افجه، سیدعلی اکبر؛ علیزاده فر، زهرا.(1396). رابطه ی ادراک از برند کارفرما با نگرش های شغلی کارکنان. فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت بهبود و تحول، سال بیست وششم، شماره 84، 73-95.
رشیدی، محمدمهدی، (1393). "طراحی نظام مدیریت توسعه و نگهداشت سرمایه ی انسانی برتر در صنعت نفت"، پایان نامه دکتری، دانشکده ی علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه تهران.
شائمی، علی؛ صفری، علی؛ سلیمیان، سمانه.(1394).تعیین تاثیر رضایت جبران خدمات مالی وغیرمالی بر درگیری عاطفی- ذهنی کارکنان با نقش میانجی ادارک از عدالت سازمانی. فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت بهبود و تحول، سال بیست وچهارم، شماره 78، 17- 32.
شفیعی نیک آبادی، محسن؛ سنگبر، محمدعلی.(1395). مدیریت شایستگی براساس تئوری چشم انداز با رویکرد فازی. فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات مدیریت بهبود و تحول، سال بیست وپنجم، شماره 82، 81- 98.
نصر اصفهانی، مهدی و نصر اصفهانی، علی، ( 1389). "شایسته سالاری در مدیریت جامعه با تاکید براندیشه های سیاسی امام علی(ع)"، معرفت سیاسی، 2(2): ص 160-141.
هسلبین، فرانسیس؛ بکهارد، ریچارد و گلداسمیت، مارشال، (1380). "سازمان فردا"، ترجمه امینی، فضل الله، تهران:انتشارات فرا، ص 11.
Alnaqbi W. (2011). The Relationship between Human Resource Practices and Employee Retention. Degree of Doctor. Edith Cowan University.
Bernthal, P; Colteryahn, K; Davis, P; Naughton, J; Rothwell, W. J & Wellins, R (2004). ASTD competency ctudy: capping the future. Alexandria, VA: ASTD Press.
Bontis, N., (2006). Intellectual capital: an exploratory study that evelops measures and models, Management decision, 36(2), pp.63-76
Boyatzis, R. E. (2008). Competencies in the 21st century. Journal of Management Development. 27(1), pp. 5-12.
Campbell, J.W., Im,T. & Jeong, J. (2014). Internal Efficiency and turnover Intention: evidence From Local Government in South Korea, Public Personnel Management, 43(2), pp. 259-282.
Dalton, D. R.; Todor, W. D. (1979). ”Turnover turned over: An expanded and positive perspective“. Academy of Management Review, 4, pp.225-235.
Das, B. and A. Garcia-Diaz. (2011). " Factors Selection guidelines for job evaluation: a computerized statistical procedure", Computers and Industrial Engineering, 40, pp. 259-272.
David, D. Dubois, William J. (2004). Competency-Based Human Resource Management. Davies Black Publishing, p23.
Davoudi, S. M. M. & Fartash, K. (2013). Turnover Intentions: Iranian Employees. Journal of Indian Management, 10(1), pp.89-99.
Denis C., Michel T.(2011). "Between universality and contingency: An international study of compensation performance"; International Journal of Manpower, 32(8). pp. 856-878.
Dess, G. D.; Shaw, J. D. (2001). ”Voluntary turnover, social capital, and organizational performance“. Academy of management review, 26(3), pp.446-456.
Griffeth, R. W.; Hom, P. W. (2001). Retaining valued employees. Thousands Oaks (CA), Sage.
Hellriegel, D., S. E., Slocum, J. W., Jackson, S. E., Louw, L. and Associates,(2012). "Management: Fourth South African Edition"; Oxford, UK: Oxford University Press.
Jeffrey T. B., Paul D. T.(2013). "Managerial compensation: Luck,skill or labor markets? Original Research Article"; Journal of Corporate Finance, 21(16). pp. 252-268.
Kaye, B., & Sharon, J. (2001). Retaining keg employees. Public management, Journal Jan Feb.
Kevin C.K., LamP. B., McGuinnessJoão P. V.(2013). "CEO gender, executive compensation and firm performance in Chinese-listed enterprises Original Research Article"; Pacific-Basin Finance Journal, 21(1). pp.1136-1159.
Lucy, F. (2004). ”How can managers reduce employee intention to quit?“. Journal of managerial psychology, 19(2), pp. 170-187.
Mansfield, R.S . (2005). Practical Questions in Building Competency Models. Retrieved from: http://www.workitect.com.
Milkovich G., Newman M.J.(2002)."Compensation"; New York: McGraw-Hill.
Nahas, T., Abd-El-Salam, E.M. & Shawky, A.Y. (2013). The impact of leadership behavior and organisational culture on job satisfaction and its relationship among organizational commitment and turnover intentions: A case study on an Egyptian company. Journal of Business and Retail Management Research, 7(2), pp. 13-43.
Ozgur O., Murat K., Arun.(2013). "Does risk matter in CEO compensation contracting? Evidence from US restaurant industry Original Research Article"; International Journal of Hospitality Management, 34(41), pp. 372-383.
Rahman, W., Nas, Z. (2013). Employee development and turnover intention: theory validation. European Journal of Training and Development, 37 (6), pp. 564-579.
RavivA., Elif S.-C.(2013). "Executive compensation, risk taking and the state of the economy Original Research Article";Journal of Financial Stability, 9(1), pp. 55-68.
Schulers R.(1987). "Personal &human resource management"; New York: McGraw-Hill.
Simon, M, Muller, B. H.; Hasselhorn, H. M, (2009). ”Leaving the organization or the profession a multilevel analysis of nurses’ intentions“. Journal of Advanced ursing, 66(3), pp. 616–626.
Spector, P. E. (2000). Industrial organizational psychology. Wiley & Sons INC.
Sung S. K.(2012). "Symmetry in the sensitivity of executive bonus compensation to earnings and returns in high-technology"; (Chapter Item), International Finance Review, 13, pp. 127-172.