دوره 33 (1403)
دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
یک مدل اجماع در تصمیم گیری گروهی: رویکرد فازی

صدیقه خورشید؛ کارو لوکس؛ عزیزالله معماریانی

دوره 11، شماره 41.42 ، شهریور 1383، ، صفحه 147-169

چکیده
  موفقیت سازمان ها به اتخاذ سریع تصمیم های صحیح و اجرای سریع این تصمیم ها بستگی دارد. چنین تصمیم هایی در سازمان ها توسط گروهی از افراد اتخاذ می شود. محیط تصمیم گیری گروهی توسط گروهی از افراد شکل می گیرد که به منظور انتخاب بهترین راه کار قضاوت هایشان نسبت به مجموعه ای از معیارها و اهداف اظهار می دارند. در محیط تصمیم گیری گروهی، روش های بسیاری ...  بیشتر

تأثیر نحوه ارائه اطلاعات و میزان پردازش اطلاعات برکیفیت تصمیم گیری

محسن خوش طینت؛ رافیک باغومیان

دوره 10، شماره 37.38 ، شهریور 1382، ، صفحه 221-252

چکیده
  امروزه از اطلاعات به عنوان عامل اصلی کسب قدرت یاد می شود و تسلط واقعی، تسلط اطلاعاتی بشمار می آید. در جوامع قدیم بشری، دستیابی به منابع ماده و انرژی و سپس تبدیل آنها، به عنوان پایه های قدرت محسوب می شد؛ در حالی که امروزه مهمترین مشخصه جوامع قدرتمند، در الویت قرار دادن عنصر اطلاعات بحساب می آید. این امر تا جایی پیش رفته است که جوامع حاضر ...  بیشتر

نقش اطلاعات و تحقیقات در بازاریابی بین الملل

عبدالرحیم ابراهیمی

دوره 2، شماره 5 ، خرداد 1371، ، صفحه 133-154

چکیده
  اکنون برای همه کشورهای صنعتی و تازه صنعتی شده روشن گردیده است که کسب اطلاعات و انجام تحقیقات بازاریابی بین الملل نقش عمده ای را در پیشرفت و توسعه اقتصادی و اشتغال بیشتر نیروی انسانی آنها ایفا می کند. در این مقاله ابتدا عوامل عمده کسب اطلاعات برای بازاریابی بین الملل مورد توجه قرار گرفته است. سپس سیستم کسب اطلاعات و تحقیقات در بازاریابی ...  بیشتر