آ

  • آمادگی سازمانی چارچوب سنجش میزان آمادگی پیاده سازی سیستم BPM درشرکت برق منطقه ای تهران [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 183-201]

  • آمیخته بازاریابی ارائه روشی جهت تعیین کانال توزیع خدمات: مطالعه ای در یک شرکت مخابراتی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 57-72]

ا

  • احساس اعتماد تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 37-59]

  • احساس خودسامانی تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 37-59]

  • احساس شایستگی تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 37-59]

  • احساس معنی دار بودن شغل تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 37-59]

  • ادراک اخلاقی بررسی رابطه بین فلسفه اخلاق فردی فروشندگان و فرایند تصمیم گیری اخلاقی آنها [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 27-62]

  • ادراک عدالت اجتماعی بررسی تأثیرادراک عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: ادارات کل (بنادر و دریانوردی) و (گمرک) استان گیلان بندر انزلی) [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 91-120]

  • ادراک عدالت ساختاری بررسی تأثیرادراک عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: ادارات کل (بنادر و دریانوردی) و (گمرک) استان گیلان بندر انزلی) [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 91-120]

  • ادراک عدالت سازمانی بررسی تأثیرادراک عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: ادارات کل (بنادر و دریانوردی) و (گمرک) استان گیلان بندر انزلی) [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 91-120]

  • ارزیابی عملکرد الگویی برای تناسب کارکردهای مدیریت منابع انسانی براساس تلفیق نظریه هزینه مبادله و رویکرد بازارهای داخلی سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 63-84]

  • ارزیابی فن آوری ترکیب روشهای AHP و برنامه ریزی آرمانی صفر یا یک برای انتخاب یک سیستم پیشرفته ساخت و تولید [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 115-151]

  • ارزیابی مدت زمان سیر مرسولات طراحی و پیاده سازی سیستم سنجش کیفیت توزیع مرسولات عادی در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 149-165]

  • الگوی مینتزبرگ مقایسه دیوانسالاری دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس الگوی مینتزبرگ [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 153-182]

  • انتخاب پرتفولیوی فرآیند انتخاب پرتفولیوی مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 1-35]

  • اندازه صنعت سودمندی درجه تمرکز بازار در پی شبینی بازده سهام گروه های صنعتی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 61-89]

  • اندازه گیری عملکرد انتخاب پرتفولیوی مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 1-35]

  • انعطاف پذیری راهبردی انعطاف پذیری سازمانی و عملکرد: مطالعه موردی شرکت های تولیدی ناحیه صنعتی اراک [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 143-162]

  • انعطاف پذیری سازمانی انعطاف پذیری سازمانی و عملکرد: مطالعه موردی شرکت های تولیدی ناحیه صنعتی اراک [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 143-162]

  • انعطا ف پذیری عملیاتی انعطاف پذیری سازمانی و عملکرد: مطالعه موردی شرکت های تولیدی ناحیه صنعتی اراک [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 143-162]

ب

  • بازده سهام سودمندی درجه تمرکز بازار در پی شبینی بازده سهام گروه های صنعتی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 61-89]

  • بانک جهانی محیط مساعد کسب و کار، پیش نیاز توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 65-89]

  • بانکداری الکترونیکی بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 125-136]

  • برنامه ریزی خطی صفر و یک چند هدفه انتخاب پرتفولیوی مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 1-35]

  • بی نظمی مفاهیم و ویژگ یهای سازمان های نظماشوب [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 91-114]

  • بهبود مدیریت بهره وری تبیین عوامل مؤثر بر بهبود بهره وری مدیریتمواد زاید جامد شهری [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 89-114]

پ

  • پایداری ١ الگوی سنجش و ارتقای درجه پایداری سازمانی با رویکرد مدیریت دانش [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 37-63]

  • پاداش الگویی برای تناسب کارکردهای مدیریت منابع انسانی براساس تلفیق نظریه هزینه مبادله و رویکرد بازارهای داخلی سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 63-84]

  • پیاده سازی چارچوب سنجش میزان آمادگی پیاده سازی سیستم BPM درشرکت برق منطقه ای تهران [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 183-201]

  • پارادایم تفسیری ارتقای پژوهشهای تفسیری در سازمان: مروری بر مبانی فلسفی و فرایند اجرای روش پدیدارنگاری [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 121-147]

  • پانل دیتا سودمندی درجه تمرکز بازار در پی شبینی بازده سهام گروه های صنعتی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 61-89]

