اسکندری، اصغر و قنبری، سیروس (1397)، ارتباط رهبری فضیلتگرا با یادگیری سازمانی: تبیین نقش واسطهای استقلال شغلی معلمان، علومتربیتی از دیدگاه اسلام، دوره 6، شماره 11، 29-51.
حجازیفر، سعید و باقریکنی، مصباحالهدی (1390)، فضیلتهای محوری در سازمانهای فضیلت مدار، اسلام و پژوهشهای مدیریتی، دوره 1، شماره 3: 117-143.
حراقی، مسعود، بحرینیزاده، منیجه، حراقی، مریم (1394)، ارائه مدل ساختاری مدیریت دانش و انعطافپذیری سازمانی، مطالعات رفتار سازمانی، دوره 4، شماره 1: 147-177.
دامغانیان، حسین، رستگار، عباسعلی، یزدانی زیارت، محمد (1396)، طراحی و تبیین مدل شایستگی در ارتباطات بین فردی سازمانی، مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)،دوره 27، شماره 88: 143-174.
داناییفرد، حسن، بیوکی امرالهی، ناهید، فانی، علیاصغر و رضاییان، علی (1392)، کنکاشی پیرامون پیش آیندهای مؤثر بر فرایند شکلگیری پدیده بهروزی سازمانی (موردمطالعه: سازمانهای دولتی)، پژوهشهای مدیریت عمومی، دوره 6، شماره 19: 5-24.
داناییفرد، حسن، باقری کنی، مصباح الهدی، حجازی فر، سعید (1394)، شناسایی مؤلفههای سازمانهای فضیلت محور و جهادی موردپژوهش: کمیته انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی، مدیریت اسلامی، دوره 23، شماره 4: 45-71.
ریاحی، محمد اسماعیل، علیوردینیا، علیاکبر و پورحسین، سیده زینب (1389)، بررسی رابطه بین حمایت اجتماعی و سلامت روان، رفاه اجتماعی، دوره 10، شماره 39: 85-121.
زینآبادی، حسن، آراسته، حمیدرضا، نوه ابراهیم، عبدالرحیم و دهقانی زاده، مرضیه (1397)، طراحی و تبیین الگوی پیشایندهای فضیلتسازمانی در دانشگاههای دولتی استان یزد، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی علوم پزشکی یزد، دوره 13، شماره 3: 284-303.
سرلک، محمدعلی، ابوالحسنی، اصغر، رسولی، رضا و رضائی لیماهی، سیروس (1392)، بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد تیم محوری در سازمانهای دولتی ایران مطالعه موردی: صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران، مدیریت سازمانهای دولتی، دوره 1، شماره 1: 29-48.
سلطانی، مهدی، شیری، اردشیر، فرجی، الهام و همتی، امین(1397)، بررسی تأثیر کار هیجانی بر خلاقیت کارکنان با تبیین نقش میانجی استرس شغلی، مطالعات منابع انسانی، سال 8، شماره30: 23-44.
ضماهنی، مجید و شکاری، حمیده (1395)، مدل ساختاری سازمان فضیلت گرا در دانشگاههای منتخب استان یزد، مدیریت سازمانهای دولتی، دوره 3، شماره 15: 49-63.
عابدی رنانی، علی (1396)، اخلاق فضیلت سازمانی: کاربرد اخلاق فضیلت در مدیریت، معرفت، سال 26، شماره 239: 61-72.
علمی سولا، محمدکاظم و فرخ زادگان صفیآباد، مهین (1390)، بررسی تطبیقی فضیلت از دیدگاه کانت و فارابی، الهیات تطبیقی، دوره 2، شماره 5: 109-130.
قلی پور، آرین (1380)، جامعهشناسی سازمانها: رویکرد جامعهشناختی به سازمان و مدیریت، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
قنبری، سیروس، درخشان، مژگان، زندی، خلیل و سیف پناهی، حامد (1395). ساختار عاملی و همسانی درونی پرسشنامه اخلاق و فضیلت سازمانی، اخلاق در علوم رفتاری، دوره 11، شماره 3، 69-76.
کاظمی، مهدی و علوی، سید بابک (1391)، چارچوبی نظری برای مطالعه رهبری هیات مدیره: رویکردی یکپارچه به رهبری عمودی و اشتراکی، علوم مدیریت ایران، دوره 7، شماره 27: 33-69.
کرسول، جان و کلارک، ویکی پلانو (1389). روشهای تحقیق تلفیقی، ترجمه محسن نیازی و عباس زارعی، تهران: ثامنالحجج.
