دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
کلیدواژهها = %D8%AA%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D9%82 %D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1 %D8%B0%D9%87%D9%86%DB%8C %D9%88 %D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%B4 %D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA %D8%A8%D9%87 %D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87 %D9%86%D8%A7%D9%85 %D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C
تعداد مقالات: 1
تأثیر توسعه نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه)
دوره 21، شماره 66 ، دی 1390، ، صفحه 139-164