ا

  • اثربخشی تأثیر سیستم های یکپارچه سازمانی بر فرآیند تصمیم گیری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 87-112]

  • اجتماعی شرکت رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 71-86]

  • اداره امور شهر عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 47-70]

  • ارزیابی عملکرد شرکت ها توسعه یک مدل تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی عملکرد تولید به همراه یک مطالعه موردی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 91-106]

  • ارزیابی متوازن طراحی الگوی کنترل استراتژیک برای صنایع ایران با رویکردکارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 1-21]

  • استراتژی توسعه تکنولوژی مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 23-54]

  • استراتژی دانش ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 127-150]

  • استراتژی های مدیریت دانش مفروضاتی برای پیاده سازی استراتژی های مدیریت دانش با توجه به ساختارهای سازمان [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 151-172]

  • اطلاع رسانی عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 47-70]

  • اعتلای نام و نشان تجاری شرکت رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 71-86]

  • اعتماد عمومی عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 47-70]

  • اوزان مشترک توسعه یک مدل تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی عملکرد تولید به همراه یک مطالعه موردی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 91-106]

ب

  • بازار گرایی تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 1-25]

  • برنامه دولت تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 53-85]

پ

  • پاداش و پرداخت بررسی نظام جامع پاداش و پرداخت در سازمانهای دانش پایه (مطالعه موردی پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 143-169]

  • پاسخگویی عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 47-70]

  • پاسخگویی اثر نظارت و بازرسی در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 127-142]

ت

  • تجارت الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 105-132]

  • تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 53-85]

  • تجهیزات ترافیک شهری مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیک شهری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 73-90]

  • تصمیم گیری گروهی مدلی کاربردی در انتخاب تامین کننده خرید (مطالعه ای در یک پژوهشگاه تحقیقاتی) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 171-189]

  • تعهد عاطفی آسیب شناسی تعهد سازمانی از منظر سیاست های مدیریت منابع انسانی (از دیدگاه کارکنان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 17-32]

  • تعهد مستمر آسیب شناسی تعهد سازمانی از منظر سیاست های مدیریت منابع انسانی (از دیدگاه کارکنان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 17-32]

  • تعهد هنجاری آسیب شناسی تعهد سازمانی از منظر سیاست های مدیریت منابع انسانی (از دیدگاه کارکنان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 17-32]

  • تغییرات بازار تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 1-25]

  • تیم های کاری بررسی توسعه کارآفرینانه صنایع کوچک شهرک صنعتی اراک با رویکرد ساختاری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 113-126]

  • توسعه سازمانی بررسی توسعه کارآفرینانه صنایع کوچک شهرک صنعتی اراک با رویکرد ساختاری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 113-126]

  • توسعه کمی و کیفی تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 53-85]

ج

خ

  • خط مشی تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 53-85]

د

  • دیدگاه منبع محور تبیین زیرساختهای مدیریت دانش با استفاده ازمدلهای فرهنگ و رهبری سازمانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 86-104]

ر

  • رضایت مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 105-132]

س

  • ساختار سازمانی بررسی توسعه کارآفرینانه صنایع کوچک شهرک صنعتی اراک با رویکرد ساختاری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 113-126]

  • ساختار های سازمان مفروضاتی برای پیاده سازی استراتژی های مدیریت دانش با توجه به ساختارهای سازمان [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 151-172]

  • سازمان های دانش پایه بررسی نظام جامع پاداش و پرداخت در سازمانهای دانش پایه (مطالعه موردی پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 143-169]

  • سیاست های مدیریت منابع انسانی آسیب شناسی تعهد سازمانی از منظر سیاست های مدیریت منابع انسانی (از دیدگاه کارکنان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 17-32]

  • سبک رهبری تبیین زیرساختهای مدیریت دانش با استفاده ازمدلهای فرهنگ و رهبری سازمانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 86-104]

