دوره 32 (1402)
دوره 31 (1401)
دوره 30 (1400)
دوره 29 (1399)
دوره 28 (1398)
دوره 27 (1397)
دوره 26 (1396)
دوره 25 (1395)
دوره 24 (1394)
دوره 23 (1393)
دوره 22 (1392)
دوره 21 (1391)
دوره 20 (1390)
دوره 19 (1389)
دوره 18 (1388)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1374)
دوره 4 (1373)
دوره 3 (1372)
دوره 2 (1371)
دوره 1 (1370)
نویسنده = %D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85 %D8%A7%D9%86%D8%B5%D8%A7%D8%B1%DB%8C %D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%86%DB%8C
تعداد مقالات: 3
الگوی کارآمد بازاریابی خدمات مالی در بورس اوراق بهادار تهران
دوره 18، شماره 56 ، دی 1386، ، صفحه 123-140
چکیده
در این مقاله، با توجه به اهمیت و کاربرد بازاریابی خدمات مالی در توسعه معاملات کارگزاران بورس اوراق بهادار، به بررسی این موضوع پرداخته شده است. این مقاله حاصل پژوهشی پیمایشی در مورد کاربرد مفاهیم، روشها و مدلهای بازاریابی خدمات مالی در بورس اوراق بهادار تهران بوده و یافته های تحقیقی شامل موارد زیر است: (۱) آمیخته های بازاریابی: آمیخته ... بیشترنقدی بر نظریه سلسله مراتبی بودن نیازها در ایجاد انگیزش
دوره 9، شماره 33.34 ، شهریور 1381، ، صفحه 53-68
چکیده
بکارگیری نتایج تحقیقات دیگران، به ویژه آن دسته از پژوهش هایی که از قدرت و پایایی کافی برخوردار بوده و تقریبا در سطح وسیع ملی و جهانی کاربرد دارند کاری عاقلانه و مقرون به نتیجه مثبت و اثربخش است. تکرار پذیری نتایج واحد تحقیقات علمی، کاربران را در استفاده مطمئن تر از آن تحقیقات یاری خواهد داد و در خصوص کاربرد نظریه هایی که امکان به وجود ... بیشترنظام انضباطی موقعیتی مبتنی بر نظریه های رهبری موقعیتی
دوره 6، شماره 23.24 ، اسفند 1378، ، صفحه 115-141