دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان)

کامران فیضی؛ ابوالفضل کزازی؛ وهاب خلیلی شجاعی

دوره 19، شماره 57 ، خرداد 1387، ، صفحه 105-132

چکیده
  محور اصلی این تحقیق، بررسی تاثیر کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری (مدیریت ارتباط با مشتری) بر رضایت مشتریان مشتریان با استفاده از مدل کیفیت خدمات (سرکوال)، می باشد.در این تحقیق، ابتدا مفاهیم رضایت مشتری و رویکرد "مدیریت ارتباط با مشتری " با استناد به مقالات و پژوهشهای معتبر بررسی شد، سپس با استفاده از مدل سرکوال معیارهای مناسب برای سنجش ...  بیشتر

نظام سلامت الکترونیک در ایران (موانع و چالش ها)

کامران فیضی؛ رحمان پوردهزاد

دوره 13، شماره 51 ، آذر 1385، ، صفحه 44-57

چکیده
  در این مقاله با استفاده از روش پژوهش توصیفی - پیمایشی، کاوش در منابع کتابخانه ای و کسب نظر صاحبنظران و متخصصان حوزه انفورماتیک پزشکی؛ موانع و چالش های پیش روی شکل گیری نظام سلامت الکترونیک در ایران مورد بررسی قرار می گیرد. سعی شده است تا با کالبد شکافی و شناخت آناتومی سلامت الکترونیک، اصول و مبانی آن برای پژوهشگران و ذینفعان گسترده ...  بیشتر

کاربرد سیستم های پشتیبان تصمیم در تصمیم گیری مدیران

کامران فیضی؛ علیرضا مقدسی

دوره 12، شماره 45 ، خرداد 1384، ، صفحه 139-161

چکیده
  اهمیت تصمیم گیری در اداره سازمان ها بر کسی پوشیده نیست به طوریکه سازمان را شبکه تصمیم و مدیریت را عمل تصمیم گیری نامیده اند. امروزه تصمیم های مدیریتی صرفا نمی توانند بر نبوغ، شهود و قضاوت شخصی افراد متکی باشند بلکه باید بر پایه بررسی های علمی، آمار و اطلاعات تردید ناپذیر استوار شوند. بنابراین باید سازمان ها را به گونه ای پایه ریزی کرد ...  بیشتر

مسائل و راه کارهای تشکیل دانشگاه های اینترنتی در ایران

کامران فیضی

دوره 10، شماره 37.38 ، شهریور 1382، ، صفحه 18-134

چکیده
  در این تحقیق مفاهیم آموزش فرد محوری ، نقش رایانه در فرد محوری کردن آموزش ، آموزش بر مبنای رایانه " و " کلاس ها و دانشگاه های اینترنتی مورد بررسی قرار می گیرند. خلاصه ای از فرآیند و چگونگی پژوهشی با روش آزمایشی برای نمایش چگونگی اثربخشی آموزش بر مبنای رایانه در مقایسه با آموزش سنتی ارائه می شود. بحثی در مورد چگونگی راه اندازی این نوع آموزش ...  بیشتر

شبیه سازی سیستم صف خط اتوبوسرانی

کامران فیضی؛ احمد اللهیاری

دوره 9، شماره 33.34 ، شهریور 1381، ، صفحه 69-93

چکیده
  یکی از مهمترین مسایل پیش روی مدیران امروزی، چگونگی تامین، تخصیص و بهره برداری از منابع محدود، دستیابی به بهترین عملکرد است. سیستم های حمل و نقل شهری نیز با چنین مسایلی مواجه هستند. این سیستم ها بنا به تاثیر عمیقی که بر سیستم های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دارند باید علاوه بر درآمد زایی، رضایت مسافران و حیثیت اجتماعی خود را نیز مدنظر قرار ...  بیشتر

تجزیه و تحلیل مشکل نگرشهای متفاوت در شبیه سازی رایانه ای

کامران فیضی

دوره 7، شماره 27.28 ، اسفند 1379، ، صفحه 63-76

چکیده
  در این مقاله، تعاریفی از مدل و دو گونه از مهمترین انواع آن، یعنی مدل های شکلی و شبیه سازی ارائه می شود. برای روشن نمودن تفاوت نگرش در نتیجه گیری، پدیده ای ظاهرا ساده جهت مدل سازی مطرح می شود. سعی می کنیم این پدیده را با دو نگرش تقریبا یکسان ولی دو مدل متفاوت به وسیله رایانه شبیه سازی کنیم. نتایج متفاوت این دو مدل به روشنی مسئله اهمیت نگرش ...  بیشتر

تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق آزاد تجاری – صنعتی در ایران

کامران فیضی

دوره 7، شماره 25.26 ، شهریور 1379، ، صفحه 105-126

چکیده
  در این مقاله، ابتدا تعاریف، اهداف، خصوصیات و آمارهایی از عملکرد مناطق آزاد تجاری – صنعتی جهان مطرح می شوند سپس تاریخچه تاسیس، اهداف، قوانین و عملکرد مناطق آزاد تجاری – صنعتی ایران مورد بحث قرار می گیرد. ضمن تحلیل ناکامی های نسبی این مناطق در ایران راه کارهایی برای کسب موفقیت این مناطق ارائه می گردد.  بیشتر

تجزیه و تحلیل عملکرد مناطق آزاد تجاری - صنعتی در ایران

کامران فیضی

دوره 4، شماره 13.14 ، شهریور 1373، ، صفحه 105-140

چکیده
  در این مقاله ، ابتلا تعاریف، اهداف، خصوصیات و آمارهایی از عملکرد مناطق آزاد تجاری – صنعتی جهان  مطرح می شوند، سپس تاریخچهتأسیس، اهداف، قوانین و عملکرد مناطق آزاد تجاری - صنعتی ایران مورد بحث قرار می گیرد. ضمن تحلیل علل ناکامی های نسبی این مناطقی در ایران راه کارهایی برای کسب موفقیت این مناطق ارایه می گردد.  بیشتر

نگاهی به گسترش تکنولوژی انفورماتیک در ایران از ابتدا تا سالهای پایانی دهه 1350

کامران فیضی

دوره 1، شماره 3 ، آذر 1370، ، صفحه 28-35

چکیده
  افزایش تصاعدی و روزافزون حجم اطلاعات همراه با پیچیده تر شدن شدن شیوه های نگهداری و دسترسی به آنها، مسئله ای است که سالهاست نظر مدیران را به خود معطوف داشته است. در این مقاله سعی شده است چگونگی گسترش تکنولوژی انفورماتیک در ایران تا سالهای پایانی دهه 1350 مورد بررسی قرار گیرد.  بیشتر