@article { author = {sarmad, gholamali}, title = {How relations between managers and subordinates expectations}, journal = {Management Studies in Development and Evolution}, volume = {4}, number = {16}, pages = {15-27}, year = {1995}, publisher = {Allameh Tabataba’i University}, issn = {2251-8037}, eissn = {2476-5988}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {چگونگی انتظارات در روابط مدیران و زیردستان}, abstract_fa = {در هر سازمان مفروض بین مدیریت و کارکنان روابطی وجود دارد که بخشی از مبحث رفتار سازمانی را تشکیل می دهد. قسمتی از این روابط به انتظارات متقابل زیردستان و مدیران از یکدیگر مربوط می شود. تعدادی از این انتظارات معقول و مقبول است در حالی که برخی از آنها منطقی نیست. در مقاله حاضر پس از مروری کوتاه بر انگیزش و تاثیر آن بر رفتار سازمانی، نظریه انتظارات به عنوان یکی از عوامل انگیزشی بررسی می شود. سپس خلاصه نتایج مطالعه ای که در زمینه انتظارات نابجای زیر دستان از مدیران انجام شده ارائه می گردد. آنگاه یافته های یک مطالعه میدانی در خصوص بعد دوم قضیه، یعنی انتظارات نابجای مدیران از زیردستان عرضه و تجزیه و تحلیل می شود.}, keywords_fa = {انتظارات,روابط,مدیران,زیردستان,مدیریت}, url = {https://jmsd.atu.ac.ir/article_4639.html}, eprint = {https://jmsd.atu.ac.ir/article_4639_0785f1743559006b831b11a011900c9f.pdf} }