اخوان، پیمان، مهدی باقر زاده نیری و پژمان شادپور. (1391). تحلیل فرایند فراموشی فعال دانش های کهنه و قدیمی : بیمارستان شهید هاشمی نژاد. فصلنامه پژوهش های مدیریت در ایران . دوره 16. ش. 2، ص.1-18.
الوانی، مهدی .(1390). مدیریت عمومی . تهران : نشر نی .
بشیریه، حسین.(1392). تاریخ اندیشه های سیاسی قرن بیستم . تهران : نشر نی.
صلواتی ، عادل، مصطفی باغبانیان و رزان زندی. (1392). فراموشی سازمانی و مقاومت در برابر تغییر . فصلنامه مطالعات مدیریت، بهبود و تحول . سال 22. شماره 72. ص49-73.
محمدی استانی،مرتضی، احمد شعبانی و سعید رجایی پور.(1391). وضعیت استقرار مدیریت دانش بین کتابداران دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. پایان نامه کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه اصفهان.
محمودوند، محمد.(1390). بررسی رابطه فراموشی سازمانی با تغییرات سازمانی در دانشگاه سیستان و بلوچستان . پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه سیستان و بلوچستان.
Benkard, CL (2000) Learning and forgetting: The dynamics of aircraft production. American economic Review,90(4): 1034–1054
Bowker, G. C. (1997). Lest we remember: organizational forgetting and the production of knowledge. Accounting, Management and Information Technologies, 7(3), 113-138.
Carmona, S. & Perez-Casanova, G. (1993). Organizational forgetting and information systems. Scandinavian journal of Management, 9(1), 29-44.
Carmona, S., & Gronlund, A. (1998). Learning from Forgetting an Experiential Study of Two European Car Manufacturers. Management Learning, 29(1), 21-38.
Casey, A. J., & Olivera, F. (2011). Reflections on organizational memory and forgetting. Journal of Management Inquiry, 20(3), 305-310.
Cegarra -Navarro, J. G., & Dewhurst, F. W. (2006). Linking shared organizational context and relational capital through unlearning: an initial empirical investigationin SMEs. Learning Organization, 13(1), 49-62
De Holan, P. M. (2011). Agency in voluntary organizational forgetting. Journal of Management Inquiry, 20(3), 317-322.
De Holan, P. M., & Phillips, N. (2003). Organizational forgetting. The Blackwell Handbook of Organizational Learning and Knowledge Management. Oxford: Blackwell, 392-409.
De Holan, P. M., & Phillips, N. (2004). Remembrance of things past? The dynamics of organizational forgetting. Management Science, 50(11), 1603-1613.
De Holan, Pablo Martin, and Nelson Phillips & Lawrence, Thomas. b. (2004). Managing organizational forgetting. Mit Sloan Management Review. 45( 2),45-51
Drucker, P. F. (2006). What executives should remember. Harvard business review, 84(2), 144 -53.
Easterby-Smith, M., & Lyles, M. A. (Eds.). (2003). Handbook of organizational learning and knowledge management. John Wiley & Sons.
Easterby-Smith, M., & Lyles, M. A. (2011). In praise of organizational forgetting. Journal of Management Inquiry, 20(3), 311-316.
Heisig, P. (2003). Business process oriented knowledge management. In Knowledge management, (pp. 15-44). Springer Berlin Heidelberg.
Landry R. John. (5-8 Jan.1999), Forgetful or Bad Memory? Proceedings of the 32nd Hawaii International conference on systems sciences. Maui, HI, USA
Peters, T. (1997). The circle of innovation: You can’t shrink your way to greatness, Alfred A. Knopf, New York, NY
Smunt, T. L., & Morton, T. E. (1985). The effects of learning on optimal lot sizes: Further developments on the single product case. IIE transactions, 17(1), 33-37.
Tsang, E. W., & Zahra, S. A. (2008). Organizational unlearning. Human Relations, 61(10), 1435-1462.
Upadhyay, D. (2011). Organizational Forgetting: Comparison with Atkinson- Shiffrin Human Memory Model. Asian Journal of Business Management Studies. 2. (2); pp .55-63.
Walsh, J. P. & Ungson, G. R., (1991). Organizational memory. Academy of management review,16(1),57-91
Zeng, J., & Chen, C. (2010, July). Notice of Retraction The relationship between intentional organizational forgetting and organizational innovation: The mediating effect of organizational learning capability. In Advanced Management Science (ICAMS), 2010 IEEE International Conference on (Vol. 2, pp. 47-53). IEEE.