  • سیستم ارزیابی سنتی ارزیابی عملکرد شرکت بهرهبرداری مترو تهران با مدل کارتارزیابی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 107-125]

  • سیستم اطلاعات جغرافیایی مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیک شهری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 73-90]

  • سیستم مختصات جغرافیایی مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیک شهری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 73-90]

  • سیستمهای اطلاعاتی تأثیر سیستم های یکپارچه سازمانی بر فرآیند تصمیم گیری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 87-112]

  • سیستم های یکپارچه سازمانی تأثیر سیستم های یکپارچه سازمانی بر فرآیند تصمیم گیری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 87-112]

  • سهم بازار رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 71-86]

ش

  • شایستگی مدیریت مبتنی بر شایستگی و نقش آن در مدیریت منابع انسانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 1-16]

  • شایستگی بررسی میزان شایسته سالاری کارشناسان در بخشدولتی: سازمانهای دولتی استان قزوین [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 33-52]

  • شایسته پروری بررسی میزان شایسته سالاری کارشناسان در بخشدولتی: سازمانهای دولتی استان قزوین [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 33-52]

  • شایسته داری بررسی میزان شایسته سالاری کارشناسان در بخشدولتی: سازمانهای دولتی استان قزوین [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 33-52]

  • شایسته سالاری بررسی میزان شایسته سالاری کارشناسان در بخشدولتی: سازمانهای دولتی استان قزوین [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 33-52]

  • شایسته گزینی بررسی میزان شایسته سالاری کارشناسان در بخشدولتی: سازمانهای دولتی استان قزوین [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 33-52]

  • شخصی سازی ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 127-150]

  • شدت رقابت تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 1-25]

  • شرکت بهره برداری ارزیابی عملکرد شرکت بهرهبرداری مترو تهران با مدل کارتارزیابی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 107-125]

ص

  • صنایع ایران طراحی الگوی کنترل استراتژیک برای صنایع ایران با رویکردکارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 1-21]

ط

ع

  • عملکرد تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 1-25]

  • عملکرد بازاریابی رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 71-86]

ف

  • فرآیند تصمیم گیری تأثیر سیستم های یکپارچه سازمانی بر فرآیند تصمیم گیری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 87-112]

  • فرآیندهای مدیریت دانش تبیین زیرساختهای مدیریت دانش با استفاده ازمدلهای فرهنگ و رهبری سازمانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 86-104]

  • فرهنگ سازمانی تبیین زیرساختهای مدیریت دانش با استفاده ازمدلهای فرهنگ و رهبری سازمانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 86-104]

ق

  • قدرت خریداران تاثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت های ایرانی فعال در بازار بورس تهران [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 1-25]

ک

  • کارایی بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 191-209]

  • کار آفرینی بررسی توسعه کارآفرینانه صنایع کوچک شهرک صنعتی اراک با رویکرد ساختاری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 113-126]

  • کارآمدی ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 127-150]

  • کار با معنا بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 191-209]

  • کارت ارزیابی متوازن ارزیابی عملکرد شرکت بهرهبرداری مترو تهران با مدل کارتارزیابی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 107-125]

  • کار کرد های مدیریت منابع انسانی مفروضاتی برای پیاده سازی استراتژی های مدیریت دانش با توجه به ساختارهای سازمان [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 151-172]

  • کار هدفمند بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 191-209]

  • کانال های اطلاعاتی در گردشگری نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 27-46]

  • کدگذاری ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 127-150]

  • کشورهای در حسال توسعه مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 23-54]

  • کنترل اثر نظارت و بازرسی در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 127-142]

  • کنترل استراتژیک طراحی الگوی کنترل استراتژیک برای صنایع ایران با رویکردکارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 1-21]

  • کنترل بنیادی طراحی الگوی کنترل استراتژیک برای صنایع ایران با رویکردکارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 1-21]

