دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
در جستجوی مدلی برای ارزیابی عملکرد سازمان های پژوهش و توسعه

محمدرضا مهرگان؛ محمدرضا زالی

دوره 10، شماره 39.40 ، اسفند 1382، ، صفحه 123-153

چکیده
  سازمان های پژوهش و توسعه به دلیل ماهیت پیچیده ی خلاق، منحصر به فرد و ساختار نیافته این حوزه، مستلزم مدیریت پویا و زنده گونه است. همچنین به دلیل عدم قطعیت نتایج فعالیت های پژوهش و توسعه نظام های، سنتی ارزیابی عملکرد برای سنجش کارایی و اثر بخشی عملکرد سازمان ها و مراکز پژوهشی نیازمند بکارگیری نظام های نوین ارزیابی مانند مدل امتیازدهی ...  بیشتر

مدل امتیازات متوازن : الگویی برای سنجش عملکرد در بخش دولتی

سید مهدی الوانی؛ میرعلی سید نقوی

دوره 10، شماره 37.38 ، شهریور 1382، ، صفحه 3-18

چکیده
   مدل امتیازات متوازن (BSC) مدل کیفی و جامع برای مدیریت عملکرد سازمانها است. این مدل با تمرکز بر استراتژیهای سازمان و ایجاد تعادل در حوزه های مهم سازمان - امول مالی، مشتریان یا ارباب رجوع، فرایندهای داخل سازمانی و رشد و یادگیری - سعی در مدیریت و ارزیابی سازمانهای پیچیده دارد. در این مقاله ضمن بیان مفهوم، شیوه کاربرد مدل امتیازات متوازن ...  بیشتر