اخوان خرازیان، مریم. خاکدامن، حسین. کشوری راهوار، مرضیه. (1393). آیا کسی صدای مرا میشنود؟ تعریف مفهوم آوای کارمند در سازمان. دومین همایش ملی مدیریت کسب و کار، همدان، صص 1-16
اشراقی، حسام.کاشف، میر محمد.(1389). رابطه جو سازمانی با سبک رهبری مدیران ادارات تربیت بدنی استان اصفهان. نشریه علوم حرکتی و ورزش. جلد دوم شماره 16.صص 47-38
آصف زاده، سعید.محبی فر، رفعت. شیر علی، محمد حسین(1384).شناسایی سبکهای رهبری مدیران دانشگاه علوم پزشکی قزوین و راههای ارتقای عملکرد آنان. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی قزوین.شماره 34.صص 62-55
امیرحسینی، معصومه (۱۳۹۲). بررسی رابطه بین جو سازمانی و خویشتن شناسی مدیران (ارشد، میان و عملیاتی) و سلامت سازمانی در ادارات کل بیمه سلامت منطقه 3 کشوری. پژوهش کاربردی اداره کل بیمه سلامت استان کرمان.
الماسیان، آناهیتا. رحیمی کیا، امین.(1390). بررسی رابطه سبک رهبری مدیران و فرسودگی شغلی کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سال 1390. فصلنامه علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان. دوره چهاردهم / شماره 1. صص 79-69
الوانی، سیدمهدی. خیراندیش، مهدی. فتحی، اکرم(1391). رابطه سبک رهبری و جو سازمانی با رفتارشهروندی سازمانی؛ مطالعه موردی. فصلنامه علمی- ترویجی مطالعات منابع انسانی، سال دوم، شماره ششم.صص 30-1
بیگی نیا، عبدالرضا.کلانتری، فاطمه. (1387). رابطه بین سبک ها ی رهبر ی مدیران و تنیدگی روانی ناشی از شغل کارکنان با تأکید بر گونه های شخصیتی. دو ماهنامه علمی- پژوهشی دانشور رفتار/ دانشگاه شاهد. سال پانزدهم/ شماره 29.صص 16-1
جعفری، نسرین؛ میر کمالی، سید محمد؛ صالح صدق پور، بهرام.(۱۳۹۲). تأثیر جوِّ سازمانی بر رضایت شغلی با میانجی گری سرمایه ی انسانی. دوفصلنامه ی پژوهش های مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین(ع). سال پنجم، شماره ی ۲، صص۲۴۵ -۲۲۱
حیدری نژاد، صدیقه. صابری، امین(1389). ارتباط بین سبک های رهبری و اثربخشی مدیران اداره های تربیت بدنی استان لرستان. پژوهش نامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی. سال ششم. شماره یازدهم. صص 87-75
دانایی فرد، حسن. فانی، علی اصغر.براتی، الهام.(1390). تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی.چشم انداز مدیریت دولتی.شماره 8. صص 82- 61
دانایی فرد، حسن؛ پناهی، بلال(1389). تحلیل نگرش های شغلی کارکنان سازمانهای دولتی تبیین جو سکوت سازمانی و رفتار سکوت سازمانی. پژوهش نامة مدیریت تحول؛ سال دوم، شمارة 3، صص 1-19
دوستار، محمد. اسماعیل زاده، محمد.(1392). عدالت سازمانی و تأثیر آن بر آوا و عملکرد کارکنان. فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت بهبود و تحول. سال بیست و سوم شماره 7.صص 163-143
زارعی متین، حسن. طاهری، فاطمه. سیار، ابوالقاسم.(1390). سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها. فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال ششم، شماره 21-صص 104-77
ساکی، رضا.دستی، مرضیه.نصری، صادق.(1394). رابطه سبکهای رهبری تحولی- تبادلی مدیران با سکوت سازمانی: دبیران مقطع راهنمایی شهر ری. پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی. دوره 5.شماره 1. صص 24-1
صلواتی، عادل. یاراحمدی، یحیی. سیدهاشمی، سیده نادیا.(1393). ارتباطات اثربخش و سکوت سازمانی در شبکة بانکی کشور(مورد مطالعه: شهرستان سنندج). فصلنامه مدیریت دولیت دانشگاه تهران، دورة 6، شمارة 3، صص 523-542
عباس زاده، محمد. بوداقی، علی. (1393).تأثیر رهبری اخلاقی بر ظرفیت انطباق پذیری سازمانی مورد مطالعه: کارمندان دانشگاه تبریز. مدیریت دولتی دانشگاه تهران. دورة 6، شمارة 2.صص 308-289
قلاوندی، حسن. مرادی، زهرا. (1394) تحلیل رابطۀ جو اخلاقی سازمان، هویت سازمان یو سکوت سازمانی. فصلنامه اخلاق در علوم و فنّاوری، سال دهم، شماره 2.صص 72-63
کجباف، محمد باقر. صباحی، پرویز. فراهانی، حجت الله. (1386). بررسی رابطه جو سازمانی و سبک رهبری با رضایت شغلی و تعهد سازمانی در بین پرستاران بیمارستان های خصوصی شهر تهران. مجلة پژوهشی دانشگاه اصفهان(علوم انسانی).جلد بیست و هشتم شماره ٧ سال ١٣٨٦.صص 226-211
کهربایی، سارا. مرتضوی، سعید.(1394). بررسی اثر رهبری معنوی بر عدالت سازمانی از طریق نقش واسط سلامت معنوی. پژوهشهای مدیریت عمومی. سال هشتم. شماره بیست و هفتم. صص 22-5
گودرزی، اکرم؛ گمینیان، وجیهه(۱۳۸۱). اصول، مبانی و نظریه های جو و فرهنگ سازمانی. اصفهان، انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ اول.
