دوره 33 (1403)
دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
کلیدواژهها = %D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA %D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9
تعداد مقالات: 4
تأثیر دولت الکترونیک بر مسئولیت پذیری اجتماعی
دوره 22، شماره 71 ، آذر 1392، ، صفحه 75-104
چکیده
مهم ترین چالش پیش روی کارگزاران بخش عمومی و دولتی، پاسخ به خواسته ها و انتظارات در حال تغییرشهروندانی است که بخش عمومی، مشروعیت خود را از وجود آنها کسب می کند و از طرفی با گسترشروزافزون علوم و نیز به کارگیری سریع اینترنت در تمام ابعاد زندگی انسان و به تبع آن بالا رفتن سطح توقعاتمردم از دولتها، مباحث جدیدی جهت پاسخگویی بهتر، سریعتر ... بیشترمطالعه دولت الکترونیک و چابکی در سازمان ثبت احوال استان تهران
دوره 21، شماره 67 ، اردیبهشت 1391، ، صفحه 1-17
چکیده
چابکی یکی از مفاهیم نسبتا جدید سازمانی در عرصه مدیریت سازمانها است که برای بهرهمندی از تغییرات محیطی و بر آورده کرده نیازهای مشتریان ارائه شده است و نمیتوان فقط برای بخش خصوصی در نظر گرفت و سازمانهای دولتی به دلیل کثرت ارباب رجوع و نیاز بیشتر به رفع نیازها و خواستهای آنها و در راستای بالندگی و تعالی در زمینههای سرعت ... بیشتردولت الکترونیک در آسیا
دوره 13، شماره 51 ، آذر 1385، ، صفحه 1-22
چکیده
چندی پس از آغاز فرایند استقرار دولت الکترونیک در کشورهای توسعه یافته، ضرورت آن در کشورهای در حال توسعه یافته نیز احساس شد و این کشورها یکی پس از دیگری توسعه و کاربری فناوری اطلاعات در بخش دولتی را با هدف ارتقای کارآمدی در ارائه خدمات عمومی به شهروندان از طریق استقرار دولت الکترونیک در دستور کار خود قرار دادند. مالزی، هند، بنگلادش ... بیشتردولت الکترونیک؛ الگوی انتقالی
دوره 13، شماره 50 ، شهریور 1385، ، صفحه 97-117