دوره 33 (1403)
دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
نویسنده = %D8%B5%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%8C%20%D8%B9%D9%84%DB%8C
تعداد مقالات: 3
نقش انتظارات نیروی کار و وعدههای برند در شکلگیری تجربه برند کارفرما
دوره 29، شماره 98 ، دی 1399، ، صفحه 9-38
چکیده
بررسی چگونگی شکلگیری تجربه برند کارفرما در ذهن نیروی کار دانشی و تأثیر انتظارات نیروی کار و وعده برند بر شکلگیری تجربه برند کارفرما از دیدگاه نیروی کار دانشی شاغل در شرکتهای فعال در بازار کار تهران با روش پژوهش آمیخته. از نظر هدف، کاربردی و پیمایشی که با تحلیل تم حاصل از 25 مصاحبه با استفاده از نرمافزار Nvivo 10 انجام شده است. سپس ... بیشترشناسایی الگوی ذهنی کارکنان به روش کیو
دوره 27، شماره 89 ، مهر 1397، ، صفحه 91-117
چکیده
هدف پژوهش حاضر شناسایی ذهنیت کارکنان یک شرکت خصوصی در ارتباط با نظارت الکترونیکی بر کارکنان در محل کار می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی و از نظر جمع آوری و تحلیل داده ها ترکیبی(کیفی-کمی) است. جامعه آماری مورد بررسی کلیه مدیران و کارکنان یک شرکت خصوص می باشند که از ابزارهای مختلف الکترونیکی برای کنترل کارکنان ... بیشتربررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت خدمات با در نظر گرفتن نقش میانجی رفتار های شهروندی و تعهد سازمانی
دوره 23، شماره 76 ، دی 1393، ، صفحه 81-116