دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
بررسی نقش زمینه‌های اجتماعی - فرهنگی مدیران SMEها بر کارآفرینی شرکتی

عبدالرضا میری؛ محمد داورزنی؛ اسماعیل سبزیکاران

دوره 23، شماره 76 ، دی 1393، ، صفحه 29-57

چکیده
  کارآفرینی به­عنوان یکی از مهمترین پایه­های توسعه‌ی پایدار جوامع می­باشد، به­گونه­ای که در دهه‌‌های اخیر به یکی از راهبردهای توسعه‌ی ملی کشورها مبدل شده است. در کشور ما نیز سیاست­گذاران به اهمیت این فرآیند پی­برده‌ و درصدد ایجاد بسترهای مناسب شکل­گیری برای آن هستند. از جمله بسترهای اصلی این مهم، توجه به زمینه­های ...  بیشتر

اعتبارسنجی الگوی آموزش نیروی انسانی با رویکرد شایستگی

مانی ارمان؛ محبوبه خسروی

دوره 22، شماره 71 ، آذر 1392، ، صفحه 49-73

چکیده
  این مقاله ضمن بررسی مفاهیم آموزش، توسعه منابع انسانی و شایستگی به بررسی چگونگی طراحی واجرای آموزش نیروی انسانی براساس رویکرد شایستگی می پردازد. برای رسیدن به این هدف، ابتدابه نقش آموزش و رویکردهای مختلف به آن پرداخته میشود و سپس با تشریح مفهوم شایستگی،سناریوهای مختلف برای به کارگیری مفهوم شایستگی در آموزش کارکنان ارائه می گردد. ...  بیشتر

کاربرد QFD در تامین خواسته های مشتریان از آموزش

فرج الله رهنورد؛ باقر عباسپور

دوره 11، شماره 41.42 ، شهریور 1383، ، صفحه 209-222

چکیده
  گسترش عملکرد کیفیت یکی از فنون مدیریت کیفیت است که برای به کارگیری مرحله به مرحله نداهای مشتری به صورت عملیاتی به کار گرفته می شود. این فن می تواند نه تنها در عملیات تولیدی، بلکه در خدمات مختلف از جمله خدمات آموزشی نیز کاربرد داشته باشد. در این مقاله برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی مرکز آموزش مدیریت دولتی از تکنیک QFD استفاده شده است. ...  بیشتر