دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
کلیدواژهها = %D8%B1%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%87%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%DB%8C %D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C
تعداد مقالات: 4
تأثیر رهبری تحول آفرین بر رفتار شهروندی سازمانی
دوره 27، شماره 90 ، دی 1397، ، صفحه 141-160
چکیده
لازمه تغییر و تحولات مستمر سازمانی در محیطهای پویا، وجود رهبرانی بصیر، راهبردی یا به عبارت روشنتر، رهبران تحولآفرین است. به دلیل توجه فزاینده به عامل رهبری در ایجاد تحولات سازمانی در دنیا و نقش آن در بروز رفتار شهروندی سازمانی، در این تحقیق سعی شده رابطه متقابل رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی با در نظر گرفتن نقش ... بیشترتاثیر عوامل استرسزا شغلی با رفتارشهروندی سازمانی با نقش میانجی حمایت سازمانی ادراک شده
دوره 26، شماره 86 ، دی 1396، ، صفحه 25-60
چکیده
این پژوهش درصدد است تا به بررسی تأثیر میانجی حمایت سازمانی ادراک شده در ارتباط بین عوامل استرسزا شغلی با رفتارشهروندی سازمانی بپردازد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش پژوهش پیمایشی ـ توصیفی و مقطعی است. دادههای مورد نیاز با استفاده از پرسشنامههای استرس کوپر و همکاران (1988) و اسمیت (1981)، رفتارشهروندی سازمانی اورگان (2006) ... بیشترتأثیر مدیریت منابع انسانی عملکرد بالا بر کارآفرینی سازمانی با نقش واسطه ای رفتار شهروندی سازمانی
دوره 26، شماره 84 ، تیر 1396، ، صفحه 53-72
چکیده
هدف این پژوهش بررسی تأثیر مدیریت منابع انسانی عملکرد بالا بر کارآفرینی سازمانی با نقش واسطه ای رفتار شهروندی است. جامعه آماری تحقیق، شامل 150 نفرازکارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد می باشدکه با استفاده از جدول مورگان از میان آنها تعداد 108 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب گردیدند. روش نمونه گیری در این تحقیق به صورت تصادفی ساده ... بیشتربررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتار های شهروندی و تعهد سازمانی
دوره 23، شماره 76 ، دی 1393، ، صفحه 81-116