-اعتباریان، اکبر و امید پناه، علی.(1387). رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی، فصلنامه اندیشه و رفتار. دوره دوم، شماره 8.
-امین بیدختی، علی اکبر. (1389). رابطه هوش هیجانی با رضایت شغلی کارکنان ادارات دولتی شهرستان سمنان، فصلنامهرهبریومدیریتآموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحدگرمسار. سال چهارم، شماره 3، پاییز 1389، صص46-31.
-خلیلی شورینی، سیاوش.(1383). تئوری های رهبری سازمانی و کاربرد آن در نظام مدیریت ایران. تهران: انتشارات قائم.
-زردشتیان، ش، تندنویس، ف، هادوی، ف و خبیری، م.(1388). ارتباط سبک رهبری تحول گرا و عمل گرای مربیان با انگیرش اجتناب از شکست بازیکنان لیک برتر بسکتبال ایران. نشریه علوم ورزشی و حرکتی، سال هفتم، جلد اول، شماره 13.
-زین آبادی، حسن رضا.(1389). رهبران تحول بخش در مدرسه: مدیران زن یا مرد؟ مجله زن در توسعه و سیاست. دوره هشتم، شماره2،صص67-49.
-سلیمی، قربانعلی، شاهمندی، الهام.(1386). بررسی رابطه سبک رهبری تحولی- تعاملی با میزان کاربست مولفه های سازمان یادگیرنده در دبیرستآنهای شهر اصفهان. فصلنامه مدیریت و برنامه ریزی در نظام آموزشی. دوره1،شماره1،ص 34 ،21.
-عباس زاده، میرمحمد.(1372). لزوم توجه به مدیریت آموزشی در نظام آموزشی ایران، مدیریت در آموزش و پرورش. سال دوم شماره2،(6)، صص52-48.
-عباس، عرب، محمدرضا آهنچیان، حسین کارشکی. (1391). نقش سبک رهبری تحولی مدیران در پیشبینی کارآفرینی اجتماعی کارکنان: مطالعه تطبیقی دانشگاههای دولتی با دانشگاههای غیردولتی مشهد، مجله ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی. دوره سوم، شماره2،صص101-63.
-قمری، محمد.(1390). مقایسه رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی در بین اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، فصلنامهرهبریومدیریتآموزشی دانشگاه گرمسار. سال پنجم، شماره 3، ص 101-119.
-کیانفر، زینب. (1392). بررسی رابطه سبک رهبری تحولی-تعاملی مدیران با میزان درگیری شغلی معلمان مدارس ابتدایی شهر همدان. پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه بوعلی.
-مقیمی، محمد و رمضان، محمد.(1390). مدیریت رفتار سازمانی(سطح فردی و گروهی). تهران: راه دان.
-موسی خانی، مرتضی، محمدنیا،علی. (1385). ارائه تبیین شاخص های انتخاب مدل رهبری نوین و نحوه یکپارچگی سازی آن در میان سازمآنها. فصلنامه مدیریت. شماره14.
-ناظم، فتاح.(1391). بررسی رابطه سبک رهبری علل گرا و تحول گرا با مدیریت سرمایه فکری در سازمان آموزش پرورش. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی. سال ششم، شماره2، ص160-145.
-ناظم، فتاح، حدادپور، سمانه. (1392). ارائه الگوی ساختاری عدالت سازمانی براساس سبکهای رهبری تحولگرا و عملگرا در دانشگاه آزاد اسلامی، فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی. سال چهارم، شماره 1، صص 66-51.
-نورشاهی، ن. (1388). بررسی پیامدهای رهبری و ابعاد سبک رهبری تحولگرا در میان رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی شهر تهران. مجلهمطالعاتتربیتیوروانشناسی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد، 10، (3)، صص176-163.
-نویدیان، علی؛ صابر، سامان؛ رضوانی امین، مهدی؛ تکتم کیانیان. (1393). همبستگی کیفیت زندگی کاری و رضایت شغلی در پرستاران شاغل در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مدیریتارتقایسلامت، دوره3 شماره2، بهار93، صص15-7.
-هوی، وین.ک و سیسل ج، میسکل.(1387). مدیریت آموزشی تئوری، تحقیق و عمل، محمد. عباس زاده (مترجم). ویرایش 2، ارومیه: دانشگاه ارومیه.
-Baloch, Q. B. (2009). Effects of Job Satisfaction on Employees Motivation & Turn over Intentions, Journal of Managerial Sciences Vol II, N 1.
Bass, B. M., & Riggio, R. E. (2006). Transformational leadership. Lawrence Erlbaum Associates, Inc. Publishers.
-charles, R. & katherin J.& barker, J. (2007). The effect of Transactional and Transformational leadership styles on the organizational commitment and job satisfaction of customer contact personnel” journal of Organizational Culture, Communications and Conflict, Volume 11, No. 1.
-Hondson, Randy. (2009). Management citizenship behavior and its consequence. Work and occupations, 29 (1). PP: 64-96.
-Kupers, W. and Weibler, J. (2006).How Emotional is Transformational Really? Some Suggestion for a Necessary Extension, Journal of Leadership & Organization Development, Vol.27, no.5, pp.68-38.
-Moghareb M, Madarshahian F, Aliabadi N, Rezaei N, Mohammadi A.(2005). Nursing Job Satisfaction in educational hospitals of Birjand University of Medical Sciences, Journal of Birjand University of Medical Sciences. 12(3-4):92-99.
-Nguni.S.& Sleegeves.p.& Denessen,E. (2006). Trans formational and transactional leadership effects on teachers job satisfaction, organizational commitment and organizaional citizenship bihavior in primary schools, the tanzanian case,school effective -ness school improvement , 11(2),pp:145 - 177.
-Palmer, B., Walls, M. and Stough, C. (2002). Emotional Intelligence and Effective Leadership.Leadership & Organization Development Journal,Vol.22, no.1, p5-10.
-Robbins, S. (2002). Organizational Behavior, New York, Prentice Hall.
-Shahbazi L, Salimi T. (2002).Nursing Job Satisfaction in hospitals of Yazd Province. Journal of Yazed University of Medical Sciences.10 (2):70-73.
-Sodagar S. (2004). Nursing Job Satisfaction in educational hospitals of Hormozgan University of Medical Sciences, Journal of Hormozgan University of Medical Sciences. 8(14): 233-237.
-Spector, peters. (2007). Job satisfaction, Sage Publications, Thousand oaks London New Dehli.
-Yukl,g .(2002).Leadership in organization, 5th ed. prentice-Hall,Inc,upper soddr river,ng.