  • پیچیدگی مفاهیم و ویژگ یهای سازمان های نظماشوب [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 91-114]

  • پیچیدگی محیط طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 9-22]

  • پدیدارنگاری ارتقای پژوهشهای تفسیری در سازمان: مروری بر مبانی فلسفی و فرایند اجرای روش پدیدارنگاری [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 121-147]

  • پست عادی طراحی و پیاده سازی سیستم سنجش کیفیت توزیع مرسولات عادی در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 149-165]

  • پویایی محیط طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 9-22]

ت

  • تأمین کننده راهبردی مدل تصمیم گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تامین کننده راهبردی در زنجیره تامین با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 23-38]

  • تبلیغات اینترنتی اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 115-124]

  • تجارت الکترونیک بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 125-136]

  • تحلیل شکاف ارزیابی عملکردCRM در شرکت ایران خودرو مبتنی بر کارت امتیازی متوازن [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 167-191]

  • تصمیم گیری مدل تصمیم گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تامین کننده راهبردی در زنجیره تامین با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 23-38]

  • تصمیم گیری چند شاخصه ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 40-56]

  • تعالی سازمان تأثیر بلوغ سازمانی بر سرآمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 163-193]

  • تمایل اخلاقی بررسی رابطه بین فلسفه اخلاق فردی فروشندگان و فرایند تصمیم گیری اخلاقی آنها [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 27-62]

  • تیم رابط های الگویی برای تناسب کارکردهای مدیریت منابع انسانی براساس تلفیق نظریه هزینه مبادله و رویکرد بازارهای داخلی سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 63-84]

  • توانمندسازی روانشناختی تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 37-59]

  • توسعه سازمان تأثیر بلوغ سازمانی بر سرآمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 163-193]

  • توسعه کارآفرینی محیط مساعد کسب و کار، پیش نیاز توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 65-89]

ج

  • جذابیت رقبا نقش تعدیل کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جا به جایی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات و رنجش خاطر با قصد رویگردانی مشتریان حقیقی در بخش مسکن بیمه سینا [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 85-114]

چ

  • چابکی سازمان تأثیر بلوغ سازمانی بر سرآمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 163-193]

ح

  • حق دسترسی به اطلاعات عوامل مؤثر بر حق دسترسی شهروندان به اطلاعات در حکومت های محلی: مطالعه ای در شهر مشهد [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 73-88]

  • حکمرانی خوب شهری عوامل مؤثر بر حق دسترسی شهروندان به اطلاعات در حکومت های محلی: مطالعه ای در شهر مشهد [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 73-88]

د

  • دانش سازمانی رابطه سیبرنتیک و مدیریت دانش در سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 1-25]

  • درگیری با محصول اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 115-124]

  • دیوان سالاری مقایسه دیوانسالاری دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس الگوی مینتزبرگ [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 153-182]

ر

  • راهبرد های رهبری راهبرد های رهبری متخصصان در بخش تحقیق و توسعه [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 1-35]

  • رتبهبندی ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 40-56]

  • رضایت مشتری طراحی و پیاده سازی سیستم سنجش کیفیت توزیع مرسولات عادی در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 149-165]

  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی تأثیرادراک عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی: ادارات کل (بنادر و دریانوردی) و (گمرک) استان گیلان بندر انزلی) [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 91-120]

  • رفتار مصرف کننده اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 115-124]

  • رنجش خاطر نقش تعدیل کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جا به جایی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات و رنجش خاطر با قصد رویگردانی مشتریان حقیقی در بخش مسکن بیمه سینا [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 85-114]

  • رهبری راهبرد های رهبری متخصصان در بخش تحقیق و توسعه [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 1-35]

  • رهبری محققان راهبرد های رهبری متخصصان در بخش تحقیق و توسعه [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 1-35]

  • روش شناسی تعیین کانال توزیع و صنعت مخابرات ارائه روشی جهت تعیین کانال توزیع خدمات: مطالعه ای در یک شرکت مخابراتی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 57-72]

س

  • ساختار بازار محصول سودمندی درجه تمرکز بازار در پی شبینی بازده سهام گروه های صنعتی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 61-89]

  • ساختار سازمانی مقایسه دیوانسالاری دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس الگوی مینتزبرگ [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 153-182]

