دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
بررسی تطبیقی سبک های مذاکره در جهان

شمس السادات زاهدی

دوره 6، شماره 21.22 ، شهریور 1378، ، صفحه 19-37

چکیده
  مذاکره نوعی ابزار ارتباطی بین دو طرف برای نیل به توافق پیرامون نیازها و نظرات متفاوتست. سبک های مذاکره در کشورهای گوناگون، تحت تاثیر تفاوت های فرهنگی و نظام های ارزشی متفاوت قرار می گیرد. میزان تاکید بر هر یک از مراحل مذاکره شامل ایجاد رابطه، تبادل اطلاعات، اعمال نفوذ، نتیجه گیری و عقد قرارداد، نیز از تفاوت های فرهنگی تاثیر می پذیرد. ...  بیشتر

سبک شما در مدیریت تعارض چیست

مهدی الوانی

دوره 2، شماره 8 ، اسفند 1371، ، صفحه 95-100

چکیده
  شاید اغلب مدیران در جریان کار با موقعیت های تعارض آمیز برخورد داشته اند و این مساله را در سازمان بگونه ای تجربه کرده اند. هر مدیری در مواجهه با تعارض به شیوه ای خاص عمل می کند. مدیری خونسرد از کنار مساله می گذرد و آن را نادیده می گیرد. مدیر دیگری واکنش های شدید از خود بروز می دهد و مدیر دیگر برخورد مسالمت آمیزی را برای حل تعارض در پیش می ...  بیشتر