دوره 33 (1403)
دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
کلیدواژهها = کارکنان
تعداد مقالات: 6
برنامه های توانمند سازی کارکنان
دوره 9، شماره 35.36 ، اسفند 1381، ، صفحه 159-185
چکیده
در عصر حاضر ، توانمند سازی به عنوان ابزاری شناخته شده که مدیران بوسیله آن قادر خواهند بود سازمان های امروزی را که دارای ویژگی های چون تنوع کانال های نفوذ، رشد اتکاء، به ساختار افقی و شبکه ای، حداقل شدن فاصله کارکنان از مدیران و کاهش تعلق سازمانی می باشند، بطور کارامد اداره کنند. توانمند سازی با پرورش کارکنانی با انگیزه و توانا به این ... بیشترنقدی بر نظریه سلسله مراتبی بودن نیازها در ایجاد انگیزش
دوره 9، شماره 33.34 ، شهریور 1381، ، صفحه 53-68
چکیده
بکارگیری نتایج تحقیقات دیگران، به ویژه آن دسته از پژوهش هایی که از قدرت و پایایی کافی برخوردار بوده و تقریبا در سطح وسیع ملی و جهانی کاربرد دارند کاری عاقلانه و مقرون به نتیجه مثبت و اثربخش است. تکرار پذیری نتایج واحد تحقیقات علمی، کاربران را در استفاده مطمئن تر از آن تحقیقات یاری خواهد داد و در خصوص کاربرد نظریه هایی که امکان به وجود ... بیشترتوانمند سازی کارکنان: رویکردها و فرایندها
دوره 9، شماره 33.34 ، شهریور 1381، ، صفحه 175-204
چکیده
صاحبنظران مدیریت از همان ابتدای بکارگیری اصطلاح توانمند سازی تاکنون، تلاش های زیادی برای ارایه تعریفی عملیاتی از آن به عمل آورده اند. نوشتار حاضر ضمن بیان ویژگی های تعاریف عملیاتی، به بازنگری تلاش های صورت گرفته می پردازند. سپس در راستای تعاریف، فرایندهای انگیزشی و شناختی توانمند سازی را تشریح و ارتباط آن را با اصطلاحات کفایت نفس ... بیشترروند استخدامی و بهره وری کارکنان دولت
دوره 8، شماره 32.31 ، اسفند 1380، ، صفحه 69-86
چکیده
کارکنان دولت با نرخ 8/3 درصد در سالهای 67 تا 76 رشد داشته است. جمعیت این گروه تا 10 سال آینده به 3400000 نفر و تا 25 سال آینده به 5900000 نفر خواهد رسید. سطح تحصیلات کارکنان دولت در ده سال اخیر افزایش یافته است. هزینه های اساسی واقعی خانوارها و درآمد واقعی کارکنان دولت روند نزولی داشته است. با استفاده از روشهای ارزش افزوده خدمات عمومی، نسبت ستانده ... بیشتربررسی میزان رضایتمندی کارکنان شرکت X تهران
دوره 7، شماره 25.26 ، شهریور 1379، ، صفحه 83-104
چکیده
مقاله حاضر نتیجه تحقیقی است که در سال 1376 به سفارش معاونت نیروی انسانی شرکت X تهران و به مدت 8 ماه انجام شده است. در این تحقیق تاثیر تغییرات ساختاری در شرکت X تهران یعنی تبدیل یک شرکت دولتی بزرگ به چند شرکت نیمه دولتی بر میزان رضایتمندی کارکنان مورد بررسی قرار گرفته است که می تواند راهگشای موارد مشابه در آینده باشد. به طور خاص از نتایج این ... بیشترنگرش کارکنان درباره عوامل موثر در رضایت شغلی و ترک خدمت
دوره 1، شماره 4 ، اسفند 1370، ، صفحه 17-32