دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
نویسنده = %D8%B2%D9%87%D8%B1%D9%87 %D8%AF%D9%87%D8%AF%D8%B4%D8%AA%DB%8C %D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%AE
تعداد مقالات: 6
عوامل زمینهساز اثرگذاری فرایند منتورینگ بر پیشرفت شغلی زنان
دوره 31، شماره 105 ، مهر 1401، ، صفحه 7-30
چکیده
هدف پژوهش حاضر، شناسایی عوامل زمینهساز اثرگذاری منتورینگ بر پیشرفت شغلی زنان در شهرداری تهران است. روش تحقیق پژوهش حاضر، کیفی با ماهیت اکتشافی است که با استفاده از روش نظریهپردازی داده بنیاد انجام گردید. برای این منظور، 18 مصاحبه انجام شد و با بهرهگیری از رویکرد ساختگرا مورد تحلیل قرار گرفت. جامعه پژوهش، متخصصان مشارکتکننده ... بیشتراثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای
دوره 20، شماره 60 ، اردیبهشت 1389، ، صفحه 115-124
چکیده
امروزه شرکت ها از طریق رسانه های مختلفی از قبیل رادیو، تلویزیون، مطبوعات (روزنامه و مجلات)، بدنه نویسی وسایل نقلیه، دیوارنویسی، پوستر، بروشور، بیلبورد و اینترنت اقدام به تبلیغ می نمایند. در این میان تبلیغات اینترنتی در مقایسه با تبلیغات سنتی، از مزایای قابل ملاحظه ای برخوردار است. حجم وسیعی از این گونه تبلیغات به کالا و خدمات رایانه ... بیشترمدلهای ورود به بازارهای بین المللی
دوره 18، شماره 55 ، مهر 1386، ، صفحه 95-118
چکیده
فرآیند بین المللی شدن به معنای توسعه صادرات است. شرکتها از لحاظ قرار گرفتن بر روی پیوستار فرآیند بین المللی شدن متفاوت هستند و در هر مرحله از این فرآیند نیاز به خدمات متفاوتی جهت توسعه صادرات دارند. فرآیند بین المللی شدن شرکت ها مورد توجه تحقیقات تجربی بسیاری بوده و از دیدگاه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله چهار مدل ... بیشترنگرش مشتریان نسبت به خرید اینترنتی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند
دوره 13، شماره 51 ، آذر 1385، ، صفحه 23-43
چکیده
این مقاله یک پژوهش پیمایشی است که به بررسی نگرش مشتریان نسبت به خرید اینترنتی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند می پردازد. این مقاله در پی پاسخگویی به دو سوال زیر می باشد. ۱. نگرش مشتریان فروشگاه های شهروند، نسبت به خرید اینترنتی چگونه است؟ ۲. اولویت بندی عوامل موثر بر نگرش مشتریان فروشگاه های شهروند، نسبت به خرید اینترنتی چگونه است؟ ... بیشترخدمات مورد انتظار از نهادهای دولتی ایران جهت توسعه صادرات شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع شکلات سازی ایران)
دوره 12، شماره 45 ، خرداد 1384، ، صفحه 1-31
چکیده
شرکت های کوچک و متوسط، عمده ترین عامل رشد اقتصادی و پیشرفت تکنولوژیک در کشورها بوده اند. پژوهش ها نشان داده است که نیاز شرکتها به انواع خدمات و همین طور موانع و مشکلات صادراتی که با آنها مواجه هستند بر اساس مرحله صادرات و نوع صنعت تغییر می کند. در این پژوهش از دو روش مطالعه تطبیقی و پیمایشی استفاده شده است. در پژوهش تطبیقی شش کشور آسیایی ... بیشترسنجش شیوه رهبری به عنوان عاملی موثر در بهره وری
دوره 3، شماره 9 ، خرداد 1372، ، صفحه 143-153