  • سیبرنتیک رابطه سیبرنتیک و مدیریت دانش در سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 1-25]

  • سیستم پیشرفته ساخت و تولید ترکیب روشهای AHP و برنامه ریزی آرمانی صفر یا یک برای انتخاب یک سیستم پیشرفته ساخت و تولید [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 115-151]

  • سیستم های نظماشوب مفاهیم و ویژگ یهای سازمان های نظماشوب [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 91-114]

  • سطح منابع در دسترس طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 9-22]

ش

  • شاخص ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 40-56]

  • شاخص تمرکز صنعتی هرفیندال هیرشمن سودمندی درجه تمرکز بازار در پی شبینی بازده سهام گروه های صنعتی بورس اوراق بهادار تهران [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 61-89]

  • شهرداری و سازمان محلی تبیین عوامل مؤثر بر بهبود بهره وری مدیریتمواد زاید جامد شهری [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 89-114]

ص

  • صمیم گیری اخلاقی بررسی رابطه بین فلسفه اخلاق فردی فروشندگان و فرایند تصمیم گیری اخلاقی آنها [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 27-62]

ض

  • ضرورت درک شده محصول تأثیر کشورگرایی مصرفکننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 115-142]

ع

  • عملکرد انعطاف پذیری سازمانی و عملکرد: مطالعه موردی شرکت های تولیدی ناحیه صنعتی اراک [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 143-162]

  • عوامل کیفی و کمی ترکیب روشهای AHP و برنامه ریزی آرمانی صفر یا یک برای انتخاب یک سیستم پیشرفته ساخت و تولید [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 115-151]

  • عوامل کلیدی موفقیت چارچوب سنجش میزان آمادگی پیاده سازی سیستم BPM درشرکت برق منطقه ای تهران [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 183-201]

ف

  • فرآیند چارچوب سنجش میزان آمادگی پیاده سازی سیستم BPM درشرکت برق منطقه ای تهران [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 183-201]

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی انتخاب پرتفولیوی مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 1-35]

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی مدل تصمیم گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تامین کننده راهبردی در زنجیره تامین با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 23-38]

  • فرآیند تحلیل شبکه ای مدل تصمیم گیری برای ارزیابی و گزینش بهترین تامین کننده راهبردی در زنجیره تامین با رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 23-38]

  • فضای نتیجه ارتقای پژوهشهای تفسیری در سازمان: مروری بر مبانی فلسفی و فرایند اجرای روش پدیدارنگاری [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 121-147]

  • فلسفه اخلاقی بررسی رابطه بین فلسفه اخلاق فردی فروشندگان و فرایند تصمیم گیری اخلاقی آنها [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 27-62]

ق

  • قابلیت انعطاف پذیری سازمانی و عملکرد: مطالعه موردی شرکت های تولیدی ناحیه صنعتی اراک [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 143-162]

  • قصد خرید تأثیر کشورگرایی مصرفکننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 115-142]

  • قصد رویگردانی نقش تعدیل کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جا به جایی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات و رنجش خاطر با قصد رویگردانی مشتریان حقیقی در بخش مسکن بیمه سینا [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 85-114]

  • قضاوت اخلاقی بررسی رابطه بین فلسفه اخلاق فردی فروشندگان و فرایند تصمیم گیری اخلاقی آنها [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 27-62]

  • قیمت غیرمنصفانه نقش تعدیل کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جا به جایی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات و رنجش خاطر با قصد رویگردانی مشتریان حقیقی در بخش مسکن بیمه سینا [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 85-114]

  • قوم مداری تأثیر کشورگرایی مصرفکننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 115-142]

ک

  • کارت امتیازی ارزیابی عملکردCRM در شرکت ایران خودرو مبتنی بر کارت امتیازی متوازن [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 167-191]

  • کانال توزیع ارائه روشی جهت تعیین کانال توزیع خدمات: مطالعه ای در یک شرکت مخابراتی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 57-72]

  • کشورگرایی مصرف کننده تأثیر کشورگرایی مصرفکننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 115-142]

  • کشور مبدأ تأثیر کشورگرایی مصرفکننده بر قصد خرید کالاهای وارداتی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 115-142]

  • کیفیت نامناسب خدمات نقش تعدیل کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جا به جایی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات و رنجش خاطر با قصد رویگردانی مشتریان حقیقی در بخش مسکن بیمه سینا [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 85-114]

  • کنترل راهبردی طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 9-22]

