دوره 33 (1403)
دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
بخش‏ بندی مشتریان بانک صادرات ایران با استفاده از داده کاوی

سمانه خواجوند؛ محمد تقی تقوی فرد؛ اسماعیل نجفی

دوره 21، شماره 67 ، اردیبهشت 1391، ، صفحه 179-200

چکیده
  امروزه یکی از چالش‎های بزرگ سازمان‎های مشتری محور، شناخت مشتریان، ایجاد تمایز بین گروه‏های مختلف مشتریان و رتبه‏بندی آنهاست. در گذشته تفکیک مشتریان به گروه‏های مختلف با رویکرد بخش‏بندی بر اساس نیاز مشتری صورت می‏گرفت. اما امروزه ارزش مشتری به عنوان عامل قابل اندازه‏گیری می‎تواند در بخش‎بندی مشتریان به کار رود.  هدف ...  بیشتر

کاربردهای فناوری اطلاعات در تجارت الکترونیکی و چشم انداز تحقیقات آینده در این حوزه

مهدی فهیمی

دوره 8، شماره 29.30 ، شهریور 1380، ، صفحه 155-166

چکیده
  مقاله حاضر به نقش و جایگاه فناوری اطلاعات در ظهور و رشد پدیده تجارت الکترونیکی می پردازد. مطالب ارایه شده به دو بخش اصلی تقسیم شده اند. بخش اول به کاربردهای کنونی فناوری اطلاعات در تجارت الکترونیکی پرداخته و به عنوان نمونه به مثال های  بازار روز الکترونیکی، مدیریت دانش، داده کاوی، آموزش های فناوری محور و تحول در نظام های تعمیرات ...  بیشتر