دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
کلیدواژهها = رفتار
تعداد مقالات: 3
بررسی ماهیت و چرایی دوگانگیهای رفتار در سازمان
دوره 22، شماره 70 ، تیر 1392، ، صفحه 173-208
چکیده
یکی از موضوعاتی که همواره در حوزه رفتار سازمانی چالشهایی را برای مدیران ایجاد نموده، دوگانگیهایرفتار بوده است. از این رو در مقاله حاضر، ماهیت و چرایی دوگانگیهای رفتار سازمانی، در یک سازمانتحقیقاتی مورد مطالعه قرار گرفته است. هدف اصلی مقاله نیز یافتن پاسخ برای این سوال است که "در سازمانمورد مطالعه انواع دوگانگیهای رفتاری که میتوان ... بیشتررفتار مصرف کنندگان خدمات مالی
دوره 13، شماره 50 ، شهریور 1385، ، صفحه 81-96
چکیده
درک رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی و نیازها و خواسته های آنها بر روی فعالیت های بازاریابی خدمات مالی تاثیر می گذارد. تقاضای مصرف کنندگان خدمات مالی تحت تاثیر ویژگی های روانشناسی و رفتار آنها است. به همین جهت درک و شناخت رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این مقاله با توجه به اهمیت این موضوع به بررسی آن پرداخته ... بیشترمنشاء و ماهیت دوگانگی های رفتار در سازمان
دوره 3، شماره 11.10 ، آذر 1372، ، صفحه 23-36