گ

  • گروه های پژوهشی ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 40-56]

ل

  • لبه بی نظمی مفاهیم و ویژگ یهای سازمان های نظماشوب [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 91-114]

  • لوغ سازمانی تأثیر بلوغ سازمانی بر سرآمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 163-193]

م

  • محتوای تبلیغات اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 115-124]

  • محدویت منابع برنامه ریزی آرمانی صفر یا یک ترکیب روشهای AHP و برنامه ریزی آرمانی صفر یا یک برای انتخاب یک سیستم پیشرفته ساخت و تولید [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 115-151]

  • محیط(فضای) کسب و کار محیط مساعد کسب و کار، پیش نیاز توسعه کارآفرینی در ایران [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 65-89]

  • مدیریت ارتباط با مشتری ارزیابی عملکردCRM در شرکت ایران خودرو مبتنی بر کارت امتیازی متوازن [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 167-191]

  • مدیریت پایداری ٢- الگوی سنجش و ارتقای درجه پایداری سازمانی با رویکرد مدیریت دانش [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 37-63]

  • مدیریت دانش رابطه سیبرنتیک و مدیریت دانش در سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 1-25]

  • مدیریت دانش الگوی سنجش و ارتقای درجه پایداری سازمانی با رویکرد مدیریت دانش [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 37-63]

  • مدیریت فرایند چارچوب سنجش میزان آمادگی پیاده سازی سیستم BPM درشرکت برق منطقه ای تهران [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 183-201]

  • مدیریت فرآیندهای کسب وکار چارچوب سنجش میزان آمادگی پیاده سازی سیستم BPM درشرکت برق منطقه ای تهران [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 183-201]

  • مدیریت کارکنان راهبرد های رهبری متخصصان در بخش تحقیق و توسعه [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 1-35]

  • مدیریت منابع انسانی الگویی برای تناسب کارکردهای مدیریت منابع انسانی براساس تلفیق نظریه هزینه مبادله و رویکرد بازارهای داخلی سازمان [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 63-84]

  • مدل اقتضایی طراحی الگوی کنترل راهبردی در سازمانهای صنعتی دفاعی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 9-22]

  • مراکز تحقیق و توسعه راهبرد های رهبری متخصصان در بخش تحقیق و توسعه [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 1-35]

  • مزیت رقابتی تأثیر بلوغ سازمانی بر سرآمدی سازمان در شرکت فولاد مبارکه [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 163-193]

  • مشهد عوامل مؤثر بر حق دسترسی شهروندان به اطلاعات در حکومت های محلی: مطالعه ای در شهر مشهد [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 73-88]

  • مطالعات کیفی ارتقای پژوهشهای تفسیری در سازمان: مروری بر مبانی فلسفی و فرایند اجرای روش پدیدارنگاری [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 121-147]

  • مهندسی مجدد فرآیند انتخاب پرتفولیوی مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 1-35]

  • مواد زائد جامد تبیین عوامل مؤثر بر بهبود بهره وری مدیریتمواد زاید جامد شهری [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 89-114]

ن

  • نظریه فازی انتخاب پرتفولیوی مهندسی مجدد فرآیندها [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 1-35]

  • نظریه گوناگونی ارتقای پژوهشهای تفسیری در سازمان: مروری بر مبانی فلسفی و فرایند اجرای روش پدیدارنگاری [دوره 20، شماره 61، 1390، صفحه 121-147]

  • نگرش نسبت بهتبلیغات اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر رفتارمصرف کننده کالاها و خدمات رایانهای [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 115-124]

و

  • ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناختی مشتریان و تمایل به بانکداری الکترونیکی [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 125-136]

  • ویکور ارزیابی عملکرد گروه های پژوهشی در پژوهشکدهمهندسی جهاد کشاورزی با استفاده از روش VIKOR [دوره 20، شماره 60، 1390، صفحه 40-56]

ه

  • هزینه جا به جایی نقش تعدیل کنندگی جذابیت رقبا و هزینه جا به جایی بر رابطه بین قیمت، کیفیت خدمات و رنجش خاطر با قصد رویگردانی مشتریان حقیقی در بخش مسکن بیمه سینا [دوره 20، شماره 63، 1390، صفحه 85-114]

ی

  • یادگیری سازمانی تأثیر یادگیری سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی کارکنان ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی [دوره 20، شماره 62، 1390، صفحه 37-59]

login