دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
عوامل زمینه‌ساز اثرگذاری فرایند منتورینگ بر پیشرفت شغلی زنان

سید مجتبی محمودزاده؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهدی یزدان شناس؛ پروانه بهرامی

دوره 31، شماره 105 ، مهر 1401، ، صفحه 7-30

https://doi.org/10.22054/jmsd.2022.65855.4090

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، شناسایی عوامل زمینه‌ساز اثرگذاری منتورینگ بر پیشرفت شغلی زنان در شهرداری تهران است. روش تحقیق پژوهش حاضر، کیفی با ماهیت اکتشافی است که با استفاده از روش نظریه‌پردازی داده بنیاد انجام گردید. برای این منظور، 18 مصاحبه انجام شد و با بهره‌گیری از رویکرد ساخت‌گرا مورد تحلیل قرار گرفت. جامعه پژوهش، متخصصان مشارکت‌کننده ...  بیشتر

اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای

زهره دهدشتی شاهرخ؛ نازیلا نیاکان لاهیجی

دوره 20، شماره 60 ، اردیبهشت 1389، ، صفحه 115-124

چکیده
  امروزه شرکت ها از طریق رسانه های مختلفی از قبیل رادیو، تلویزیون، مطبوعات (روزنامه و مجلات)، بدنه نویسی وسایل نقلیه، دیوارنویسی، پوستر، بروشور، بیلبورد و اینترنت اقدام به تبلیغ می نمایند. در این میان تبلیغات اینترنتی در مقایسه با تبلیغات سنتی، از مزایای قابل ملاحظه ای برخوردار است. حجم وسیعی از این گونه تبلیغات به کالا و خدمات رایانه ...  بیشتر

مدلهای ورود به بازارهای بین المللی

زهره دهدشتی شاهرخ

دوره 18، شماره 55 ، مهر 1386، ، صفحه 95-118

چکیده
  فرآیند بین المللی شدن به معنای توسعه صادرات است. شرکتها از لحاظ قرار گرفتن بر روی پیوستار فرآیند بین المللی شدن متفاوت هستند و در هر مرحله از این فرآیند نیاز به خدمات متفاوتی جهت توسعه صادرات دارند. فرآیند بین المللی شدن شرکت ها مورد توجه تحقیقات تجربی بسیاری بوده و از دیدگاه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. در این مقاله چهار مدل ...  بیشتر

نگرش مشتریان نسبت به خرید اینترنتی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند

زهره دهدشتی شاهرخ؛ ماندنی تونکه نژاد

دوره 13، شماره 51 ، آذر 1385، ، صفحه 23-43

چکیده
  این مقاله یک پژوهش پیمایشی است که به بررسی نگرش مشتریان نسبت به خرید اینترنتی در فروشگاه های زنجیره ای شهروند می پردازد. این مقاله در پی پاسخگویی به دو سوال زیر می باشد. ۱. نگرش مشتریان فروشگاه های شهروند، نسبت به خرید اینترنتی چگونه است؟ ۲. اولویت بندی عوامل موثر بر نگرش مشتریان فروشگاه های شهروند، نسبت به خرید اینترنتی چگونه است؟ ...  بیشتر

خدمات مورد انتظار از نهادهای دولتی ایران جهت توسعه صادرات شرکتهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: صنایع شکلات سازی ایران)

سیدمحمد اعرابی؛ زهره دهدشتی شاهرخ

دوره 12، شماره 45 ، خرداد 1384، ، صفحه 1-31

چکیده
  شرکت های کوچک و متوسط، عمده ترین عامل رشد اقتصادی و پیشرفت تکنولوژیک در کشورها بوده اند. پژوهش ها نشان داده است که نیاز شرکتها به انواع خدمات و همین طور موانع و مشکلات صادراتی که با آنها مواجه هستند بر اساس مرحله صادرات و نوع صنعت تغییر می کند. در این پژوهش از دو روش مطالعه تطبیقی و پیمایشی استفاده شده است. در پژوهش تطبیقی شش کشور آسیایی ...  بیشتر

سنجش شیوه رهبری به عنوان عاملی موثر در بهره وری

زهره دهدشتی شاهرخ

دوره 3، شماره 9 ، خرداد 1372، ، صفحه 143-153

چکیده
  شیوه رهبری و تاثیر آن در افزایش بهره وری نیروی انسانی مورد توجه صاحب نظران رشته مدیریت قرار گرفته است. در این مقاله با طرح پرسشنامه ای سعی گردیده که طرز فکر مدیران سازمان ها نسبت به شیوه های رهبری موفق از قبیل کارمند گرائی، تفویض اختیار، متمایز سازی، نقش رهبری و ایجاد گروه های کاری مورد سنجش قرار گیرد. رهبری به عنوان یکی از عوامل مهم ...  بیشتر