دوره 33 (1403)
دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
طراحی و آزمون الگویی از رابطه ویژگی‌های انگیزشی دانشی

راضیه عابدینی ولامدهی؛ عبدالزهرا نعامی؛ سید اسماعیل هاشمی شیخ شبانی

دوره 29، شماره 97 ، مهر 1399، ، صفحه 69-102

https://doi.org/10.22054/jmsd.2020.29529.2660

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، طراحی و آزمودن الگویی از تأثیر ویژگی‌های انگیزشی دانشی شغل بر فرایندهای انگیزشی با میانجی‌گری توانمندسازی روان‌شناختی، جهت‌گیری هدف یادگیری و تمرکز تنظیمی پیشبردی در شرکت فولاد خوزستان است. جامعه‌ی آماری شامل کارکنان شرکت فولاد خوزستان و نمونه‌ی پژوهش شامل 350 نفر بود که به شیوه‌ی نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای ...  بیشتر

رابطه بین توانمندسازی روان‌شناختی و عوامل موثر بر بهره‌وری منابع انسانی

عباس عباس پور؛ مرتضی بدری

دوره 24، شماره 79 ، اسفند 1394، ، صفحه 73-100

چکیده
     هدف مطالعه حاضر بررسی رابطه توانمندسازی روان­شناختی با عوامل موثر بهره­وری منابع انسانی است. اینتحقیقازنوعتحقیقاتتوصیفیبودکهبهشیوههمبستگیانجامشدوازنظرنوعهدف،کاربردیمی­باشدوازروشپیمایشیجهتگردآوریداده­هااستفادهگردید. «کلیه کارکنان بخش اعتبارات شعب بانک ملی مشهد»به عنوان جامعه آماری انتخاب و نمونه ...  بیشتر