  • کنترل تدریجی طراحی الگوی کنترل استراتژیک برای صنایع ایران با رویکردکارت امتیازی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 1-21]

م

  • مترو تهران ارزیابی عملکرد شرکت بهرهبرداری مترو تهران با مدل کارتارزیابی متوازن [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 107-125]

  • مدیریت تجزیه و تحلیل ارتباط عوامل سازمان و مدیریت با اجرایخط مشی توسعه کمی و کیفی برنامه دکتریتخصصی مدیریت [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 53-85]

  • مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 105-132]

  • مدیریت برون سپاری مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 23-54]

  • مدیریت تامین و تدارکات مدلی کاربردی در انتخاب تامین کننده خرید (مطالعه ای در یک پژوهشگاه تحقیقاتی) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 171-189]

  • مدیریت دانش ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 127-150]

  • مدیریت دانش مدیریت مبتنی بر شایستگی و نقش آن در مدیریت منابع انسانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 1-16]

  • مدیریت دانش مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 23-54]

  • مدیریت شایستگی مدیریت مبتنی بر شایستگی و نقش آن در مدیریت منابع انسانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 1-16]

  • مدیریت منابع انسانی مدیریت مبتنی بر شایستگی و نقش آن در مدیریت منابع انسانی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 1-16]

  • مدیریت نگهداری و تعمیرات مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیک شهری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 73-90]

  • مدل بهینه سازی خطی موزون تلفیق دو مدل طبقهبندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 133-156]

  • مدل فان و ژوو تلفیق دو مدل طبقهبندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 133-156]

  • مدل کیفیت خدمات (سرکوال) مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان) [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 105-132]

  • مدل وان لانگ تلفیق دو مدل طبقهبندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 19، شماره 57، 1389، صفحه 133-156]

  • مزیت رقابتی رابطه توجه به مسؤولیت اجتماعی و عملکرد بازاریابی شرکت های صادرکننده نمونه صنایع غذایی [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 71-86]

  • مزیت رقابتی بررسی نظام جامع پاداش و پرداخت در سازمانهای دانش پایه (مطالعه موردی پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 143-169]

  • مساله انتخاب تامین کننده مدلی کاربردی در انتخاب تامین کننده خرید (مطالعه ای در یک پژوهشگاه تحقیقاتی) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 171-189]

  • مشارکت شهروندان عوامل مؤثر بر مشارکت شهروندان در اداره امور شهر [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 47-70]

  • معنویت بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 191-209]

  • معنویت عملی بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 191-209]

  • معنویت محض بررسی نقشی معنویت در کارایی بانکداری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 191-209]

  • منابع اطلاعاتی در گردشگری نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 27-46]

ن

  • نظارت اثر نظارت و بازرسی در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 127-142]

  • نظارت و بهبود عملکرد سازمان اثر نظارت و بازرسی در استقرار و تقویت فرهنگ پاسخگویی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 127-142]

  • نظام جامع پاداش و پرداخت بررسی نظام جامع پاداش و پرداخت در سازمانهای دانش پایه (مطالعه موردی پژوهشگاه صنعت نفت) [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 143-169]

  • نقشه برداری سیار مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات ترافیک شهری [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 73-90]

  • نمودارهای کنترلی توسعه یک مدل تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی عملکرد تولید به همراه یک مطالعه موردی [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 91-106]

  • نوآوری ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی دانش [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 127-150]

و

  • ویژگی های سفر نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 27-46]

  • ویژگی های شخصی نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 27-46]

  • ویژگی های موقعیتی نگرشی بر جایگاه منابع و کانال های اطلاعاتی در گردشگری [دوره 19، شماره 59، 1389، صفحه 27-46]

ه

  • هم ترازی جهانی مدل استراتژی توسعه تکنولوژی با رویکرد هم ترازی جهانی شرکتها در کشورهای در حال توسعه [دوره 19، شماره 58، 1389، صفحه 23-54]

login