%0 Journal Article %T تأثیر جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی %J مطالعات مدیریت بهبود و تحول %I دانشگاه علامه طباطبایی %Z 2251-8037 %A حمیدی زاده, علی %A باباشاهی, جبار %A کنف چیان, مریم %D 2019 %\ 12/22/2019 %V 28 %N 94 %P 137-158 %! تأثیر جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی %K جبران خدمات انگیزه محور %K عملکرد مدیریتی %K عدم تقارن اطلاعاتی %K تعهد سازمانی %R 10.22054/jmsd.2020.18175.2054 %X هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر طرح جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی با تبیین نقش متغیرهای تعدیل کننده عدم تقارن اطلاعاتی و تعهد سازمانی است. روش پژوهش ازنظر هدف کاربردی و در زمره پژوهش‌های توصیفی و پیمایشی است. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه می­باشد. جامعه آماری موردمطالعه بانک صادرات ناحیه شرق استان گیلان است که از بین آن‌ها تعداد 183 نفر با بهره‌گیری از روش نمونه‌گیری خوشه‌ای انتخاب‌شده‌اند. داده‌های پژوهش با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری تحلیل‌شده‌اند. نتایج پژوهش حاکی از تأثیر مثبت متغیر جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی است. نتایج پژوهش همچنین بیانگر تأثیر مثبت متغیرهای جبران خدمات انگیزه محور بر عملکرد مدیریتی با لحاظ نمودن نقش تعدیل کنندگی تعهد سازمانی می‌باشد. هم‌چنین نتایج پژوهش نشان‌دهنده تأثیر منفی جبران خدمات انگیزه محور بر عدم تقارن اطلاعاتی و هم‌چنین عدم تقارن اطلاعاتی بر عملکرد مدیریتی را بیان می‌کند %U https://jmsd.atu.ac.ir/article_10729_b8cc97888913b713423caf5b3b132740.pdf