده، ابراهیم مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 23-54]
  • مدهوشی، مهرداد تلفیق دو مدل طبقهبندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 133-156]
  • میرهدایتیان، سید مصطفی توسعه یک مدل تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی عملکرد تولید به همراه یک مطالعه موردی [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 91-106]
  • منتظری، محمد مدیریت مبتنی بر شایستگی و نقش آن در مدیریت منابع انسانی [دوره 15، شماره 57، 1387، صفحه 1-16]
  • مومنی، احسان توسعه یک مدل تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی عملکرد تولید به همراه یک مطالعه موردی [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 91-106]

ن

  • نکویی، فرناز مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 23-54]

ه

  • هاتفی، محمد علی مدلی کاربردی در انتخاب تامین کننده خرید (مطالعه ای در یک پژوهشگاه تحقیقاتی) [دوره 15، شماره 58، 1387، صفحه 171-189]