دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
سنجش برندکارفرما

حبیب‌الله رعنایی کردشولی؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ علی اصغر مباشری

دوره 28، شماره 91 ، فروردین 1398، ، صفحه 139-161

https://doi.org/10.22054/jmsd.2019.9664

چکیده
  پژوهش حاضر به منظور ارائه مدلی جهت سنجش برندکارفرما و نیز سنجش برندکارفرما در شرکت زرین غزال طراحی گردیده است. بدین صورت که با مرور ادبیات و پیشینه موضوع، به برآورد ابعاد برندکارفرما مبادرت و سپس به  سنجش برندکارفرمای شرکت مذکور می­پردازد. پژوهش حاضر از نظر هدف در زمره تحقیقات توسعه­ای و نیز تحقیقات کاربردی قرار گرفته و با توجه ...  بیشتر

چارچوبی برای ارزیابی و تحلیل وضعیت ویژگی‌های فرهنگ کار

حبیب اله رعنایی کردشولی؛ مسلم علیمحمدلو؛ محسن جاجرمی زاده؛ عباس عباسی؛ احمد الهیاری بوزنجانی

دوره 25، شماره 81 ، آذر 1395، ، صفحه 25-56

https://doi.org/10.22054/jmsd.2016.6756

چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر، معرفی الگویی است که به کمک آن بتوان ویژگی های فرهنگ کار و تلاش در سطوح مختلف، اعم از یک صنعت خاص یا سطوح منطقه ای و ملی را به تصویر کشیده و تحلیل نمود. برای این منظور، با استفاده از روش تحلیل محتوای متنی، تلاش شد تا با بررسی متون علمی و مذهبی، کدهایی که نمایانگر ارزش‌ها و هنجارهای فرهنگی مطلوب و یا نامطلوب کار ...  بیشتر