@article { author = {bahreymi zadeh, manijheh}, title = {Global Individualism Marketing Reconciling Global Marketing and one to one Marketing}, journal = {Management Studies in Development and Evolution}, volume = {13}, number = {49}, pages = {77-105}, year = {2006}, publisher = {Allameh Tabataba’i University}, issn = {2251-8037}, eissn = {2476-5988}, doi = {}, abstract = {In recent decades, two contradictory trends have developed the Management Studies Quarterly Journal - No. 49 types of projects in different periods, whereas concerning the complexities in each period; one should use the networks in different forms.}, keywords = {}, title_fa = {بازاریابی جهانی فردمحور: تطبیق دادن بازاریابی جهانی و بازاریابی یک به یک}, abstract_fa = {در دهه های اخیر دو روند به ظاهر متناقض در تفکرات بازاریابی به وجود آمده است. تحت عنوان بازاریابی جهانی و بازاریابی یک به یک. در این مقاله ضمن تشریح مبانی نظری هر یک از دو روند و مرور سیر تاریخی گذر از بازاریابی محلی به بازاریابی جهانی و از بازاریابی انبوه به بازاریابی یک به یک، این دو مفهوم را با بازاریابی سفارشی انبوه ترکیب کرده و در چهارچوب مدل بازاریابی جهانی فرد محور ارائه خواهد شد.}, keywords_fa = {بازاریابی جهانی,بازاریابی یک به یک,تطبیق,بازاریابی,بازاریابی انبوه}, url = {https://jmsd.atu.ac.ir/article_4808.html}, eprint = {https://jmsd.atu.ac.ir/article_4808_62a6a8cbf222134677f4e41f5c331eb1.pdf} }