دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
الگوی کارآمد بازاریابی خدمات مالی در بورس اوراق بهادار تهران

قاسم انصاری رنانی؛ وحید ناصحی فر

دوره 18، شماره 56 ، دی 1386، ، صفحه 123-140

چکیده
  در این مقاله، با توجه به اهمیت و کاربرد بازاریابی خدمات مالی در توسعه معاملات کارگزاران بورس اوراق بهادار، به بررسی این موضوع پرداخته شده است. این مقاله حاصل پژوهشی پیمایشی در مورد کاربرد مفاهیم، روشها و مدلهای بازاریابی خدمات مالی در بورس اوراق بهادار تهران بوده و یافته های تحقیقی شامل موارد زیر است: (۱) آمیخته های بازاریابی: آمیخته ...  بیشتر

نقدی بر نظریه سلسله مراتبی بودن نیازها در ایجاد انگیزش

قاسم انصاری رنانی

دوره 9، شماره 33.34 ، شهریور 1381، ، صفحه 53-68

چکیده
  بکارگیری نتایج تحقیقات دیگران، به ویژه آن دسته از پژوهش هایی که از قدرت و پایایی کافی برخوردار بوده و تقریبا در سطح وسیع ملی و جهانی کاربرد دارند کاری عاقلانه و مقرون به نتیجه مثبت و اثربخش است. تکرار پذیری نتایج واحد تحقیقات علمی، کاربران را در استفاده مطمئن تر از آن تحقیقات یاری خواهد داد و در خصوص کاربرد نظریه هایی که امکان به وجود ...  بیشتر

نظام انضباطی موقعیتی مبتنی بر نظریه های رهبری موقعیتی

قاسم انصاری رنانی

دوره 6، شماره 23.24 ، اسفند 1378، ، صفحه 115-141

چکیده
  مطالعه نگارنده و همکارانش بر روی بیش از یک صد و پنجاه نفر از تنبیه شدگان مجموعه ی کارخانجات گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال های 1366 تا 1372 در کنار بررسی نظام های انضباطی مختلف طراحی شده برای این مجموعه در سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی، تجزیه و تحلیل محتوای پرونده های این افراد و جمع آوری اطلاعاتی که از طریق مصاحبه های هدایت شده با ...  بیشتر