نقوی مقدم، علیرضا. فهیما، مریم.(1392). بررسی تطبیقی رفتار چندآوایی در سازمانها، مطالعه موردی بانک سپه. فصلنامه بانک سپه. شماره 144. صص 41-39
Detert, J. R., & Burris, E. R. (2007). Leadership behavior and employee voice: Is the door really open?. Academy of Management Journal, 50(4), 869–884.
Dundon, T., Wilkinson, A., Marchington, M., & Ackers, P. (2004). The meanings and purpose of employee voice. International Journal of Human Resource Management, 15 (6), 1149–1170.
Edmonton, J., & Western, J. (2002). Leadership development in health care: what do we know?. Journal of management in medicine, 16, 34-74.
Eisenberg, E. M., & Goodall, H. L. (2001). Organizational communication: Balancing creativity and constraint. Boston: Bedford/St. Martin’s.
Ensley, M. D., Pearce, C. L., & Hmieleski, K. M. (2006). The moderating effect of environmental dynamism on the relationship between entrepreneur leadership behavior and new venture performance. Journal of Business Venturing, 21(4), 243-263.
Eustace, A., & Martins, N. (2014). The role of leadership in shaping organisational climate: An example from the FMCG industry. SA Journal of Industrial Psychology/SA Tydskrif vir Bedryfsielkunde, 40(1), 1-13.
Gupta, V., MacMillan, I. C. (2004). Entrepreneurial leadership: Developing a cross-cultural construct. Journal of Business Venturing, 19(2), 1–28.
Holloway, J. B. (2012). Leadership Behavior and Organizational Climate: An Empirical Study in a NonClimate: An Empirical Study in a Non-profit Organization. Emerging Leadership Journeys, 5(1), 9- 35.
Judge, T. A., Bono, J. E., Ilies, R., & Gerhardt, M.W. (2002). Personality and leadership: A qualitative and quantative review. Journal of Applied Psychology, 87(4), 765-780.
Kim, J. MacDuffie, J. P., & Pil, F. K. (2010). Employee voice and organizational performance: Team versus representative influence. Human relations. 63(3), 371–394.
Ku, T. H. (2011). How to improve organizational performance through learning and knowledge?, International Journal of Manpower, 32(5),581‐90.
Lia, Y., & Sun, J. M. (2015). Traditional Chinese leadership and employee voice behavior: A cross-level examination. The Leadership Quarterly, 26(2), 172–189.
Liu, W., Zhu, R., & Yang, Y. (2010). I warn you because I like you: Voice behavior, employee identifications, and transformational leadership. The Leadership Quarterly, 21(2010),189-202.
Morrison, E. W. (2011). Employee Voice Behavior: Integration and Directions for Future Research. The Academy of Management Annals, 5(1), 373-412
Pacheco, D. C. (2015). Silence in organizations and Psychological SAFETY: A Literature Review. European Scientific Journal. SPECIAL, 293-308.
Radmard, S. GH., & Afkhami Ardakani, M. (2014). Effect of Organizational culture on organizational silence: the mediating role of organizational commitment. International Journal of Management and Humanity Sciences, 3(10), 3306-3313.
Sethuraman, K. & Suresh, J. (2014). Effective leadership styles. International business research, 7(9), 165-179
Taskiran, E., Cetinkaya, N., & Cetin, C. (2015). A Study to Identify the Impact of Organizational Culture on Organizational Silence. Humanities and Social Sciences Review, 04(01), 53–60
Vakola, M., & Bouradas, D. (2005). Antecedents and consequences of organizational silence: an empirical investigation. Employee Relations, 27(5), 441-458.
Travis, D. J., Gomez, R. J., & Mor Barak, M. E. (2011). Speaking up and stepping back: Examining the link between employee voice and job neglect. Children and Youth Services Review, 33, 46-68.
Walumbwa, F. O., & Schaubroeck, J. (2009). Leader personality traits and employee voice behavior: mediating roles of ethical leadership and work group psychological safety. Journal of Applied Psychology, 94(5):1275-86.
Wang, Y. D., & Hsieh, H. H. (2012). Organizational Ethical Climate and Employee Silence: A Cross-Level Analysis. The Asian Conference on the Social Sciences, 113-131.
Yıldız, M. L., & Özcan, E. D. (2014). Organizational Climate as a moderator of the Relationship between Transformational Leadership and Creativity. International Journal of Business and Management, II(1), 76-87.