دوره 33 (1403)
دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
بررسی عوامل موثر بر نگرش و قصد خرید سبز مصرف کنندگان

محمود محمدیان؛ قاسم بخشنده

دوره 23، شماره 75 ، مهر 1393، ، صفحه 39-68

چکیده
  تغییر و تحولات ایجاد شده در شرایط آب­و­هوایی کره زمین و آلوده شدن بیش از پیش شهرها بویژه کلان شهرها، لزوم تحول و بازنگری در برنامه­های تولید و مصرف را نمایان ساخته و در این میان، تولید و استفاده از محصولات سبز به جای محصولات رایج، یکی از راه­های حفظ و بهبود محیط زیست برای نسل­های آینده به شمار می­رود. تحقیق حاضر با هدف ارائه ...  بیشتر

تاثیر ویژگیهای محصولات با فناوری بالا بر رفتار پذیرش اجتناب مصرف کنندگان

سیدمجید الهی؛ صفر فضلی؛ رویا یعقوبی

دوره 22، شماره 70 ، تیر 1392، ، صفحه 151-171

چکیده
  فرآیند تولید و توسعه محصولات با فناوری بالا تا این زمان این گونه دستخوش تغییر و تحول نبوده است. رشدسریع تکنولوژی و مخاطره در بازارهای جهانی و تغییرات روزافزون در نیازهای مشتریان، تیمهای توسعهمحصول جدید را با فشارهای روزافزونی موجه کرده است. در نتیجه تولید محصولات با فناوری بالا که مطابقبا نیازهای مشتریان باشد، برای تولیدکنندگان ...  بیشتر

تجزیه و تحلیل مشکل نگرشهای متفاوت در شبیه سازی رایانه ای

کامران فیضی

دوره 7، شماره 27.28 ، اسفند 1379، ، صفحه 63-76

چکیده
  در این مقاله، تعاریفی از مدل و دو گونه از مهمترین انواع آن، یعنی مدل های شکلی و شبیه سازی ارائه می شود. برای روشن نمودن تفاوت نگرش در نتیجه گیری، پدیده ای ظاهرا ساده جهت مدل سازی مطرح می شود. سعی می کنیم این پدیده را با دو نگرش تقریبا یکسان ولی دو مدل متفاوت به وسیله رایانه شبیه سازی کنیم. نتایج متفاوت این دو مدل به روشنی مسئله اهمیت نگرش ...  بیشتر