دوره 33 (1403)
دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
ترکیب روشهای AHP و برنامه ریزی آرمانی صفر یا یک برای انتخاب یک سیستم پیشرفته ساخت و تولید
دوره 20، شماره 63 ، دی 1389، ، صفحه 115-151

چکیده
  فن آوری های پیشرفته نوظهور و به کارگیری آن ها در سازمان های تولیدی برایباقی ماندن در صحنه رقابت امری حیاتی به شمار می رود. از این رو انتخاب فن آوریپیشرفته، فرآیندی بسیار مهم برای سازمان های تولیدی به حساب می آید. در واقعتصمیم گیری برای انتخاب فن آوری به واسطه تاثیری که بر روی فعالی تهای آیندهیک سازمان می گذارد تصمیم گیری استراتژیک محسوب ...  بیشتر

مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری (CRM) (بررسی موردی بانک ملت)

محمود محمدیان؛ فرشته امین

دوره 18، شماره 56 ، دی 1386، ، صفحه 141-172

چکیده
  از جمله موضوعات مهم در زمینه بازاریابی، بازاریابی رابطه مند است. بازاریابی رابطه مند به ایجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمانها و گروههای ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و مؤثر با مشتری به منظور حفظ و نگهداری مشتری است. بازاریابی رابطه مند به دنبال مشتری مداری و کسب رضایت مندی و وفاداری مشتریان نسبت به ...  بیشتر

رویکردی ریاضی به فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP

جمشید صالحی صدقیانی

دوره 8، شماره 32.31 ، اسفند 1380، ، صفحه 111-136

چکیده
  فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP یکی از تکنیک های معتبر و قوی تصمیم گیری چند معیاره می باشد. در این مقاله رویکرد ریاضی به AHP مورد بحث قرار می گیرد. در سال 1997 یک محقق بنام جاناتان بارزیلای مدل AHP را فاقد چارچوب صحیح ریاضی برای تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی در تصمیم گیری دانست. در این مقاله نقد بارزیلای نسبت به AHP به آن پرداخته است تشریح شده که عمدتا ...  بیشتر