مشبکی اصفهانی، اصغر و رضایی، زینب (1393)، بررسی تأثیر فضیلت سازمانی و تعلقخاطر کاری بر تعهد سازمانی، مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، دوره 22، شماره 73: 1-23.
محمدی کنگرانی، حنانه، شامخی، تقی، حسین زاده، مهناز (1390)، بررسی و تحلیل شبکه روابط رسمی و غیررسمی میان سازمانی با استفاده از رویکرد تحلیل شبکهای (مطالعه موردی: استان کهگیلویه و بویراحمد)، مدیریت دولتی، دوره 3، شماره 6: 149-164.
منشگر، مریم و عباسی، اسدالله (1395)، آسیبشناسی و راهکارهای حمایت مدیران از بالندگی و توسعه منابع انسانی، آموزش و توسعه منابع انسانی، دوره 3، شماره 8، ص29-56.
نجف بیگی، رضا، موسی خانی، مرتضی، دانشفرد، کرم الله، دلاور، علی و همراهی، مهرداد (1393)، طراحی الگوی مطلوب جهت ارتقاء فضیلت سازمانی در سازمانهای دولتی ایران، پژوهشهای مدیریت عمومی، دوره 7، شماره 24: 47-66.
Adewale, A. (2020). A Model of Virtuous Leadership in Africa: Case Study of a Nigerian Firm. Journal of Business Ethics, 161, 749-762.
Avey, J. B., Wernsing, T. S., & Luthans, F.(2008). Can Positive Employees Help Positive Organization Change? Impact of Psychological Capital and Emotions on Relevant Attitudes and Behaviors. Journal of Applied Behavioral Science, 44,48–70.
Appelbaum, S. H.,Vigneault, L., Walker, E., & Shapiro B. T. (2009). (Good) corporate governance and the strategic integration of Meso Ethics. Social Responsibility Journal, 5 (4), 525-539.
Baumeister, R.F., & Juola Exline, J. (1999). Virtue, Personality, and Social Relations: Self-Control as the Moral Muscle. Journal of personality, 67(6), 1165-1194.
Cameron, K. S., Bright, D. and Caza, A. (2004). Exploring the relationships between organizational virtuousness and performance. American Behavioral scientist, 97, 722-741.
Cameron, K. S. (2010). Five keys to flourishing in trying times. Leader to Leader, 99, 99- 91.
Chiung, H. H. (2013). Shared Leadership and Team Learning: Roles of Knowledge Sharing and Team Characteristics. The Journal of International Management Studies. 8 (1), 124-133.
Connor, K. M., & Davidson, J. R. T. (2003). Development of a new resilience scale: The Connor-Davidson Resilience Scale (CD-RISC), Depression and Anxiety, 18, 76-82.
Friedman, H. H., Friedman, I. W. and Kass-shraibman, F. (2008). Ethical Imperatives of CEO's: Creating the virtuous corporation. Journal of Business systems Governance and Ethics, 1(9), 11-91.
Hackett‚ R. D., Wang, Gordan (2012). Virtue and leadership an integrating conceptual framework founded in Aristotelian and Confucian perspectives on virtues. Management Decision, 50(5), 868-899.
Hendriks, M., Burger, M., Rijsenbilt, A., Pleeging, E., & Commandeur, H. (2020). Virtuous leadership: a source of employee well-being and trust.Management Research Review, 43 (5), 1-20.
Manz, C. C., Cameron, K. S., Manz, K. P., Marx, R. D., & Neal, J. (2008). The Virtuous Organization: Insights from Some of the World Leading Management Thinkers. World Scientific Publishing Company.
Michael, D.K. (2010). Shared Leadership: Is it Time for a Change? Emerging Leadership Journeys. 3 (1), 22-32.
Miriam, M, Martin, H. (2013). Shared leadership effectiveness in independent professional teams. European Management Journal. 31 (4), 423–432.
Nepean, W. (2007). Virtuous Firms Perform Better: An Empirical Investigation of Organizational Virtues and Performance. Business Post Comment.
Thompson, L. L. (2011). Making the Team: A Guide for Managers, Prentice Hall, New Jersey.
Rego, A., Ribeiro, N., Cunha, M. P., & Jesuino, J. C. (2011). How Happiness Mediates the Organizational Virtuousness and Effective Commitment Relation Ship. Journal of Business Research, 29, 929-912.
Xia, L., Weizheng, C. (2013). The concept and realization of organizational virtuousness. Orient academic forum. Chengdu: Management School of Southwest University of Nationalities.
Woermann, M. (2010). A Complex Ethics: Critical Complexity, Deconstruction, and Implications for Business Ethics.Dissertation presented for the degree of Doctor of Philosophy at the University of Stellenbosch.