دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
مقایسه اثربخشی آموزش تحلیل ارتباط متقابل و برنامه‌ریزی عصبی ـ کلامی بر کارآمدی مدیریتی مدیران

فاطمه محمد حسین پور؛ فریبا حسنی؛ عبدالله شفیع آبادی؛ افسانه قنبری پناه

دوره 30، شماره 102 ، دی 1400، ، صفحه 37-64

https://doi.org/10.22054/jmsd.2021.63108.4019

چکیده
  کارآمدی مدیریتی همواره یکی از مهم ترین انتظارانت سازمان ها از مدیران بوده است. پژوهش حاضر با هدف مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای ‌‌برنامه‌ریزی عصبی -کلامی و تحلیل ارتباط متقابل بر کارآمدی مدیریتی مدیران انجام شده است. جامعه آماری پژوهش، کلیه مدیران مرد میانی شرکت ‌‌پارس ‌خودرو بودند که 66 نفر از آنها به‎شیوه تصادفی در گروه‎های ...  بیشتر