احمدی، محسن. (1391). روابط کار. انتشارات: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان.
افجه، ع. و غفاری، ع. (1392). عوامل موثر بر نگهداری و ترک خدمت کارکنان دانش محور، راهبرد فرهنگ، 21: 112-79.
افخمی اردکانی، م. و خلیلی صدرآباد، ا. (1391). بررسی رابطه بین عوامل شخصیتی و سکوت کارکنان دانشی، فصلنامه پژوهشهای مدیریت عمومی، 18: 83-65.
بزمیآذر، م.ن. و مهدوی، م.ص. (1390). ارزیابی رابطه کارگر و کارفرما در کارخانجات صنعتی، فصلنامه پژوهش اجتماعی، 13: 35-17.
رفیعی، ا. (1393). معیارهای احراز رابطه کارگری و کارفرمایی. فصلنامه حقوق کار دیوان عدالت اداری، اسفندماه 93.
عالمی، م. (1390). نحوه احراز رابطه کارگری و کارفرمایی، ماهنامه اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی کار و جامعه. 134: 57-81.
قلیپور، ر.؛ امیری، ع.ن.؛ مهدیزاده، م. و زمانیفر، م. (1393). شناسایی عوامل مؤثر بر ماندگاری کارکنان دانشی در شرکت پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران، فصلنامه فرهنگ سازمانی، 11 (2): 161-133.
الهیاریفرد، ن. و عباسی، ر. (1390). بررسی الگوی مناسب ساختار سازمانی شرکتهای دانشبنیان. فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد. سال هشتم، 29: 54-47.
Amnon, F., Edward, B. & Sigal, K. (2013). Residential location choice of knowledge-workers: The role of amenities, workplace and lifestyle, Cities, 35: 33-41.
Benjamin, B.M., Peng-Yeng, Y. & Andrew, N.K. (2014). Organizing knowledge workforce for specified iterative software development tasks, Decision Support Systems, 59: 15-27.
Darchen, S. & Tremblay, D.G. (2010), What attracts and retains knowledge workers/students: The quality of place or career opportunities? The cases of Montreal and Ottawa, Cities, 27: 225-233.
Englmaier, F., Muehlheusser, G. & Roider, A. (2014). Optimal incentive contracts for knowledge workers. European Economic Review, 67: 82-106.
Gary, M. & Yair, L. (2013). Do instant messaging interruptions help or hinder knowledge workers’ task performance?, International Journal of Information Management, 33 (3): 591-596.
Ludmila, M. (2015). Knowledge Workers and the Principle of 3S (Self-management, Selforganization, Self-control). Procedia - Social and Behavioral Sciences. 181:178 – 184.
Ludmila, M., Jarmila, Z. & Jindřich, N. (2015). Motivation and Knowledge Workers. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 207: 768-776.
Oliver, M. & Robert, W. (2012). Mediating ambiguity: Narrative identity and knowledge workers, Scandinavian Journal of Management, 28 (1): 16-26.
Pillet, J.C. & André Carillo, K.D. (2016). Email-free collaboration: An exploratory study on the formation of new work habits among knowledgeworkers. International Journal of Information Management, 36(1): 113-125.
Richard, H.u. (2014). Migrant knowledge workers: An empirical study of global Sydney as a knowledge city. Expert Systems with Applications, 41 (12): 5605-5613.
Sebastien, D. & Diane-Gabrielle, T. (2010). What attracts and retains knowledge workers/students: The quality of place or career opportunities? The cases of Montreal and Ottawa, Cities, 27 (4): 225-233.